Buď aj ty OVERENÝ PREDAJCA a získaj výplatu zárobkov už od 3 dní a topovanie za 70€, viac info tu >
Jaspravim.sk poskytuje elektronický systém a inzertný priestor na komunikáciu medzi Predávajúcimi
a Kupujúcimi s dôrazom na bezpečnosť, aby predávajúci mohol kedykoľvek a kdekoľvek ponúkať svoje
produkty a služby a Kupujúci mohol výhodne nakúpiť.
Pozor, nie sme výrobcom jednotlivých produktov ani poskytovateľom jednotlivých službičiek.
V rámci jaspravim.sk investujeme veľa námahy do vytvárania bezpečného a kreatívneho inzertného priestoru na predaj tvojich služieb a produktov. Zároveň vytvárame bezpečný priestor pre predaj aj nákup tvojich produktov, či služieb. Takisto investujeme do marketingu a zákazníckeho servisu, takže ťa u nás tvoji kupujúci skôr nájdu ako napríklad na vlastnej webovej, či Facebook-ovej stránke. Sme na Slovenskom trhu už od roku 2011, kde sme sa stali niečo ako „priekopníkom“ mikro práce v našej geografickej lokalite a pomohli sme tak našim užívateľom zarobiť Viac ako 1.000.000 EUR.
V roku 2016 sme otvorili český trh jaudelam.cz a naštartovali nemecky hovoriaci jomido.at. Áno všade môžeš ponúkať svoje služby, či produkty. Zároveň si súčasťou komunity a radi ti pomôžeme s dodatočným promo či už teba, tvojich produktov, či služieb. Ak máš pekné fotky, dobré služby, či produkty bez ohľadu na to, či u nás začínaš alebo si už úspešný predajca – kontaktuj nás na a radi ti pomôžeme ešte VIAC. Pozrite si o nás VIAC napríklad TU:
Viac o nás
Na to, aby si mohol predávať alebo nakupovať cez JASPRAVIM.sk je potrebná registrácia. Registrácia je ZADARMO Ak chceš ako predávajúci predávať na jaspravim.sk, je pred pridaním inzerátu povinnosť pravdivo vyplniť údaje, ktoré budú základom nášho zmluvného vzťahu a na základe ktorých môžeme tvoje služby inzerovať na jaspravim.sk. Tieto údaje budú neverejné a na stránke ich nebudeme zverejňovať. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), umožňuje nám inzerovať tvoje služby v tvojom mene a inkasovať peniaze v mene predajcu. Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.
Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.
Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať, zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.
Zmluva predávajúcich nezaväzuje k finančnej odmene, ak predávajúci nič nepredá. Zaväzuje jaspravim.sk k tomu, aby mohla inzeráty predávať a inkasovať v mene predávajúcich peniaze, ktoré budú predávajúcim vyplatené podľa týchto VOP.
Užívatelia, ktorí majú už pridané inzeráty na stránke, ale nevyplnia si údaje v profile, budú vyzvaní aby tak urobili čo najskôr. Ak tak neurobia, nebude jaspravim.sk môcť inzerovať ich služby a budú postupne vypnuté.
Je to úplne jednoduché. Zaregistruj sa na stránke jaspravim.sk a prečítaj si ,,Ako to funguje, alebo jednoducho klikni na „Pridaj inzerát“ vpravo hore. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.
Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.
Ak chceš na jaspravim.sk predávať, okrem vyplnených osobných údajov je potrebné v tvojom konte vyjadriť súhlas s tzv. Rámcovou zmluvou.
Táto rámcová zmluva, nám umožní inkasovať peniaze v mene predávajúcich od kupujúcich a následne ich v mene predávajúceho vyfakturovať.
Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.
Jaspravim.sk má 100% garanciu spokojnosti. Náš systém chráni Kupujúcich a tak aj Predávajúcich. Máme 100% garanciu vrátenia peňazí v prípade problémov s objednávkou, čiže peniaze Kupujúcich sú v bezpečí. Investujeme veľa námahy a času do preverovania tak Kupujúcich ako aj Predávajúcich, aby sme vyradili všetkých tých, ktorí vedú nekalú súťaž. Bezpečné jaspravim.sk zabezpečuje zákaznícky servis, ktorý je tu na to, aby sme vždy pomohli s otázkami, objednávkami a vyriešili problémy so stránkou. Náš tím nonstop monitoruje stránku, aby sme zabezpečili pravidelné čistenie od spammerov alebo nevhodných produktov. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.
Pokiaľ chceš na jaspravim.sk predávať, musíš mať vyplnené osobné údaje, systém nedovolí tvoje služby ani produkty objednať kupujúcemu. Ak chceš na jaspravim.sk iba nakupovať tieto údaje nebudeš musieť vypĺňať, ak však chceš mať faktúru v nákladoch bez vyplnených osobných údajov firemných údajov to veru nepôjde. Ak chceš na jaspravim.sk predávať svoje služby, či produkty – systém ťa nepustí ďalej bez toho, aby údaje neboli vyplnené. Prihlás sa do svojho konta a vyplň povinné osobné údaje. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.
Áno, aj keď chceš na jaspravim.sk len kupovať, je potrebné sa zaregistrovať. Registrácia na jaspravim.sk je zadarmo. V registračnom formulári je potrebné vyplniť údaje pravdivo a úplne. Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu na predaj zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.
Je to úplne jednoduché. Zaregistruj sa na stránke jaspravim.sk, vyber si službu/produkt, ktorá sa ti páči a kúp si ju. Zaplať ju a my budeme peniaze držať u seba dovtedy, kým nebudeš spokojný so službou/produktom. Ty sám rozhodneš, kedy schváliš službu/produkt ale pamätaj, že máš vždy 72 hodín na vyjadrenie spokojnosti/nespokojnosti po doručení objednávky Predávajúcim.
Poznámka: Užívatelia, ktorí na jaspravim.sk predávať nechcú, ale chcú nakupovať zmluvu uzatvárať nemusia. Ak však v budúcnosti zmeníš názor, bude potrebné pred pridaním inzerátu zmluvu uzatvoriť. Urobiť tak môžeš vo svojom profile.
Áno. Jaspravim.sk poskytuje možnosť predaja a kúpy aj produktov, ktoré si vyžadujú fyzické dodanie resp. doručenie ku Kupujúcemu. K cene služby je následne potrebné pripočítať cenu prepravy/poštovné, ktoré je povinný Predávajúci uviesť v popise, alebo texte už pri tvorbe inzerátu. Pamätajte, že Kupujúci už pri kúpe uhradil tebou požadovanú sumu, preto je slovo dobierka nepotrebné. Za dodanie tovaru zodpovedá Predávajúci. Odporúčame si odložiť podací lístok, v prípade ak by nastal problém s dodaním zásielky. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva). Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.
Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.
Samozrejme, ak chceš rozšíriť možnosti svojho zárobku pridaj si svoje ponuky a služby aj k nášmu veľkému českému bratovi @jaudelam.cz alebo rakúskej princeznej jomido.at. Môžeš tam figurovať pod rovnakým užívateľským menom a ku komunikácii možno využiješ Google Translate)
Ak rozmýšľaš ako pridať čo najlepší inzerát a nevieš ako na to Klikni sem "Ako pridať lákavý inzerát". Prevedieme ťa základným návodom, aby si s nami zarobil čo najviac.
