Google Analytics 4 - nastavenie merania
Prehľad
Popis
Google Analytics 4 je nový analytický nástroj, ktorý by mal v horizonte 2 rokov nahradiť aktuálny nástroj Google Analytics Universal Analytics čo sa merania návštevnosti, nákupov a iných eventov webu týka.
Cena zahrňuje:
Výsledkom je správne nastavený účet pre Google Analytics 4, ktorý správne meria návštevnosť a nákupy/konverzné eventy webu.
Inštrukcie
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Vytvorenie a Správa Google Ads Účtu
Som PPC špecialista pre popredný český internetový obchod so zameraním na interiérový design.
Počas mojej bohatej kariéry som spravoval PPC na platformách ako je GoogleAds, Sklik a mnohé ďalšie.
Google Ads, kde sa vďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať.K spravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu aj repporting a automatizácia v danej sfére.
Čo obsahuje objednávka:
- Vytvorenie Google Ads účtu
- Vytvorenie kvalitnej 1 SEARCH Kampane nadanom účte,
- správne zameranie na publikum na ktoré bude reklama cielená,
- vytvorenie 3 reklamných textov (inzerátov, ktoré sa budú zobrazovať Vašim potencionálnym zákazníkom / klientom)
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitný marketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
Vytvorenie a Správa Google Ads Účtu
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Dňa 1. februára 2022 nadobudol účinnosť nový zákon č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, ktorý hovorí o tom, že každý web by mal mať nasadenú cookie lištu, ktorá si vypýta od návštevníka stránky súhlas pred tým ako sa spustia rôzne sledovacie a meracie kódy s cookies. Za porušenie nových pravidiel spracúvania cookies hrozí sankcia do 10 % z obratu.
Ja ponúkam nasadenie takejto Cookie lišty od firmy CookieBot, ktorej som certifikovaným partnerom.
Cena prenájmu cookie lišty je podľa platného cenníku: https://www.cookiebot.com/en/pricing/
Na všetky ceny z cenníku dokážem ponúknuť dodatočnú zľavu až 15 % / mesiac.
Cookie lištu dokážem nasadiť cez Google Tag Manager na klasický web alebo e-shop.
Pri objednaní dostanete správne nastavenú Cookie lištu, ktorá blokuje ukladanie cookies do prehliadača užívateľa a je v súlade s novým zákonom.
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Nastavenie a správa Google Ads Kampaní
Som PPC špecialista pre popredný český internetový obchod so zameraním na interiérový design.
Počas mojej bohatej kariéry som spravoval PPC na platformách ako je GoogleAds,Sklik, v neposlednom rade Facebook.
V dnešnej dobe celú svoju pozornosť venujem Google Ads, kde savďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať. Kspravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu aj repporting a automatizácia v danej sfére.
V Google Ads vám vytvorím kampaň, ušitú priamo podľa Vašich potrieb, ktorá bude obsahovať:
- štruktúru a rozvrh kampane tak aby bola efektívna,
- kľúčové slová na ktoré budeme cieliť reklamy,
- publikum na ktoré bude reklama cielená,
- vytvorenie min. 3 reklamných textov
Cena je za:
· Vytvorenie 1 reklamy (=reklamnej kampane) vo vyhľadávaní (Google),
· vytvorenie účtu v Google Ads,
· 1mesiac správa kampane.
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitný marketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
Nastavenie a správa Google Ads Kampaní
Google Ads Performance Max - Maximálne výkonná kampaň
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Mám bohaté skúsenosti v oblasti tvorby PPC reklamy z domova ale aj zo zahraničia.
✅ Až 94 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením ale taktiež aj ako samostatná textová reklama vo vyhľadávaní, ako bannerová reklama v bannerovej sieti ale aj ako video reklama (buď dokážeme nahrať už pripravené video alebo sa video automaticky poskladá z nahraných obrázkov)
✅ Platíte iba za kliknuté inzeráty
✅ Aktuálne najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Kampaň orientovaná na maximálny výkon!
Google Ads Performance Max - Maximálne výkonná kampaň
Automatizácia Google Ads kampaní
Počas svojej kariéry som spravoval reklamné kampane na Google, Seznam ale aj na Facebooku.
V dnešnej dobe celú svoju pozornosť venujem Google Ads, kde sa vďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať. K spravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu automatizácia.
V Google Ads sa Vám pozriem na DSA kampane- automatické kampane, ktoré pri správnom nastavení vedia byť veľkým prínosom pre produkty ktoré predávate.
V prípade záujmu sa vieme dohodnúť na automatizácii cez externého dodávateľa PPC Bee, s ktorým mám taktiež bohaté skúsenosti.
Cena je za:
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitnýmarketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
Automatizácia Google Ads kampaní
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help