Obchodné
~60 kvalitných inzerátovŠtatistické spracovanie dát
Najskôr mi však prosím napíšte správu, aby sme sa na všetkom dohodli k Vašej spokojnosti a až následne vytvárajte objednávku.:-)
Štatistické spracovanie dát
Vybavím Vám Freistellung pre SZČO - oslobodenie od zrážkovej dane v DE
Pri vykonávaní stavebnej činnosti v Nemecku ako živnostník alebo s.r.o by ste mali mať vybavené Freistellungsbescheinigung (po slovensky oslobodenie od zrážkovej dane). S týmto potvrdením Vám je nemeckým daňovým úradom Chemnitz-Süd pridelené aj nemecké daňové číslo - Steuernummer.
Toto oslobodenie slúži na to, aby Vám objednávateľ nestrhával stavebnú zrážkovú daň vo výške 15% z každej faktúry.
Vybavím Vám Freistellung pre SZČO - oslobodenie od zrážkovej dane v DE
Ja spravím daňové priznanie typu B - podnikatelia
Ponúkame vypracovanie daňového priznania typu B, ktoré podávajú zamestnanci, ktorí majú iný príjem alebo živnostníci. V rámci tejto ponuky Vám vypracujeme daňové priznanie s použitím paušálnych výdavkov alebo vám zaúčtujeme najviac 10 účtovných dokladov. V prípade, že nechcete použiť paušálne výdavky a dokladov máte viac ako 10, môžete si objednať aj spracovanie účtovníctva (je potrebné nás vopred kontaktovať).
Účtovníctvom sa zaoberáme už niekoľko rokov na profesionálnej úrovni a preto vám vieme poskytnúť kvalitné služby so zárukou.
V prípade, ak máte aj príjmy zo zahraničia, je potrebné nás pred objednaním služby kontaktovať cez súkromnú správu.
Nakoľko živnostníci môžu podávať daňové priznanie už len elektronicky, ponúkame Vám zároveň dodatočné služby, na základe ktorých podáme daňové priznanie za vás. Bližšie informácie vám radi poskytneme v súkromnej správe.
Ja spravím daňové priznanie typu B - podnikatelia
Ponúkam hodiny angličtiny
Ponúkam hodiny angličtiny
Ja spravím daňové priznanie typu B - podnikatelia
Ponúkame vypracovanie daňového priznania typu B, ktoré podávajú zamestnanci, ktorí majú iný príjem alebo živnostníci. V rámci tejto ponuky Vám vypracujeme daňové priznanie s použitím paušálnych výdavkov alebo vám zaúčtujeme najviac 10 účtovných dokladov. V prípade, že nechcete použiť paušálne výdavky a dokladov máte viac ako 10, môžete si objednať aj spracovanie účtovníctva (je potrebné nás vopred kontaktovať).
Účtovníctvom sa zaoberáme už niekoľko rokov na profesionálnej úrovni a preto vám vieme poskytnúť kvalitné služby so zárukou.
V prípade, ak máte aj príjmy zo zahraničia, je potrebné nás pred objednaním služby kontaktovať cez súkromnú správu.
Nakoľko živnostníci môžu podávať daňové priznanie už len elektronicky, ponúkame Vám zároveň dodatočné služby, na základe ktorých podáme daňové priznanie za vás. Bližšie informácie vám radi poskytneme v súkromnej správe.
Ja spravím daňové priznanie typu B - podnikatelia
Ja spravím prevádzkový poriadok
Ja spravím prevádzkový poriadok
Vyžiadam Vám peniaze z BUAK - Rakúsky dovolenkový fond
"Zamestnanci majú počas obdobia vyslania do Rakúska nárok na preplatenie dovolenky.
Úhradu dovolenky vypláca zamestnancom priamo fond BUAK. To platí pre čerpanie dovolenky počas obdobia vyslania alebo v rámci obdobia šiestich mesiacov po ukončení práce v Rakúsku, ak trvá pracovný vzťah s vysielajúcim podnikom.