Inzerát ostáva aktívny dovtedy, kým ho nepozastavíš alebo nezrušíš. Máš však právo pozastaviť/zrušiť svoj inzerát z akéhokoľvek dôvodu. Ak svoju službu už nechceš z rôznych dôvodov ponúkať odporúčame pozastaviť inzerát, vyhneš sa tak negatívnemu hodnoteniu zo strany kupujúcich, pre ktorých bude viditeľný a môžu si ho kedykoľvek objednať. Takisto nezabudni, že keď máš naplánovanú dovolenku, máš možnosť aktivovať dovolenkový režim v sekcii „MOJE INZERÁTY“ . Taktiež môžeš okrem zmazania a dočasného deaktivovania inzerátov, dopĺňať a meniť popis už v zverejnenom inzeráte. Avšak v prípade, ak už bol na základe tohto inzerátu uskutočnený predaj, takýto inzerát nie je možné meniť ani dopĺňať a to z dôvodu, aby neboli ostatní Kupujúci zavádzaní hodnotením vzťahujúcim sa na pôvodne popísaný inzerát. Je však možné vytvoriť a zverejniť kópiu takéhoto inzerátu a v nej zmeniť alebo doplniť popis produktu. Zverejnenie kópie aj upraveného inzerátu však tiež podlieha schváleniu a je zadarmo.
Po prihlásení do svojho konta klikni na: Predaj > Moje inzeráty > Neschválené > Uprav inzerát.
Všetky inzeráty prechádzajú schvaľovacím procesom, nie preto, že nás to baví, ale preto, aby sme udržali štandard a kvalitu pre kupujúcich. Ak bol tvoj inzerát pozastavený a vrátený, iba si pozri dôvody vrátenia, ktoré nájdeš v emaili (nezabudni skontrolovať aj spam, reklamy a pod.), uprav ich podľa inštrukcií a tvoj inzerát radi schválime. Najčastejšie chyby v inzerátoch, kvôli ktorým sú inzeráty zamietnuté, prosím poriadne si ich prečítaj a skús sa im vyhnúť:
- Zadal si vlastné kontaktné údaje v inzeráte, v profile, v nicku
- Neurčitá cena v inzeráte – cena musí byť jasná a presne definovaná, napr. uvedená cena je za 1 hodinu práce, za normostranu…
- Rôzne cenové hladiny – pokiaľ v texte uvedieš akúkoľvek ďalšiu cenu okrem tej, ktorá je uvedená v nadpise inzerátu vlož tieto ceny do DOPLNKOVÝCH SLUŽIEB
Viac služieb v jednom inzeráte - pridávanie inzerátov je bezplatné, vytvor si na každú službu osobitný inzerát, tým pádom zvýšiš svoje šance na predaj
Topovanie inzerátu znamená jeho platená propagácia a pozícia na prvej/domovskej stránke v rotácii podľa počtu topovaných inzerátov. Pričom priestor je rozdelený medzi všetky inzeráty. Znamená tiež, že bude daný inzerát na prvých pozíciách vo svojej kategórii kam si ho zaradil. Viac zobrazení = viac objednávok = vyšší zárobok. Viac info nájdeš v kategórii TOPOVANIE alebo vo Všeobecné obchodné podmienky TU.
Predstavujeme nové TOPOVANIE
Okrem “Klasického topovania inzerátu” ,na ktoré ste boli u nás doteraz zvyknutí sme pre Vás vytvorili:
PROMOVANIE V KATEGÓRII – Zvýraznite svoju službu promovaním bannerom v jednotlivých kategóriách. Promuj inzerát v kategórii TU.
PROMOVANIE V HORIZONTÁLNOM MENU - Odteraz môžeš byť súčasťou nášho horizontálneho menu. Promuj svoj inzerát v horizntálnom menu TU.
PROMOVANIE V NEWSLETTRI Staň sa súčasťou našich pravidelných newslettrov a oslov priamo viac ako 60.000 uživateľov. Poď k nám do newslettra TU.
PROMOVANIE NA NAŠOM FACEBOOK-U– Buď tam, kde sú tvoji klienti, na Facebooku. Viac info TU.
Všetky ďalšie info ohľadom Nového promovania nájdete TU.
Zbieranie bodov je veľmi jednoduché. Na jaspravim.sk môžeš za svoju aktivitu zbierať body, ktoré môžeš použiť na využitie špeciálnych nástrojov, ktoré ti pomôžu zvýšiť tvoj predaj. Je len na tebe akú stratégiu si zvolíš. Čím viac aktívny budeš, tým viac bodov získaš. Viac informácií nájdeš v kategórii Získaj body TU alebo vo Všeobecných obchodných podmienkach TU.
Produktové fotky sú dôležitou súčasťou vizuálu každého inzerátu, preto im venuj dostatok času, čím lepšie fotky, tým sú vyššie šance na predaj tvojho produktu alebo služby.
Maximálna veľkosť fotky je 5MB. Povolené formáty sú JPG, PNG, GIF.
Ideálna veľkosť fotky na rozmer je 385x385px.
Nahraj fotku, ktorá súvisí s obsahom inzerátu. Môžu to byť príklady práce.
Nepridávaj svoje OSOBNÉ fotografie do inzerátu, osobné fotografie si môžeš nahrať do profilu.
Naše odporúčania k produktovej fotke, ktorá predáva za teba:
V súčasnosti existujú desiatky kvalitných návodov, ktoré sú k dispozícii aj ZADARMO napríklad aj na youtube TU
Alebo sa môžeš inšpirovať kvalitnými zaujímavými produktovými fotkami našich predávajúcich tu:
Otvor si inzerát, ktorý chceš zdieľať. Následne hneď pod obrázkom nájdeš ikonky sociálnych sietí, na ktoré keď klikneš, systém zaznamená zdieľanie. Ďalej postupuješ ako pri klasickom zdieľaní na sociálnych sieťach.
Predávajúci má možnosť kedykoľvek zmazať inzerát, alebo ho na neurčitú dobu deaktivovať, takisto dopĺňať, meniť popis už v zverejnenom inzeráte. Avšak v prípade, ak už bol na základe tohto inzerátu uskutočnený predaj, takýto inzerát nie je možné meniť ani dopĺňať a to z dôvodu, aby neboli ostatní Kupujúci zavádzaní hodnotením vzťahujúcim sa na pôvodne popísaný inzerát, je však možné vytvoriť a zverejniť kópiu takéhoto inzerátu a v nej zmeniť alebo doplniť popis produktu, cenu. Zverejnenie kópie aj upraveného inzerátu však tiež podlieha schváleniu.
Pokiaľ chceš robiť zmenu ceny, popisu, fotky v inzeráte na ktorý bol už uskutočnený predaj, je to možné, pomocou nášho zákazníckeho oddelenia, stačí nám napísať na , alebo na live chat, poslať link na inzerát a požiadavku na zmenu. Čo sa týka zmeny ceny na pôvodnom už hodnotenom inzeráte, zmena je možná, avšak po konzultácii s našim zákazníckym servisom. V čase zmeny ceny nesmie byť na inzerát momentálne žiadna aktívna objednávka, ani objednávka čakajúca na pripísanie platby ( zmeniť cenu je možné až keď bude doručená pôvodná objednávka v pôvodnej cene).
