Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Prehľad
Popis
Som PPC a DATA špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Google Ads je od základu nastavené tak, aby bolo optimalizované na hodnotu tržieb z objednávok, ktoré prišli práve cez platenú reklamu na Google.
Ja som prišiel na spôsob ako do Google Ads poslať namiesto tržieb, dynamickú hodnotu zisku z každej objednávky. Následne dokážem optimalizovať Google Ads kampane nie na maximalizovanie tržieb ale na maximalizovanie zisku.
Vrámci objednanej služby ponúkam implementáciu importu marže pre Google Ads tak, aby na ňu Google Ads dokázal optimalizovať:
Pre bližšie info pred objednaním služby ma, prosím, kontaktujte.
Inštrukcie
Google Ads prístupy
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Pomocou nástroja Google Tag Manager dokážem naváš web nasadiť meracie, konverzné a remarketingové kódy pre:
Nasadenie merania nasledovných konverzií na webe:
V prípade nutnosti viem upraviť ponuku na mieru.
Cena je za základné nastavenie meracích kódov pre:
V prípade viacerych kódov sa vieme dohodnúť na množstevnej zľave v podobe objednávky na mieru.
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre e-shop do 200 položiek v katalógu.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery), Google Nákupy
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.
E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
20% Zľava na Google Shopping = Zmena CSS
Ak využívate Google Shopping kampane, tak môžete ušetriť až 20 % vašich nákladov.
Akonáhle máme nastavené CSS od Google tak Google si z každej ceny za preklik berie províziu 20 % a do skutočnej aukcie posiela poníženú čiastku.
Príklad: Máme cenu za 1 preklik vo výške 1 € -> z toho si Google zoberie 0.20 € a do aukcie posiela iba 0.8 €.
Zmenou CSS docielite to, že týchto 20 % ostane a do aukcie vstupuje 100 % ceny za preklik → týmto docielite vyššie zobrazovanie v reklamách → vyšši počet klikov → vyšší počet objednávok.
Nový CSS poskytovateľ ponúka fixnú sadzbu za jeho služby (nie percentuálnu ako to má Google).
V praxi to funguje takto:
Pri správnej následnej optimalizácií je výsledok zvýšenie počtu objednávok a tržieb.
20% Zľava na Google Shopping = Zmena CSS
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Som online marketer, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov, web stránok a internetu už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Pomocou služby Google AdSense dokážete na Vašej webovej stránke zobrazovať reklamu užívateľom, pričom za každé kliknutie na reklamu na vašom webe získate províziu od Google.
Jedná sa o pasívnu formu príjmu zobrazovaním bannerov na vašej stránke.
Služba, ktorú si objednáte zahŕňa:
Výsledkom je plne optimalizovaný proces získavania provizí z klikov na Vašej stránke.
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Nastavenie a správa Google Ads Kampaní
Som PPC špecialista pre popredný český internetový obchod so zameraním na interiérový design.
Počas mojej bohatej kariéry som spravoval PPC na platformách ako je GoogleAds,Sklik, v neposlednom rade Facebook.
V dnešnej dobe celú svoju pozornosť venujem Google Ads, kde savďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať. Kspravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu aj repporting a automatizácia v danej sfére.
V Google Ads vám vytvorím kampaň, ušitú priamo podľa Vašich potrieb, ktorá bude obsahovať:
- štruktúru a rozvrh kampane tak aby bola efektívna,
- kľúčové slová na ktoré budeme cieliť reklamy,
- publikum na ktoré bude reklama cielená,
- vytvorenie min. 3 reklamných textov
Cena je za:
· Vytvorenie 1 reklamy (=reklamnej kampane) vo vyhľadávaní (Google),
· vytvorenie účtu v Google Ads,
· 1mesiac správa kampane.
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitný marketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.