Vyplatenie úhrady dovolenky zrealizuje fond BUAK len za predpokladu, že podnik o to požiadal fond BUAK prostredníctvom formulára "Žiadosť o uplatnenie nároku na dovolenku v zmysle § 33f zákona BUAG". Žiadat možno len úhradu dovolenky za obdobie, ktoré začína najskôr mesiac pred alebo najneskôr mesiac po podaní žiadosti." zdroj buak.at
Vyžiadam Vám peniaze z BUAK - Rakúsky dovolenkový fond
Vypracujem projekt HACCP na Vašu prevádzku
Vypracujem projekt HACCP na Vašu prevádzku
HACCP plán a Správná výrobná prax
Robím kompletný plán od popisu výrobku cez chemické, fyzické a mikrobiologické nebezpečenstvá až po sanitáciu, prevádzkový poriadok a školenie atď. Pozri vedľa obrázok s obsahom HACCP.
HACCP plán a Správná výrobná prax
Ja budem vašou virtuálnou asistentkou
Budem Vašou virtuálnou asistentkou. Mám skúsenosti v oblasti komunikácie s klientmi, CRM systémoch, plánovania rôznych eventov alebo aj napr. dovoleniek. Pracovala som v oblasti mobilných zariadení, techniky, hráčskych konzol, hračiek pre deti, televíznych držiakov a takisto kozmetiky. Okrem toho ovládam 4 jazyky, balíček MS Office a prácu s marketingovými nástrojmi, e-shopmi a takisto sociálnymi sieťami. Všetko ostatné sa dokážem rýchlo naučiť.
Cenu práce je 6e / hodinu alebo dohodou :)
Ja budem vašou virtuálnou asistentkou
Pripravím finančnú analýzu ľubovoľnej spoločnosti v SR a ČR
Uvedená cena je za tabuľkový excel súbor, v prípade vytvorenia grafov k tabuľkám je finálna cena 15 EUR a pri kompletnej príprave WORD súboru aj s komentármi je cena 25 EUR.
V prípade potreby nie je problém poskytnú ukážku.
Pripravím finančnú analýzu ľubovoľnej spoločnosti v SR a ČR
Ja spravím sanitačný program na Vašu prevádzku
Ja spravím sanitačný program na Vašu prevádzku
Budem Vaša šikovná virtuálna asistentka
Ak potrebujete šikovnú a spoľahlivú virtuálnu asistentku, ktorej budete môcť zveriť väčšinu Vašich pracovných povinností, ste na správnom mieste.
Mám niekoľkoročné skúsenosti s asistenciou a prácou v eshope. Napísala som desiatky popisov, návodov a článkov, komunikovala som so stovkami zákazníkov či už telefonicky alebo osobne. Som zodpovedná a pedant, preto si môžete byť istý, že zverené úlohy urobím naozaj kvalitne a načas.
Príklady mojich služieb:
- administratíva
- zákaznícka (aj technická) podpora
- copywriting
- správa sociálnych sietí
- tvorba webov cez WordPress
- hľadanie informácii,
- úprava dokumentov, úprava a korektúra emailov
- vytváranie podkladov, prezentácií, školiacich materiálov
- správa kalendára, rezervácia a dohadovanie stretnutí s klientami
- prepis video a audio súborov
Pred objednaním ma prosím kontaktujte vopred, aby sme predišli nedorozumeniam!
Cena je 12€/hod, pri dlhodobej spolupráci ponúkam zľavu.
Budem Vaša šikovná virtuálna asistentka
Ja spravím podporu pri umiestnení výživového doplnku / potraviny na trh Slovenskej republiky
Pomôžem Vám umiestniť výrobky na trh v SR.
Komplexne pre Vás zabezpečim :
- vypracovanie oznamovacích povinností na UVZ SR
- overenie a posúdenie vypracovaných etikiet v súlade s legislatívou
- pomôžem pri riešení výsledkov štátnych kontrol na produkty, ktoré boli uvedené na trh (po dobu 1 roka od objednania služby)
Ja spravím podporu pri umiestnení výživového doplnku / potraviny na trh Slovenskej republiky
Ako otvoriť a zlegalizovať Vašu novú prevádzku
Na aké úrady nesmiete zabudnúť pri začatí činnosti, aké žiadosti, aké povolenia/potvrdenia, oznámenia je potrebné vybaviť?