Japravim.sk nezasahuje do cenotvorby jednotlivých predajcov ( pokiaľ to nie je nevyhnutné). Cenu za svoje služby a/alebo produkty si predávajúci stanovujú vždy sami na základe vlastného uváženia. Preto sa môže stať, že niektoré služby sú lacnejšie a iné drahšie. Záleží vždy len na konkrétnom predajcovi, ako si hodnotí svoj čas.
Stačí, keď pôjdeš na www.jaspravim.sk a priamo v inzeráte klikneš na odkaz “Pošli správu” ,ktorý je pod fotkou.
UPOZORNENIE!
Posielanie kontaktných údajov cez správy, ako aj zadávanie práce cez správy bez vytvorenia objednávky je na jaspravim.sk zakázané.
Pred samotnou objednávkou si môžeš s užívateľmi písať krátke správy priamo na jaspravim.sk (modrý odkaz Poslať správu). Správy slúžia výhradne na vyriešenie detailov, termínov, otázok a pod., ktoré môžu vzniknúť pred samotnou objednávkou. Vpisovanie vlastných kontaktov ,kontaktných údajov a webstránok je zakázané. Takéto porušovanie pravidiel môže viesť ku zablokovaniu konta. Ak si budete vymieňať osobné kontakty nevieme garantovať bezpečnosť vyplatenia zárobkov pre Predávajúceho a bezpečnosť vrátenia peňazí, v prípade nedodania služby pre Kupujúceho.
Viac o bezpečnosti TU. Ak si Kupujúci urobí objednávku, môžete následne komunikovať spolu priamo v tejto objednávke, ako si aj posielať prílohy. Do správy môžeš vpísať 500 znakov, preto ak je zadanie väčšie vpíš ho do textového dokumentu a prilož ako prílohu. Povolené prílohy sú obrázky (jpg, gif, png), word, excel, powerpoint. Ak potrebuješ poslať iný formát / väčší zbaľ (zkomprimuj) ho do formátu .rar, .zip. Všetky formáty sú obmedzené veľkosťou do 5Mb. Ak je veľkosť aj tak nedostatočná, prosíme využi niektorú zo služieb on-line úschovní.
Keď chceš objednať niektorú službu alebo produkt stačí, keď klikneš na gombík “Objednať”, ktorý nájdeš v každom inzeráte. V košíku môžeš potom upraviť množstvo, napr. ak chceš preložiť 10 strán uprav množstvo v košíku na 10 ks. Dokončiť objednávku môžeš zaplatením: Platobnou kartou, Bankovým prevodom, TatraPay, Sporopay alebo cez PayPal. Platba kartou a Paypal je možná až od 10€ a vyššej hodnoty objednávky.
Služby/produkty sa po objednaní môžu uhradiť bankovým prevodom, zaplatením debetnou alebo kreditnou kartou, TatraPay, Sporopay alebo cez PayPal. Platba kartou a Paypal je možná až od 10€ a vyššej hodnoty objednávky. Len čo dôjde k pripísaniu platby na naše konto, bude vytvorená objednávka aktivovaná a odoslaná Predávajúcemu. Pri bankovom prevode sa platby párujú s objednávkami do 48 pracovných hodín. Ak chceš mať objednávku aktívnu ihneď, odporúčame využiť možnosť platby Paypal, Tatrapay, Sporopay alebo kartou.
Aby sa zabezpečila bezpečnosť pre Kupujúceho aj Predávajúceho. Keďže jaspravim.sk podrží peniaze v zábezpeke, Kupujúci má istotu, že v prípade, ak Predávajúci nedodá službu tak ako sľúbil, tak nedostane peniaze. A Predávajúci má istotu, že ak si Kupujúci urobil objednávku, tak peniaze sú už u nás v zábezpeke a keď dodá službu/tovar tak ako proklamoval, peniaze určite dostane. Viac o bezpečnosti jaspravim.sk
Ešte sme nezaevidovali úhradu. Platby sa párujú s objednávkami do 48 pracovných hodín. Hneď ako bude platba spárovaná s objednávkou, príde ti informačný email o úhrade. Bez informácie o novej uhradenej objednávke, prosím nepracuj na objednávke.
Každý inzerát má uvedený Dátum doručenia. Čas začína plynúť až po úhrade objednávky kupujúcim a jej aktiváciou v systéme. Čiže ak má Predávajúci v inzeráte "Doručenie do 3 dní" mal by objednávku doručiť 3 dni od aktivácie objednávky. Pozor, termín doručenia nie je striktne daný, je dôležité, aby sa Predávajúci s Kupujúcim dohodli na presnom termíne doručenia objednávky.
KROK ZA KROKOM
1. Predávajúci si pridá inzerát.
2. Kupujúci si vyberie inzerát, ktorý si chce kúpiť ( klikne na tlačidlo „OBJEDNAŤ“) . Pre uľahčenie hľadania sú produkty a služby zoradené podľa kategórií..
3. Následne sa objaví políčko „INŠTRUKCIE“, kde Kupujúci môže napísať svoje inštrukcie k objednávke a stačiť tlačítko „HOTOVO“. Následne sa objaví košík – samozrejme je tu možnosť zvoliť množstvo. Následne sa môže Kupujúci rozhodnúť, či dokončí pripravenú objednávku ,,do pokladne,, alebo bude ešte pokračovať v prezeraní ponúkaných produktov alebo službičiek, zvolí ,,Pokračovať v nákupe,, a objednávku dokončí neskôr.
4. Kupujúci platí za objednané produkty alebo službičky vždy VOPRED a na účet jaspravim.sk.
5. Kupujúci prejde „DO POKLADNE“, zobrazia sa spôsoby platby (bankovým prevodom, platobnou kartou, prostredníctvom PayPal, TatraPay, Sporopay alebo kreditom). Je možné využiť možnosť platby bankovým prevodom, platbu platobnou kartou (nad sumu 10 EUR), Tatra pay a PayPal Keďže objednávka sa aktivuje až po úspešnom zrealizovaní platby, vyber si vhodný spôsob platby podľa toho, ako rýchlo chceš mať objednávku aktívnu. Platba kartou, PayPal, Tatra pay aktivujú objednávku okamžite. Bankový prevod aktivuje objednávku až v momente pripísania financií na účet jaspravim.sk, max. do 48 pracovných hodín.
6. V momente pripísania peňazí na účet jaspravim.sk za objednávku, systém pošle Predávajúcemu email a/al. sms s informáciou o NOVEJ OBJEDNÁVKE
7. Keď chce Predávajúci dodať VYBAVENÚ OBJEDNÁVKU z kategórie služby, urobí tak priamo v objednávke kliknutím na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU".
8. V prípade doručenia fyzických produktov z kategórie produkty klikne Predávajúci na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" až v momente, keď bol samotný produkt fyzicky odoslaný poštou (odporúčame posielať doporučene a ponechať si doklad o odoslaní).
