20% Zľava na Google Shopping = Zmena CSS
Prehľad
Popis
Ak využívate Google Shopping kampane, tak môžete ušetriť až 20 % vašich nákladov.
Akonáhle máme nastavené CSS od Google tak Google si z každej ceny za preklik berie províziu 20 % a do skutočnej aukcie posiela poníženú čiastku.
Príklad: Máme cenu za 1 preklik vo výške 1 € -> z toho si Google zoberie 0.20 € a do aukcie posiela iba 0.8 €.
Zmenou CSS docielite to, že týchto 20 % ostane a do aukcie vstupuje 100 % ceny za preklik → týmto docielite vyššie zobrazovanie v reklamách → vyšši počet klikov → vyšší počet objednávok.
Nový CSS poskytovateľ ponúka fixnú sadzbu za jeho služby (nie percentuálnu ako to má Google).
V praxi to funguje takto:
Pri správnej následnej optimalizácií je výsledok zvýšenie počtu objednávok a tržieb.
Inštrukcie
V účte Merchant Center kliknite na ikonu kľúča Ikona ponuky nástrojov a nastavení [ozubené koliesko] a v ponuke Nastavenia vyberte Prístup k účtu.
![phone](/_next/image?url=%2Fimages%2Fshears.png&w=256&q=75)
Hodnotenia
![user](/_next/image?url=%2Fimages%2Fdefault-profile.gif&w=64&q=75)
![user](/_next/image?url=%2Fimages%2Fdefault-profile.gif&w=64&q=75)
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
![Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/fuaINibT8_-eYtiQHc8QhTmdp14=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/f5/26/39f526904aeace76ea87c9319bd1184bc0438df8.jpg)
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/fuaINibT8_-eYtiQHc8QhTmdp14=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/f5/26/39f526904aeace76ea87c9319bd1184bc0438df8.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
![Automatizácia Google Ads kampaní](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/v__yJhHltJMnzQgAFR7XbrLbap0=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/05/73/7005735c34a828431478acf2794b56c39d4a70a6.jpg)
Automatizácia Google Ads kampaní
Počas svojej kariéry som spravoval reklamné kampane na Google, Seznam ale aj na Facebooku.
V dnešnej dobe celú svoju pozornosť venujem Google Ads, kde sa vďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať. K spravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu automatizácia.
V Google Ads sa Vám pozriem na DSA kampane- automatické kampane, ktoré pri správnom nastavení vedia byť veľkým prínosom pre produkty ktoré predávate.
V prípade záujmu sa vieme dohodnúť na automatizácii cez externého dodávateľa PPC Bee, s ktorým mám taktiež bohaté skúsenosti.
Cena je za:
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitnýmarketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Automatizácia Google Ads kampaní](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/v__yJhHltJMnzQgAFR7XbrLbap0=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/05/73/7005735c34a828431478acf2794b56c39d4a70a6.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
Automatizácia Google Ads kampaní
![Google Data Studio Report](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3RkEjn99-nH_KojKg2P3uHHFIJM=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/2b/7d/572b7d5cd2533c5aa00b286c15f94b2aa0c11454.jpg)
Google Data Studio Report
Grafy, tabuľky a funkcie tak aby ste mali jasný prehľad o úspešnosti vašej marketingovej snahy.
Dokážeme sledovať prekliky, zobrazenia, trvanie relácie, počet objednávoky, hodnotu objednávok, cenu za reklamu, cena jedného prekliku a mnoho ďalších metrík.
Cena je za prípravu a vyhotovenie 1 DataStudio report pre eshop: Náklady, počet objednávok, hodnota objednávok.
Reporty je možné upravovať na mieru.
Pozn.: Na zobrazovanie počtu a hodnoty objednávok je nutné mať nasadené meracie a konverzné kódy.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Google Data Studio Report](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3RkEjn99-nH_KojKg2P3uHHFIJM=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/2b/7d/572b7d5cd2533c5aa00b286c15f94b2aa0c11454.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
Google Data Studio Report
![Cookie lišta pre web alebo e-shop](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/PhNMPdAQgipObz00SHuVPp6Hjb8=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/a2/1d/ffa21d59894cd5edf602f3778622a566331b46f6.jpg)
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Dňa 1. februára 2022 nadobudol účinnosť nový zákon č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, ktorý hovorí o tom, že každý web by mal mať nasadenú cookie lištu, ktorá si vypýta od návštevníka stránky súhlas pred tým ako sa spustia rôzne sledovacie a meracie kódy s cookies. Za porušenie nových pravidiel spracúvania cookies hrozí sankcia do 10 % z obratu.
Ja ponúkam nasadenie takejto Cookie lišty od firmy CookieBot, ktorej som certifikovaným partnerom.
Cena prenájmu cookie lišty je podľa platného cenníku: https://www.cookiebot.com/en/pricing/
Na všetky ceny z cenníku dokážem ponúknuť dodatočnú zľavu až 15 % / mesiac.
Cookie lištu dokážem nasadiť cez Google Tag Manager na klasický web alebo e-shop.
Pri objednaní dostanete správne nastavenú Cookie lištu, ktorá blokuje ukladanie cookies do prehliadača užívateľa a je v súlade s novým zákonom.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Cookie lišta pre web alebo e-shop](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/PhNMPdAQgipObz00SHuVPp6Hjb8=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/a2/1d/ffa21d59894cd5edf602f3778622a566331b46f6.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
Cookie lišta pre web alebo e-shop
![Google Analytics 4 - nastavenie merania](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3LtcaD_UyzwBP0HmkUVk5XYgX5s=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/af/34/4caf3441c82f8fed265381c1a2df65d4fd057feb.jpg)
Google Analytics 4 - nastavenie merania
Google Analytics 4 je nový analytický nástroj, ktorý by mal v horizonte 2 rokov nahradiť aktuálny nástroj Google Analytics Universal Analytics čo sa merania návštevnosti, nákupov a iných eventov webu týka.
Cena zahrňuje:
Výsledkom je správne nastavený účet pre Google Analytics 4, ktorý správne meria návštevnosť a nákupy/konverzné eventy webu.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Google Analytics 4 - nastavenie merania](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3LtcaD_UyzwBP0HmkUVk5XYgX5s=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/af/34/4caf3441c82f8fed265381c1a2df65d4fd057feb.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
Google Analytics 4 - nastavenie merania
![Google Ads & Google Tag Manager](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/oa0Kyv_8EDedqoEzPYhLtZAOo6Y=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/bb/c9/efbbc9572e02f746e8b6e42e6383f1644c187b48.jpg)
Google Ads & Google Tag Manager
Počet konverzii a ich hodnota patria medzi kľúčové metriky pri vyhodnocovanímarketingových kampaní v Google Ads.
Ja Vám nastavím pomocou Google Tag Manager dané meranie tak aby v Google Adsste správne videli:
- Počet objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
- Hodnotu objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
Po nastavení daných metrík dokážeme určiť správnu výšku nákladov vzhľadom nanávratnosť investícií tak, aby ste presne videli, ktorá kampaň je efektívna aktorá naopak nemá žiadny efekt.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)
![Google Ads & Google Tag Manager](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/oa0Kyv_8EDedqoEzPYhLtZAOo6Y=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/bb/c9/efbbc9572e02f746e8b6e42e6383f1644c187b48.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/MzAuEZhJkN7UUNUfhj71m8Vse48=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/6c/84/d56c8499d80e748418caec94f37b41127d74f991.jpg)