Facebook Conversion API = CAPI
Prehľad
Popis
Facebook ponúka novú možnosť odosielanie informácií z webu do rozhrania správcu eventov na Facebooku = Facebook Conversion API (CAPI).
Toto nastavenie odosiela preukázateľne viac eventov z webu vďaka tomu, že ho rôzne blokátory nedokážu detekovať. V konečnom dôsledku majú kampane viac dát k samotnej optimalizácií a doručovaniu lepších výsledkov.
Cena zahrňuje:
Vhodné pre e-shop a weby.
Inštrukcie
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Google Data Studio Report
Grafy, tabuľky a funkcie tak aby ste mali jasný prehľad o úspešnosti vašej marketingovej snahy.
Dokážeme sledovať prekliky, zobrazenia, trvanie relácie, počet objednávoky, hodnotu objednávok, cenu za reklamu, cena jedného prekliku a mnoho ďalších metrík.
Cena je za prípravu a vyhotovenie 1 DataStudio report pre eshop: Náklady, počet objednávok, hodnota objednávok.
Reporty je možné upravovať na mieru.
Pozn.: Na zobrazovanie počtu a hodnoty objednávok je nutné mať nasadené meracie a konverzné kódy.
Google Data Studio Report
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Som online marketer, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov, web stránok a internetu už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Pomocou služby Google AdSense dokážete na Vašej webovej stránke zobrazovať reklamu užívateľom, pričom za každé kliknutie na reklamu na vašom webe získate províziu od Google.
Jedná sa o pasívnu formu príjmu zobrazovaním bannerov na vašej stránke.
Služba, ktorú si objednáte zahŕňa:
Výsledkom je plne optimalizovaný proces získavania provizí z klikov na Vašej stránke.
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Webstránka - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre webovú stránku.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery)
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných segmentov publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.
Webstránka - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Facebook Pixel - nasadenie na web
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 5 rokov.
Mám skúsenosti ako z klasickej online propagácie tak aj s programovaním a nasadzovaním meracích a remarketingových kódov na weby.
Facebook Pixel je kus kódu na vašej stránke, ktorý aktívne meria návštevníkov vašej stránky a následne tieto dáta odosiela do Facebooku pre prípadný remarketing.
Služba, ktorú si objednáte zahŕňa:
Súčasťou ceny je aj podpora na prípadne poruchy, alebo nečakané situácie v horizonte 30 dní po dokončení objednávky.
Facebook Pixel - nasadenie na web
Google Ads & Google Tag Manager
Počet konverzii a ich hodnota patria medzi kľúčové metriky pri vyhodnocovanímarketingových kampaní v Google Ads.
Ja Vám nastavím pomocou Google Tag Manager dané meranie tak aby v Google Adsste správne videli:
- Počet objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
- Hodnotu objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
Po nastavení daných metrík dokážeme určiť správnu výšku nákladov vzhľadom nanávratnosť investícií tak, aby ste presne videli, ktorá kampaň je efektívna aktorá naopak nemá žiadny efekt.