9. Po kliknutí na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" má Kupujúci 72 hodín, aby vyjadril svoj súhlas, alebo nesúhlas s dodanou službou alebo produktom.
10. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.
11. V prípade, že Kupujúci nie je spokojný (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.
Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.
1. Keď chce Predávajúci dodať VYBAVENÚ OBJEDNÁVKU z kategórie služby, urobí tak priamo v objednávke kliknutím na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU".
2. V prípade doručenia fyzických produktov z kategórie produkty klikne Predávajúci na tlačidlo "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" až v momente, keď bol samotný produkt fyzicky odoslaný poštou (odporúčame posielať doporučene a ponechať si doklad o odoslaní).
3. Po kliknutí na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU" má Kupujúci 72 hodín, aby vyjadril svoj súhlas, alebo nesúhlas s dodanou službou alebo produktom.
4. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.
5. V prípade, že Kupujúci nie je spokojní (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.
1. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.
2. V prípade, že Kupujúci nie je spokojný (nesúhlasí), klikne na odkaz "NIE" priamo v objednávke a zároveň napíše Predávajúcemu svoje pripomienky, ktoré chce zapracovať (dokončiť). Ak chce Predávajúci opätovne doručiť už upravenú objednávku klikne znovu na "DORUČIŤ OBJEDNÁVKU". Tento proces je možné opakovať.
Teba ako predávajúceho hodnotia kupujúci, pričom ti prideľujú pozitívne alebo negatívne hodnotenie. Čím máš lepšie hodnotenie, tým máš väčšiu šancu získať ďalších spokojných kupujúcich. Hodnotenie si zlepšíš tým, že dodržíš podmienky službičky (čas dodania, kvalitu a pod..)
Po úspešnom dodaní služby/produktu, keď Kupujúci potvrdí doručenie, alebo systém uzavrie po 72 hodinách objednávku, beží 14 dňová bezpečnostná lehota. V tejto lehote môže kupujúci priamo smerovať námietky na nás cez zákaznícky servis – Je to veľmi zriedkavé, ale táto lehota je pre obidve strany. Prípadné prešetrenia z našej strany ukáže, či všetko prebehlo v poriadku. Ak áno, môžete si vybrať zárobky v časti Predaj > Moje zárobky.
Nezabudni si v profile vyplniť číslo účtu alebo PayPal konto, kam ti zarobené peniaze pošleme – tento údaj je povinný. Peniaze posielame bez poplatku len na bankové účty v Slovenských bankách a na PayPal. Účty zahraničných bánk budú spoplatnené podľa sadzobníka Tatra banka, a.s..
Výška provízie pre jaspravim. sa odvíja od toho, aký má predajca level a koľko u nás zarobil.
Čím vyšší má predajca level a čím viac zarobil, tým je provízia pre jaspravim.sk nižšia!
Takže pri cenotvorbe tvojej služby/produktu si jednoducho vypočítaj koľko chceš zarobiť na danej službe po odčítaní provízie. Ak budeš mať otázky, kontaktuj nás na .
Úrovne levelov predajcov a výpočet výšky provízie
* Predávajúci bez levelu = 15% provízia jaspravim.sk + DPH
* Level “Kvalitný predajca” = 15% provízia jaspravim.sk + DPH
* Level “Profi predajca” a splnená podmienka minimálneho obratu 400€ (celkový obrat/zárobok bez provízie) za posledných 12 kalendárnych mesiacov = 13% provízia jaspravim.sk + DPH (ak nie je splnená podmienka obratu tak provízia je 15%)
* Level “Majster predajca” a splnená podmienka minimálneho obratu 1000 EUR (celkový obrat/zárobok bez provízie) za posledných 12 mesiacov = 12% provízia jaspravim.sk + DPH (ak nie je splnená podmienka obratu, tak provízia je v zníženej výške 13%).
Použijeme jednoduchý príklad.
Výška provízie 12 % + DPH pri službe v hodnote 30 EUR je cca 3,60 EUR. Ak máš ako predajca level “Majster predajca” a splnenú podmienku obratu 1000€ (brutto, čiže celkový zárobok/obrat) za posledných 12 mesiacov.
Ak nemáš splnenú podmienku obratu, ale máš splnenú podmienku levelu, tak bude tvoja provízia počítaná vo výške 13% + DPH.
Ak nemáš splnený level, ale máš splnenú podmienku obratu , tak bude tvoja provízia počítaná vo výške 13% + DPH.
Ak máš splnené obidve podmienky ( výška obratu + získaný level predajcu) , tak bude tvoja provízia vypočítaná v najnižšej výške 12% + DPH.
Prevádzkovateľ jaspravim.sk je spoločnosť GAMI5, s.r.o., Panenská 13, 81103 Bratislava, IČO: 46442995, DIČ: 2820012063, IČ DPH: SK2820012063, je platcom DPH a preto sa bude odmena (provízia) navyšovať o DPH 20%. 20 % DPH sa však počíta iba k výške provízie – nie k celkovej výške produktov, či služieb! Čím vyšší zárobok = tým nižšia provízia :-).
Je to jednoduché, pridaj inzerát ako Produkt a v kolonke „cena dobierky“ vyplň sumu, ktorú chceš účtovať tvojim kupujúcim za spôsob úhrady na dobierku za tvoj produkt. Aby systém vedel, že chceš aby hradili na dobierku priamo tebe - zaklikni „Chcem predávať na dobierku“. Cena dobierky je oddelená od sumy poštovného, tú je potrebné uviesť samostatne v kolonke poštovné pre každú krajinu. Dobierka je podporovaná pre krajiny Slovensko a Česká republika.
Ak si zaklikol pri pridávaní inzerátu možnosť „Chcem predávať na dobierku“ kupujúci si môže túto možnosť vybrať v pokladni pri platení. V tomto prípade, prídu peniaze za objednávku priamo tebe na číslo účtu, ktoré si zadal pri vypĺňaní tlačiva na pošte alebo kuriéra. Preto si pri odosielaní vyber ako ich chceš mať od pošty/kuriéra vyplatené. Najjednoduchšie na tvoje číslo účtu.
Ak si kupujúci vyberie spôsob platby na dobierku a dokončí objednávku, príde ti informácia na email/SMS, že máš novú objednávku. Ak máš tovar z objednávky, klikni na „Prijať objendávku“ a objednávka sa aktivuje. Ty uvidíš priamo v objednávku adresu Kupujúceho. Keď objednávku odošleš, priamo v objednávke klikni na „Doručiť objednávku“ a napíš kupujúcemu aj sledovacie číslo zásielky. Je to číslo na nálepke, ktorú nalepili na pošte na podací lístok, alebo číslo od kuriéra. Tak bude môcť kupujúci sledovať, kde sa jeho zásielka nachádza. Vždy odporúčame posielať zásielku DOPORUČENE.