Ako otvoriť a zlegalizovať Vašu novú prevádzku
Vybavím Vám Freistellung pre sro - oslobodenie od zrážkovej dane v DE
Pri vykonávaní stavebnej činnosti v Nemecku ako s.r.o by ste mali mať vybavené oslobodenie od zrážkovej /stavebnej dane, nem. Freistellungsbescheinigung. Toto oslobodenie podlieha registrácii na nemeckom finančnom úrade Chemnitz-Süd a výsledkom je pridelenie nemeckého daňového čísla, nem. Steuernummer a vystavenie oslobodenia.
Pre nové spoločnosti je oslobodenie platné väčšinou na pol roka pre konkrétneho objednávateľa, alebo pre objednávateľov na území celého Nemecka, ale v tomto prípade záleží od povahy predložených dokumentov.
Oslobodenie slúži na to, aby Vám nemecký partnerský objednávateľ nestrhával stavebnú zrážkovú daň vo výške 15% z faktúr. Majte prosím na pamäti, že oslobodenie je povinné pre každý subjekt, ktorý vykonáva práce v Nemecku. Teda nemecký objednávateľ - Vaša spoločnosť - Váš živnostník / subddodávateľ.
Vybavím Vám Freistellung pre sro - oslobodenie od zrážkovej dane v DE
Ja spravím daňové priznanie k dani z príjmov FO Typ B
Cena je za DP SZČO paušálne výdavky. Pre iné kontaktovať cez správu.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní FO typ B pre:
zamestnancov
živnostníkov
študentov
dôchodcov
ľudí pracujúcich na dohodu
ľudí pracujúcich v zahraničí
umelcov, športovcov
prenajímateľov nehnuteľností
Daňové priznanie posielam v elektronickej forme ako podklad pre vyplnenie Vami. Po dohode Vám vyplnené DP pošlem na adresu.
POZOR: FO - podnikatelia posielajú daňové už len elektronicky. Som registrovaná na dú, tak je možné po udelení splnomocnenia podať za vás ekektronicky. Porovnám aj či je výhodnejšie uplatniť paušálne výdavky alebo skutočné výdavky
Ja spravím daňové priznanie k dani z príjmov FO Typ B
Jednoduché účtovníctvo neplatca DPH
Cena 40 eur sa vzťahuje na mesačný paušál do 50 zápisov
Spracovanie účtovných dokladov zápisom do: Peňažného denníka - zápis účtovných prípadov. Pokladničnej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Bankovej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Knihy záväzkov a pohľadávok - zoznam faktúr, saldo konto uhradených a neuhradených faktúr. Knihy HIM,DHIM- evidencia majetku, odpisové karty. Knihy DPH – evidencia DPH, elektronická komunikácia s Finančnou správou: vyhotovenie a odoslanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu k DPH. Spracovanie ročnej účtovnej závierky - vypracovanie ročných výkazov: výkaz o príjmoch a výdavkoch, výkaz o majetku a záväzkoch, inventarizácia podľa zákona o účtovníctve. Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb.
Jednoduché účtovníctvo neplatca DPH
PODNIKATEĽSKÝ PLÁN
Vytvorím vám Podnikateľský plán podľa vášho zmýšlaného začatia podnikania.
- Opis firmy
- Ponuka tovarov a služieb
- Manažment
- Miesto podnikania
- Trh a cielení segment trhu
- Konkurencia
- Marketingového mix
- SWOT analýza
- Finačný plán
10. Kalkulácie pre ÚPSVaR pre poskytnutie príspevku na začatie podnikania SZČO, alebo na poskytnutie úveru s banky a podobne.
11. Prílohy
Projekt v elektronickej podobe súboru pdf. Cena podľa veľkosti a zložitosti podnikateľského plánu. Prípadne v papierovej podobe zašlem poštou po zaškrtnutí objednávky + 20 €.
Faktúra samozrejmosť na základe mojej živnosti na tvorbu podnikatelských plánov.