Jaspravim si účtuje províziu za každú objednávku, ktorá bola označená predávajúcim ako prijatá. Jaspravim vystaví faktúru za províziu, ktorá ti príde do mailu, ktorý si uviedol pri registrácii a takisto si ju môžeš stiahnuť vo svojom konte na Jaspravim. Je potrebné ju uhradiť vždy do dátumu splatnosti, inak bude tvoje konto automaticky zablokované , až kým nebude faktúra po splatnosti uhradená.
Účtuje jaspravim administratívny poplatok na spôsob platby na dobierku? Nie jaspravim neúčtuje administratívny poplatok na spôsob platby na dobierku. Preto kupujúci nebudú platiť tento poplatok v pokladni.
Za reklamácie produktov dodaných na dobierku zodpovedá predávajúci sám. Ak má kupujúci problém s dodaným tovarom (tovar neprišiel, prišiel poškodený, tovar nezodpovedá popisu, nesedí veľkosť a pod.), obráti sa priamo na predávajúceho tovaru prostredníctvom správy na Jaspravim alebo cez objednávku na Jaspravim. Jaspravim nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby alebo škodu, ktorá bola spôsobená dodaním tovaru predávajúcim, kupujúcemu cez objednávku uhradenú výberom spôsobu platby a doručenia na dobierku.
Neuhradené objednávky sa nestornujú, ostávajú v systéme. Nevadí, možno si to v budúcnosti rozmyslíš a objednávku predsa len zaplatíš. Pred úhradou môžeš kontaktovať predajcu súkromnou správou a dohodnúť detaily samotnej objednávky.
Faktúru si môžeš vytlačiť priamo zo stránky. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho konta. Klikni na: https://www.jaspravim.sk/moje-objednavky/nakupy. Pri každej objednávke máš možnosť: “vytlač faktúru”.
V žiadnom prípade nepracuj na objednávke, ani nič neposielaj, pokiaľ ti nepríde notifikácia od nás o úhrade. Môže sa potom stať, že objednávku odošleš a peniaze už nikdy neuvidíš, pracoval si zadarmo. Viac info Všeobecné obchodné podmienky TU
V prípade, že Kupujúci nepotvrdí doručenie objednávky, systém ju uzavrie po 72 hodinách automaticky ako vybavenú. Následne plynie 14 dňová bezpečnostná lehota, kedy môže Kupujúci podať reklamáciu. Po jej uplynutí si Predávajúci môže poslať peniaze na bankový účet. Predávajúci požiada o výber priamo na stránke – Moje zárobky > Výber zárobkov. Peniaze sú do 48 pracovných hodín zaslané jeho vybraným spôsobom priamo na účet.
1. V prípade, že súhlasí s výsledkom, klikne priamo v objednávke na "ÁNO" a zanechá Predávajúcemu svoje hodnotenie.
Nakoľko sa snažíme vytvárať fér a bezpečné prostredie tak pre predávajúceho ako aj pre kupujúceho (pričom však chceme ponechať slobodu dohodnutia sa medzi kupujúcim a predávajúcim).
1. Priamo v objednávke klikneš na gombík „ Máš problém“ . 2. V ďalšom okne si vyberieš možnosť „ Zrušiť objednávku“.
Čo sa bude diať potom? Systém objednávku pozastaví, odošle druhej strane notifikáciu s požiadavkou na zrušenie objednávky a začne plynúť 72 hodinová lehota. Počas tejto lehoty, môžu vzniknúť viaceré možnosti:
1. Druhá strana zrušenie prijme a objednávka sa zruší (Predávajúci nezíska negatívne hodnotenie a Kupujúcemu sa vrátia peniaze).
2. Druhá strana zrušenie zamietne a objednávka sa znovu aktivuje. Objednávku je možné normálne dokončiť.
3. Druhá strana sa nevyjadrí a objednávka sa po 72 hodinách automaticky uzatvorí ako zrušená. Peniaze sa vrátia Kupujúcemu na konto na jaspravim.sk.
Ak už raz bola objednávka zrušená, NIE JE ju možné reaktivovať ani znovu aktivovať. Ak budete chcieť danú objednávku potom dokončiť, musíte si urobiť NOVÚ OBJEDNÁVKU a zaplatiť ju napr. kreditom na konte jaspravim.sk.
Viac info ohľadom zrušenia objednávok nájdete priamo na našch obchodných podmienkach:
Prečítaj si ich tu.
Peniaze sa vyplácajú približne do 48 pracovných hodín od momentu potvrdenia požiadavky na ich vyplatenie. Platba bola odoslaná, takže, ak ju do 48 pracovných hodín (tzn. 5 pracovných dní), nezaznamenáš na účte, napíš nám
Je nám veľmi ľúto, že sa ti Predávajúci neozval a nedodal tebou objednanú službu. Je potrebné, aby si nám napísal na . Predávajúceho skontaktujeme, má 24 hodín nato, aby sa ti ozval. Ak tak neurobí, objednávku zrušíme a ty dostaneš svoje peniaze späť, ktoré môžeš obratom použiť na ďalšie nákupy.
Predávajúci sa neozval a nedodal tebou objednanú službu ani po našom upozornení. Objednávku zrušíme s negatívnym hodnotením pre Predajcu. Peniaze sa zobrazia ihneď na tvojom konte jaspravim.sk a môžeš ich použiť na ďalšie nákupy priamo na jaspravim.sk (máš ich ako kredit), alebo si ich môžeš po 48 hodinách preposlať späť na svoj bankový účet (pokiaľ je suma nad 5 eur) kliknutím na gombík VYBRAŤ ZÁROBKY v tvojom jaspravim.sk konte. Následne danému predajcovi zablokujeme konto na jaspravim.sk. Investujeme veľa námahy a času, aby boli všetky ponuky a inzeráty aktívne, no môže sa stať, že niekto odišiel na dovolenku, alebo sa mu stala nehoda a nemôže reagovať na objednávku.
Áno. Zrušenie objednávky (ak je relevantné) môže byť uskutočnené iba prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu maximálne do 10 dní od ukončenia a odovzdania služby. Žiadosti doručené po tomto termíne nebudú akceptované. Kontaktuj nás.V prípade, že dôjde k otázkam medzi predávajúcim a kupujúcim a jaspravim.sk je požiadané o zaujatie stanoviska – toto stanovisko je konečné.
Jaspravim.sk nekontroluje predajcov, či spĺňajú všetky oprávnenia na výkon výrobnej či predajnej činnosti. Nemusíš mať žiadne oprávnenie, stránka vystavuje faktúry kupujúcim a taktiež vypláca peniaze. V pripade, ak nemáš živnosť, či iné oprávnenie na podnikanie je potrebné daný príjem zahrnúť v rámci daňového priznania v kategórii príjem. Ak živnosť máš, je potrebné príjem z jaspravim.sk zahrnúť medzi príjmy a postupovať podľa legislatívy SR:
Pozor! Na niektoré príjmy sa však vzťahujú odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne. Odporúčame v prvom rade navštíviť účtovníka, alebo daňového poradcu, ktorý presne poradí ako postupovať v tvojom konkrétnom prípade. V rámci legislatívy SR existuje niekoľko desiatok možností podľa toho, či si napr. nezamestnaný, zamestnaný, mamička na materskej, študent, dôchodca, občan na invalidnom dôchodku a pod, takže neexistuje univerzálne riešenie.
Prípadne skús kontaktovať niektorého z našich odborných užívateľov v sekcii Finančné služby.
Áno môžeš. Keď však prekročíš zákonom stanovený limit si povinný si príjem z jaspravim.sk zahrnúť do príjmov a zdaniť podľa platnej legislatívy SR. Nezabudni na túto povinnosť. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť TU.
Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.
Áno, môžeš. Na Slovensku existujú tisícky malých podnikateľov, ktorí môžu ponúkať svoje služby, či už koncovým zákazníkom, alebo ďalším firmám. Stačí, ak pri registrácii uvedieš v registračnom formulári povinné údaje pre firemného klienta, ako sú Názov firmy, IČO, DIČ. Po pridaní inzerátu na jaspravim.sk vznikne medzi tebou a jaspravim.sk „ Rámcová zmluva o poskytnutí obchodnej platformy a inkase pohľadávok“ (zmluva), Vzor zmluvy si môžeš pozrieť tu.
Vyplnenie údajov v profile za účelom vytvorenia zmluvy je možné urobiť len jedenkrát. Tieto údaje musia byť pravdivé. V prípade neskoršieho zistenia, že údaje boli zadané nesprávne alebo nepravdivo, bude vyplatenie zárobkov pozastavené.
Áno, môžeš. Stačí, ak pri registrácii uvedieš v registračnom formulári povinné údaje pre firemného klienta, ako sú Názov firmy, IČO, DIČ. Dostaneš po kúpe produktu faktúru, ktorú si môžete ako firma dať do nákladov. Super, že?
Pri predávajúcich, ktorý sú SZČO a právnické osoby budú faktúry vystavené v mene predávajúceho s uvedenými plnými údajmi vyplnenými v osobnom profile vo svojom konte. Pre nepodnikateľov bude vystavená zmluva o dielo.Pri každom predaji pribudne po zaplatení objednávky kupujúcim nový odkaz „STIAHNUŤ PREDAJNÚ FAKTÚRU/ZMLUVU“, ktorú my ako jaspravim.sk vystavíme za teba v tvojom mene.
Túto faktúru/zmluvu si môžeš stiahnuť vo svojom konte v záložke „Moje faktúry“. Slúži ako doklad o predaji predávajúcemu aj kupujúcemu. Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky TU.
Platíte vždy jaspravim.sk na účet uvedený na faktúre, ktorá sa vygeneruje automaticky s každou objednávkou. Náš hlavný účet je vedený v banke Tatrabanka IBAN SK03 1100 0000 0029 2486 8028. Nikdy neplaťte na iné účty, ak Vás k tomu vyzve predávajúci. V rámci faktúry je vždy uvedené meno predávajúceho . Jaspravim.sk inkasuje platby v ich mene. V prípade, že Vás vyzve predávajúci na inú úhradu ako na náš bankový účet - obratom informujte náš zákaznícky servis na , alebo každý pracovný deň na livechat.
Áno. Jaspravim.sk vystaví faktúru, ktorú si môžeš vytlačiť na konci mesiaca vo svojom profile na podstránke „Moje predaje“. Tam pri každej objednávke je možnosť vytlačiť províznu faktúru, ktorá je dokladom o provízii jaspravim.sk za inzertné služby. Ako doklad o predaji služby na jaspravim.sk ti slúži faktúra, ktorú sme vystavili v tvojom mene. Túto faktúru si Predajca môže vytlačiť vo svojom profile na podstránke „Moje predaje“ pod odkazom „vytlačiť faktúru“.
Faktúru si Kupujúci môže vytlačiť vo svojom profile na podstránke „Moje nákupy“ pod odkazom „vytlačiť faktúru“.
Po uzatvorení objednávky, či už kupujúcim, alebo systémom po 72 hodinách, začne bežať tzv. bezpečnostná lehota 14 kalendárnych dní. Táto lehota vyplýva zo zákona o ochrane spotrebiteľa pri internetovom predaji a slúži na ochranu Kupujúcich. Môžu počas nej podať reklamáciu, prípadne oznámiť nám, že objednávka nebola dodaná podľa inzerovaných/dohodnutých podmienok. Po ukončení 14 dňovej bezpečnostnej lehoty si môže dať Predávajúci poslať peniaze na svoje bankové konto, alebo ich použiť na nákupy na jaspravim.sk. Stačí, keď sa prihlásiš do svojho konta a hore v menu klikneš na “Zárobky". Tam klikneš na “Vybrať zárobky” a potvrdíš overovací email, ktorý Ti bude obratom zaslaný na Tvoj email.
Provízia sa odvíja od toho, aký má predajca level a koľko u nás zarobil.
Čím vyšší má predajca level a čím viac zarobil, tým je provízia pre jaspravim.sk nižšia!
* Predávajúci bez levelu = 15% provízia jaspravim.sk + DPH
* Level "Kvalitný predajca" = 15% provízia jaspravim.sk + DPH
* Level "Profi predajca" a splnená podmienka minimálneho obratu 400€ (celkový obrat/zárobok bez provízie) za posledných 12 kalendárnych mesiacov = 13% provízia jaspravim.sk + DPH (ak nie je splnená podmienka obratu tak provízia je 15%)
* Level "Majster predajca" a splnená podmienka minimálneho obratu 1000 EUR (celkový obrat/zárobok bez provízie) za posledných 12 mesiacov = 12% provízia jaspravim.sk + DPH (ak nie je splnená podmienka obratu, tak provízia je v zníženej výške 13%).
Použijeme jednoduchý príklad.
Výška provízie 12 % + DPH pri službe v hodnote 30 EUR je cca 3,60 EUR. Ak máš ako predajca level “Majster predajca” a splnenú podmienku obratu 1000€ (brutto, čiže celkový zárobok/obrat) za posledných 12 mesiacov.
Ak nemáš splnenú podmienku obratu, ale máš splnenú podmienku levelu, tak bude tvoja provízia počítaná vo výške 13% + DPH.
Ak nemáš splnený level, ale máš splnenú podmienku obratu , tak bude tvoja provízia počítaná vo výške 13% + DPH.
Ak máš splnené obidve podmienky ( výška obratu + získaný level predajcu) , tak bude tvoja provízia vypočítaná v najnižšej výške 12% + DPH.
Prevádzkovateľ jaspravim.sk je spoločnosť GAMI5, s.r.o., Panenská 13, 81103 Bratislava, IČO: 46442995, DIČ: 2820012063, IČ DPH: SK2820012063, je platcom DPH a preto sa bude odmena (provízia) navyšovať o DPH 20%. 20 % DPH sa však počíta iba k výške provízie – nie k celkovej výške produktov, či služieb! Čím vyšší zárobok = tým nižšia provízia :-).