PODNIKATEĽSKÝ PLÁN
Ja spravím daňové priznanie k dani z príjmov FO typ A
Ponúkam spracovanie daňových priznaní FO typ A pre:
zamestnancov
študentov
dôchodcov
ľudí pracujúcich na dohodu
ľudí pracujúcich v zahraničí
umelcov, športovcov
prenajímateľov nehnuteľností
Cena je 15 € za typ A pri najviac jednom zamestnávateľovi, pri viacerých je potrebné sa informovať a vypracujem cenovú ponuku na mieru.
Daňové priznanie posielam v elektronickej forme ako podklad pre vyplnenie Vami. Po dohode Vám vyplnené DP pošlem na adresu.
Ja spravím daňové priznanie k dani z príjmov FO typ A
Online školenie - Google Ads - Ako spustiť kampaň tak, aby ste zarobili
Chcete vedieť ako na platenú reklamu ? Naučíme vás vytvoriť krok za krokom reklamu vo vyhľadávaní tak, aby ste nemíňali peniaze, ale ich investovali a mali výsledky.
Zdroje návštevnosti
Google Ads – možnosti v SK
Reklama vo vyhľadávaní
Reklama vo vyhľadávaní – príklad
Online školenie - Google Ads - Ako spustiť kampaň tak, aby ste zarobili
Certifikovaná VIRTUÁLNA ASISTENTKA - pravá ruka pre Váš biznis
Ako Vám môžem ako VA pomôcť?
Administratíva
Klientsky servis
Osobné služby
Cena 100 eur je za 10 hodín služieb / 1 mesiac.
V ponuke sú aj balíčky za 40 a 80 hodín služieb Virtuálnej asistentky / 1 mesiac.
Prípadne je možné dohodnúť sa na individuálnom pláne, podľa potreby.
Okruh mojich zručností je široký. Všetko záleží na spoločnej dohode.
Certifikovaná VIRTUÁLNA ASISTENTKA - pravá ruka pre Váš biznis
Emočný koučing
Koľko rozhovorov budete potrebovať? Niekedy stačí jeden, ale väčšinou je potrebných 5-6, aby ste nastúpili cestu transformácie. Ak si objednáte jeden rozhovor, nezaväzuje Vás to k však k ďalším piatim. Bude to iba na vás. Už po prvom sedení získate zručnosti, ktoré môžete smelo používať vo svojom živote.
Nenechajte sa k radostnému životu dokopať, nechajte sa k nemu dokoučovať. Je to zábavnejšie a menej to bolí.
Cena 25,- eur je za jeden rozhovor/sedenie v rozsahu 75 - 90 minút.
Emočný koučing
Ja spravím HACCP
Ja spravím HACCP
Ja spravím podvojné účtovníctvo neplatca DPH
Cena je za paušál do 50 dokladov. Spracovanie účtovných dokladov zápisom do: Hlavnej knihy - zápis účtovných prípadov. Účtovného denníka - chronologický zápis účtovných prípadov. Bankovej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Knihy vyšlých a došlých faktúr - saldo konto odberateľov a dodávateľov - zoznam faktúr, prehľad o úhradách a neuhradených faktúrach. Knihy HIM,DHIM – evidencia majetku, odpisové karty. Knihy DPH – evidencia DPH, elektronická komunikácia s Finančnou správou : vyhotovenie a odoslanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu k DPH..Spracovanie ročnej účtovnej závierky - vypracovanie ročných výkazov (Súvaha a Výkaz ziskov a strát), inventarizácia podľa zákona o účtovníctve, Poznámky. Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb.
Ja spravím podvojné účtovníctvo neplatca DPH
Otvorenie novej gastroprevádzky
Podrobná technicko-obchodno-legislatívna analýza pre spustenie novej gastroprevádzky (reštaurácie, bufety, bary, fast foody, bagetérie, grily, ambulantné predajne a pod.). Materiál bude spracovaný za účelom schválenia príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva (hygienou).