V rámci tejto provízie sú zahrnuté komplexné náklady na fungovanie stránky : technické zabezpečenie prevádzky systému, prácu našich IT-čkárov, nášho zákazníckeho servisu, ktorý prechádza všetky inzeráty, pripomienkuje ich, odpovedá na otázky na live-chate, komunikuje prostredníctvom správ a emailov v prípade vzniknutých problémov do max. 24 hodín, zabezpečujeme technickú, či konzultačnú podporu. Daná suma takisto zahrňuje aj náklady na marketing a promo stránky a teda aj Vás našich predajcov (Google, FB, PR – aktivity a mnohé ďalšie promo aktivity), tak aby sme zabezpečili relevantnú návštevnosť a takisto získali čo najviac kupujúcich pre vaše služby, či produkty. Do danej sumy takisto musíme počítať náklady na nášho účtovníka, ktorý zúčtováva denno-denne množstvo zálohových faktúr, páruje ich s realizačnými faktúrami a v rámci slovenskej legislatívy (ktorá ani náhodou nie je jednoduchá) zabezpečuje transparentnosť. V danej sume je aj hosting, všetky grafické návrhy stránky, zlepšenia komunikácie, updaty. Zahrňuje sumu človeka, ktorý obhospodaruje jednotlivé platby, posiela ich ako zárobky užívateľom, ktorý hľadá v internetbankingu platby, ak niekto zabudne variabilný symbol a pod – toto sa naozaj nedá inak ako manuálne. Zahrňuje človeka, ktorý komunikuje v rámci sociálnych médií, píše blogy, posty a copywriting a stará sa o obsah. Zahrňuje nájom, administratívne a ďalšie operatívne náklady. A to sme vymenovali iba základ.
Môžeme Vás však ubezpečiť, že nás to baví a veľmi a budeme v tom pokračovať naďalej a dlho, pretože jedine to, čo ťa baví dáva zmysel a my sme nesmierne vďační, že môžeme žiť v 21. Storočí a robiť to čo robíme.
Ďalšie zdroje nášho príjmu tvorí sponzoring a reklama. Ak poznáš niekoho, komu by sme mohli pomôcť rásť – pošli mu link na našu kategóriu SPONZORING alebo REKLAMA
Administratívny poplatok je poplatok, ktorý účtuje jaspravim.sk za a administratívne úkony spojené s každou objednávkou. Daný poplatok zaplatí kupujúci pri nákupe služieb v nákupnom košíku.
Ak je celková suma nákupu služieb nižšia alebo rovná 15€, suma účtovaného administratívneho poplatku je 1€ bez DPH (1,20 € s DPH). Ak je celková suma nákupu služieb vyššia ako 15,01€ suma poplatku sa rovná 5% z celkovej sumy objednávky ale maximálne 15€ bez DPH (18€ s DPH) bez ohľadu na celkovú sumu nakupovaných služieb. Administratívny poplatok je jednorazový, v prípade nedodania resp. zrušenia služby nevratný. Ak je objednávka zrušená a kredit je použitý na ďalší nákup, poplatok sa na daný nákup neúčtuje. Ak sa použije zárobok na nákup, administratívny poplatok sa na daný nákup neúčtuje.
Áno na jaspravim.sk môžeš predávať aj pokiaľ bývaš či už trvalo, alebo dočasne v inej krajine. Bydlisko nie je rozhodujúce. V tom prípade odporúčame vytvoriť si Paypal konto, na ktoré ti budú prevádzané zárobky, nakoľko medzištátne bankové prevody jaspravim.sk v súčasnosti nevykonáva. V prípade ak predávaš produkty, výška poštovného môže byť zo zahraničia vyššia.
Jaspravim.sk poskytuje elektronický systém a inzertný priestor na komunikáciu medzi Predávajúcimi a Kupujúcimi priamo na stránke. Ak pri kontrole zistíme, že Tvoje užívateľské meno na jaspravim.sk je totožné s reálnym názvom firmy/spoločnosti/web stránky, podľa obchodných podmienok jaspravim.sk je uvádzanie názvov firiem, webstránok v nicku nepovolené. Prosím, kontaktuj zákaznícky servis na s návrhom nového nicku a my Ti ho radi zmeníme.
V prípade, že máš problém s prihlásením, alebo si zabudol heslo, prosíme kontaktuj zákaznícky servis na . Ak si nezabudol heslo a napriek tomu sa nevieš prihlásiť do svojho účtu , je možné, že ti bol deaktivovaný z dôvodu porušovania obchodných podmienok jaspravim.sk. Vynakladáme veľa úsilia na to, aby sme zabezpečili fér a bezpečné prostredie pre kupujúcich a predávajúcich. Kontaktuj náš zákaznícky serivs prosím.
Odporúčame ti deaktivovať/pozastaviť tvoje aktívne inzeráty. Alebo nastaviť tzv. DOVOLENKOVÝ REŽIM. V tom prípade sa nebudú zobrazovať tvoje inzeráty na stránke. Ak si oddýchneš, alebo zmeníš názor môžeš jednoduchým klikom aktivovať inzeráty späť.
Odporúčame viacero možností na to, aby si na jaspravim.sk zarobil VIAC.
1. Vyplň profilové informácie: čím viac informácií o tebe (tvojich skúsenostiach, kto si, tým vyššie
šance na predaj tvojej služby/produktu.
2. Môžeš topovať svoj inzerát a bude viditeľnejší. Zvýraznené inzeráty sa predávaj o 456 % viac ako
nezvýraznené. Viac info tu.
3. Budeš komunikovať s potencionálnymi zákazníkmi tzn. odpovedať na správy, dotazy a netváriť sa “ako
mŕtvy chrobák”
4. Staň sa naším značkovým predajcom, získaj od nás odznak kvality. Viac info tu.
5. Pridaj peknú a kvalitnú produktovú fotku. Áno fotka určite predáva. Čím kvalitnejšia fotka/hlavne pri
produktoch, tým vyššia šanca na predaj tvojej služby/produktu. Pred pridaním fotky sa však vždy uisti,
že vlastníš práva disponovať, či používať danú fotku.
6. Získaj body – splň jednoduché úlohy a získaj od nás body, ktoré môžeš použiť na promovanie svojich
služieb. Viac o získavaní bodov tu.
Náš TIP: V prípade, že ponúkaš služby- pridaj fotku, ktorá vystihuje konkrétnu službu čo najlepšie.
Využi niektorú z možností, ktorá ti ušetrí kopec času a nájde toho, koho hľadáš niekoľkonásobne rýchlejšie a efektívnejšie.
1. Pridať PONUKU PRÁCE Táto možnosť je spoplatnená sumou 4,90 EUR s DPH/Ponuka a budú sa ti záujemcovia o to, čo hľadáš prihlasovať úplne sami. Napíšu ti priamo odpoveď do tvojho konta na jaspravim.sk a ty si môžeš vybrať toho najlepšieho.
2. Pomoc s výberom Pri tejto možnosti ti s výberom pomôžeme my. "Pomoc s výberom" zabezpečí výber 4 až 5 vhodných dodávateľov podľa špecifikácie a detailov v inzeráte. Odporúčania prídu vo forme emailovej správy, ktorá bude obsahovať odkazy na vhodné inzeráty s odkazom na vhodného dodávateľa, ktorého sme predtým oslovili priamo z jaspravim.sk. Email bude doručený do 2 pracovných dní od zaplatenia a aktivovania služby. Pracovníci zákazníckeho servisu vyberú a odporučia predajcov podľa špecifík Tebou zadaného inzerátu. Uisti sa preto, že obsahuje čo najviac informácií, aby si dostal vhodný výber. Táto služba je jednorázová a nevratná, keďže dané odporúčania nie je možné vrátiť. Započítaj si do času aj čas na úhradu, ak nebola služba uhradená platbou s okamžitou platnosťou (napr. platobnou kartou, Paypal). Pomoc s výberom je spoplatnený v sume 12 EUR s DPH.