Obsah analýzy:
1. Prehľad legislatívy
2. Technické požiadavky pre novootvárané prevádzky
3. Povinnosti prevadzkovateľa a akým úradom je potrebné nahlasiť činnosť prevádzky.
4. Rozdiely medzi kamennou "prevádzkou" a dočasným stánkovým predajom
5. Rozdiely medzi prevádzkami z pohľadu sortimentu (fast food, pizza, grill,indoorovy stánok v obchodnom centre, stánok pred obchodným centrom - fast food s rozvozom)
Otvorenie novej gastroprevádzky
Ja spravím spracovanie miezd
Cena je za 1 zamestnanca mesačne, viac zamestnancov treba vybrať v doplnkových službách.
Spracovanie:
Administratívne práce pri nástupe zamestnanca - prihláška do ZP, SP, založenie personálnej agendy zamestnanca
Mesačne výpočet miezd podľa dodanej dochádzky a príslušného mzdového výmeru
Mesačne Výkazy o zrazených a odvedených preddavkoch na daň zo závislej činnosti, ročné Hlásenie o zrazených a odvedených preddavkov na daň zo závislej činnosti
Mzdové zostavy - výplatné pásky, výplatné listiny, rekapitulácie, prehľad dovoleniek
Mesačné výkazy pre Sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne - elektronicky
Bankové príkazy na úhradu miezd pracovníkom, odvodom do poisťovní a odvod dane zo závislej činnosti
Ročné zúčtovanie dane zamestnancov – na požiadanie zamestnanca a potvrdenie o príjme zamestnanca
Administratívne práce pri výstupe zamestnanca - odhláška SP,ZP, zápočet rokov, Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch, Evidenčný list dôchodkového zabezpečenia
Ja spravím spracovanie miezd
Právne poradenstvo
Poskytnem právne poradenstvo v oblasti rôznych oblastiach práva, a to telefonicky alebo prostredníctvom správ, tu na jaspravim, a to napríklad v nasledovných oblastiach:
Službu zabezpečuje a realizuje licencovaný advokát.
Cena zahŕňa konzultáciu v rozsahu do 30 min. telefonicky alebo prostredníctvom správ podľa výberu klienta.
Právne poradenstvo
MM Assistant - Vaša virtuálna asistentka
Potrebujete pomôcť s prácou, na ktorú nemáte energiu a čas? Som tu pre Vás ako Vaša virtuálna asistentka.
Pomôžem Vám s prácou, ktorá Vás nebaví a vy môžete robiť to čo Vám zarába peniaze.
Zoznam služieb, ktorý ponúkam:
- Bežná administratíva
- Správa sociálnych sietí
- E-mailová a telefonická komunikácia
- Správa e-shopu/webu
- Tvorba grafiky
- Osobná asistentka
- Hľadanie informácií
Ak hľadáte niečo iné, čo nie je v zozname, tak mi napíšte určite sa dohodneme.
Cena je 8€ za 1 hodinu reálne odvedenej práce.
MM Assistant - Vaša virtuálna asistentka
Autorské právo - Poradenstvo
Službu realizuje a poskytuje advokát so špecializáciou pre oblasť práva duševného vlastníctva (vrátane autorského práva).
Služba zahŕňa emailovú / telefonickú konzultáciu v rozsahu do 30 min pre nasledovné právne oblasti:
Dielo, ktoré môže byť predmetom konzultácie môže byť napríklad kniha, článok, prezentácia, video, dizajn, fotografia, film a iné.
Autorské právo - Poradenstvo
Kurz Google reklamy od Google Partnera
Kurz Google reklamy online.
Od Google Partnera. 1 záujemca = 1 lektor, face to face.
Nazdielame si plochu v počítači a budeme postupovať presne podľa skúseností získaných za 20 rokov v reklame.
Nastavíme priamo Vašu Google reklamu podľa Vašich obchodných cieľov. Samozrejme bude priestor aj na Vaše otázky.
Od vytvorenia reklamného účtu Google ads, cez vytvorenie Google reklamy na mieru, optimalizácia Google reklamy. Spomenieme si aj časté chyby, ktoré sa robia v praxi.
- Google reklama vo vyhľadávaní
- Google reklama v obsahovej sieti
- Google reklama - remarketing
- Google nákupy (shopping)
Kurz Google reklamy komplexne.
Cena je za 1 hodinu.
Pri objednaní viac hodín vopred je vám možné poskytnúť individuálnu zľavu.
Kontaktujte ma a pripravím Ponuku na mieru.
Kurz Google reklamy od Google Partnera
Paušálne právne poradenstvo pre podnikateľov
Budem vášmu podniku k dispozícii ako advokát pre prípad, že by ste potrebovali právne poradenstvo, právne zastúpenie alebo spracovanie listín napr. zmlúv, podaní, návrhov, žiadostí, oznámení, výziev a iných. Po objednaní služby som vám k dispozícii kedykoľvek počas pracovnej doby, a to telefonicky alebo emailom.
Základná služba zahŕňa právne poradenstvo na 30 dní v rozsahu max. 4 hodín.
Tento rozsah spravidla postačuje malým podnikom pri ich každodennej činnosti.
Dodatočné služby zahŕňajú tú istú službu, avšak na viac mesiacov.
Služba nezahŕňa platbu súdnych alebo správnych poplatkov, ani účasť na osobnom stretnutí či na pojednávaní. Tieto služby sú vecou individuálnej dohody s klientom.
Poskytujem právne poradenstvo aj pre nepodnikateľov.
Pre viac informácii ma kedykoľvek kontaktujte prostredníctvom správy.
Paušálne právne poradenstvo pre podnikateľov
Licenčné podmienky
Službu zabezpečuje a realizuje advokát so špecializáciou pre túto právnu oblasť.
Služba zahŕňa spracovanie štandardných licenčných podmienok podľa požiadavky klienta pre jednu z nasledovných:
Cena zahŕňa aj jednu korektúru licenčných podmienok podľa pripomienok klienta.
Inštrukcie:
K spísaniu licenčných podmienok potrebujem nasledovné informácie:
Ostatné podmienky nastavím a doplním podľa konkrétneho zadania.
Ak by ste mali akékoľvek špeciálne požiadavky, viem spracovať akékoľvek zadanie týkajúce sa licencíí, autorských práv, ochranných známok, zmlúv a iných.
V prípade nejasností ohľadom ponuky ma kedykoľvek kontaktujte, rád všetko vyjasním.
Licenčné podmienky
Licenčná zmluva
Službu zabezpečuje a realizuje advokát.
Služba zahŕňa spracovanie štandardnej licenčnej zmluvy na používanie jedného z nasledovných práv:
Licenčná zmluva
Ja spravím podvojné účtovníctvo platca DPH
Cena je za paušál do 50 dokladov. Spracovanie účtovných dokladov zápisom do: Hlavnej knihy - zápis účtovných prípadov. Účtovného denníka - chronologický zápis účtovných prípadov. Bankovej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Knihy vyšlých a došlých faktúr - saldo konto odberateľov a dodávateľov - zoznam faktúr, prehľad o úhradách a neuhradených faktúrach. Knihy HIM,DHIM – evidencia majetku, odpisové karty. Knihy DPH – evidencia DPH, elektronická komunikácia s Finančnou správou : vyhotovenie a odoslanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu k DPH..Spracovanie ročnej účtovnej závierky - vypracovanie ročných výkazov (Súvaha a Výkaz ziskov a strát), inventarizácia podľa zákona o účtovníctve, Poznámky. Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb.
Ja spravím podvojné účtovníctvo platca DPH
Ja spravím daňové priznanie typu A - zamestnanci
Ponúkame vypracovanie a ako dodatočnú službu aj podanie daňového priznania typu A, ktoré podávajú zamestnanci, ktorí nemajú iný príjem.
Ak máte záujem aj o podanie daňového priznania, je potrebné zakúpiť si aj dodatočnú službu, ak ste si ju už v minulosti neobjednávali (služba zahŕňa vypracovanie plnomocenstva a autorizáciu na portáli finančnej správy). Ak ste už v minulosti túto službu objednali a autorizácia nebola zrušená, daňové priznanie za vás podáme bezplatne.
Účtovníctvom sa zaoberáme už niekoľko rokov na profesionálnej úrovni a preto vám vieme poskytnúť kvalitné služby so zárukou.