3. Topovanie "Urgent" označí inzerát ikonkou "plamienok" počas celej doby ako je inzerát aktívny za jednorazový poplatok. Tvoja ponuka bude vyznačená značkou (SÚRNE), ktorú uvidia predávajúci a vedia, že hľadáš rýchlo dodanie. Cena je 4,40 EUR s DPH.
4. Topovanie na 30 dní zobrazí inzerát medzi topovanými na domovskej stránke a na vrchu danej kategórií "Džobíky" po dobu 30 dní od aktivácie. Cena 8,39 EUR.
Pred časom sme predstavili widget pre Android. Keďže užívatelia Apple zariadení widgety nemajú, pripravili sme SMS notifikáciu. Notifikácia príde len vtedy, keď získaš novú objednávku alebo správu k objednávke. Nebudeme ťa otravovať žiadnymi reklamnými správami. Notifikácie sú ZADARMO!
Doplň svoje telefónne číslo do svojho profilu TU.
Ponuku na mieru môžeš vytvoriť priamo zo komunikácie v súkromnej správe. Priamo zo správy môže jedna aj druhá strana vytvoriť na 2 jednoduché kliky ponuku, ktorú si môže za pár minúť objednať druhá strana. Nemusíte mať inzerát, môžete vytvoriť ponuku podľa dohody s druhou stranou a nemusíte čakať na schválenie ako pri inzeráte. Ponuka na mieru je vhodná, keď chceš dať kupujúcemu zľavu, splniť špeciálnu požiadavku, alebo keď jednoducho nemáš inzerát s ponukou, ktorú práve kupujúci potrebuje. Je vhodná pre služby, ako napríklad preklady a ďalšie služby, kde je veľká variabilita konečnej ceny.
Nie, túto ponuku vidí iba druhá strana správy, ktorej sa týka. To je výhoda aj nevýhoda zároveň. Nakoľko danú službu/inzerát nemôžeš použiť na predaj ďalej. Slúži len na jednu konkrétnu objednávku dohodnutú prostredníctvom správ. Ponuka na mieru ostáva v konverzácii, kým ju neodstrániš a ten daný kupujúci, si ju môže objednať znova. Hodnotenie z tejto objednávky ti ale ide do celkového hodnotenia v profile. Preto ak chceš predávať túto službu viackrát a zbierať hodnotenie aj od iných kupujúcich, určite si pridaj štandardný inzerát TU.
Pri ponuke priamo v správe je možnosť “Objednať”, po kliknutí na tento gombík sa dostaneš priamo do košíka, kde už objednávku dokončíš štandardným spôsobom. Celý objednávkový proces je rovnaký ako pri štandardnej objednávke a platia rovnaké podmienky ukončenia.
Využívaš ich v prípade, ak máš niečo navyše, čo chceš ponúknuť k svojej službe. Chceš napríklad príplatok za službu/produkt navyše?
Možností môže byť neúrekom:
- Rýchlejšie dodanie?
- Krajšie balenie?
- Rozšírený balík služieb?
- Dodatočná služba?
Využi preto Dodatočné služby priamo v inzeráte. Jednoducho si pri zadaní inzerátu vyber z už predpripravených ako napr.: Dodanie do 24 hodín, Dodanie do 48 hodín a pod. alebo si jednoducho pridaj svoju dodatočnú službu cez poslednú možnosť „iné“. Viac info o dodatočných službách tu.
Premeň svoj talent vďaka jaspravim.sk na zdroj svojho príjmu s tým, čo robíš najradšej. Je to jednoduché. Promuj sám seba, zdieľaj svoje inzeráty na sociálnych sieťach, predávaj, získavaj pozitívne hodnotenia, dodávaj služby načas a za to ťa odmeníme postupom na vyššiu úroveň. Tá ukáže kupujúcim, že si kvalitný predajca a tvoje služby sa budú lepšie predávať. Pri každej podmienke, ktorú treba splniť je uvedený krížik. Ak daná podmienka nebola ešte splnená je fajka šedá, ak splnená bola je fajka zelená. Tak do toho, získaj svoju prvú úroveň čo najskôr.
V prípade splnení podmienok získania nového levelu predajcu, bude level pregenerovaný do 48 hodín od splnenia podmienok. Podmienky poskytnutia odznakov kvality Predávajúcim nájdeš na stránke Levely predajcov.
Ak už u nás z rôznych dôvodov nechceš predávať, jednoducho napíš na zákaznícky servis a požiadaj o deaktiváciu/zrušenie svojho konta.
Internetová stránka jaspravim.sk je optimalizovaná pre väčšinu používaných verzií Internet Explorer a Firefox pre Windows, Firefox a Safari pre Mac OS X. Stránka je vytvorená pre rozlíšenie obrazovky od 1024x768 a viac.
Systém fungovania jaspravim.sk je veľmi jednoduchý a intuitívny. Ak by si aj napriek tomu potreboval pomôcť, alebo poradiť, prosím kontaktuj naše zákaznícke centrum na kontakt . Na všetky emaily odpovedáme do 24 hodín.
Prípadne nám napíš na LIVE CHAT.
Na live chate zastihneš dievčatá:
pondelok až štvrtok od 9:00-17-00, v piatok od 9:00 –16:00.
Obedová prestávka je v čase od 12:00 – 13:00.
Ak máš akúkoľvek sťažnosť, či už na naše výrobky, alebo služby, kontaktuj nás prosím. Investujeme veľa námahy a času do preverovania tak Kupujúcich, ako aj Predávajúcich, aby sme vyradili všetkých tých, ktorí vedú nekalú súťaž. Na všetky otázky radi odpovieme. Kontaktný formulár, email , live chat.
Prípadné spory medzi Predávajúcimi a Kupujúcimi sú povinní riešiť priamo medzi sebou prostredníctvom krátkych správ na JASPRAVIM.sk. V prípade potreby môže ktorákoľvek zo strán kontaktovať zákaznícky servis so žiadosťou o pomoc. Ak sa nepodarí vyriešiť spor dohodou obidvoch strán, vydá svoje stanovisko jaspravim.sk, ktoré je záväzné a konečné.
Áno, môžeš, tvoj level nemáš automaticky navždy, môže sa stať, že pridaním čo i len jedného negatívneho hodnotenia sa ti celkové hodnotenie zníži, prípadne si vypneš inzeráty, nebudeš mať žiadny aktívny inzerát, opäť sa tvoje hodnotenie zníži a takisto sa zníži tvoj level, prípadne o neho prídeš. Tvoj level sa môže znížiť napr. nevhodným správaním, nekomunikáciou s kupujúcim, nedodržiavaním termínov objednávok, nekalím chovaním. Preto si svoj dosiahnutý level váž a chráň.