Ja spravím daňové priznanie typu A - zamestnanci
Pripravím zoznam firiem podľa odvetvia aj s finančnými údajmi v SR
Pripravím zoznam firiem podľa odvetvia v SR aj s finančnými údajmi, údajmi o ich vlastníckej štruktúre a ukazovatelmi finančnej analýzy.
Cena platí za zoznam podla jedného NACE kódu odvetvia.
V prípade potreby nie je problém poskytnú ukážku.
Pripravím zoznam firiem podľa odvetvia aj s finančnými údajmi v SR
Spoľahlivé administratívne služby
Potrebujete odľahčiť vašu pracovnú záťaž a zamerať sa na najdôležitejšie úlohy vo vašej firme?
Ponúkam tieto administratívne služby:
Zákaznícka emailová podpora: Poskytnem prvotriednu podporu pre vašich zákazníkov prostredníctvom e-mailu. Rýchlo a profesionálne odpoviem na ich otázky, požiadavky či sťažnosti.
Hľadanie informácií a príprava podkladov: Pomôžem vám získať potrebné informácie pre vašu firmu.
Úprava dokumentov: Pomôžem vám s úpravou dokumentov, či už ide o textové súbory, prezentácie alebo iné formáty.
Príprava školiaceho materiálu: Vytvorím profesionálny školiaci materiál pre vašu firmu.
Spracovanie prezentácií: Vytvorím profesionálne a pútavé prezentácie, ktoré vyniknú. Použijem vhodnú grafiku, jasné vizuály a obsah, ktorý efektívne komunikuje vašu správu.
Hodinová sadzba je 10 € + DPH. V ponuke sú aj mesačné balíčky a balíky na mieru.
Spoľahlivé administratívne služby
MM Assistant - Profesionálna virtuálna asistentka
Aké služby, s ktorými Vám viem pomôcť:
- špecializujem sa hlavne na online marketing, správu sociálnych sietí, web/eshop
- nebaví Vás administratíva, aj s tou Vám rada pomôžem
- vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov už viac nebude Vašou starosťou
- email komunikácia, kontaktovanie klientov
- vytvoríme grafiku a nastavíme reklamu či už na FB alebo v Google
- ak nie je v zozname to s čím potrebujete pomôcť, napíšte ma určite sa dohodneme
Veľmi rada budem Vašou špecializovanou asistentkou a pomôžem Vám s prácou, na ktorú Vám neostáva čas a energia a vy sa môžete venovať tomu, čo Vám zarába peniaze.
Cena12€ je za hodinu práce, pri jednorazovej spolupráci.
Viete si vybrať mesačný balíček na počet hodín, ktorý potrebujete. V prípade mesačných balíčkov, je cena nižšia.
Rada Vám vytvorím ponuku na mieru pre Vás. :)
MM Assistant - Profesionálna virtuálna asistentka
Počítačové a manažérské kurzy
1.Akreditovaný kurz Frontend and Backend Developer HTML 5, CSS3, JavaScript, PHP a WordPresse, Photoshop, Premiere, Audition. Uplatníte sa ako programátor web stránok. 35 dní
2.Manažment pre malé a stredné podnikanie-riadenie, koordinovanie, plánovanie a vedenie firiem. Word, Excel, PowerPoint a Podnikateľský plán. Uplatníte sa ako manažér spoločností. 20 dní.
3.Manažment kvality
Naučíte sa určiť kvalitu výrobkov, tovaru a služieb podľa platných noriem ISO 9001 a Word. Excel i Power Point. Uplatníte sa ako manažér kvality. 20 dní.
4.Projektový manažment a manažment inovácií
Plánovanie a realizácia zložitých, jednorázových akcií ako je vývoj nového produktu alebo služby. S jedinečným priebehom, termínom, úlohou a cielom, a celkovou komplexnosťou projektu.
Word. Excel a Power Point. Uplatníte sa ako Projektový manažér. 20 dní.
5.ABC Asistent/ka manažéra a práca s PC kurz obchodná akadémia asistentské a sekretárske činnosti. Uplatníte sa ako asistent/ka alebo sekretár/ka spoločnosti. 35 dní.