Vytvorenie a Správa Google Ads Účtu
Prehľad
Popis
Som PPC špecialista pre popredný český internetový obchod so zameraním na interiérový design.
Počas mojej bohatej kariéry som spravoval PPC na platformách ako je GoogleAds, Sklik a mnohé ďalšie.
Google Ads, kde sa vďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať.K spravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu aj repporting a automatizácia v danej sfére.
Čo obsahuje objednávka:
- Vytvorenie Google Ads účtu
- Vytvorenie kvalitnej 1 SEARCH Kampane nadanom účte,
- správne zameranie na publikum na ktoré bude reklama cielená,
- vytvorenie 3 reklamných textov (inzerátov, ktoré sa budú zobrazovať Vašim potencionálnym zákazníkom / klientom)
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitný marketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
Inštrukcie
- Web inzerenta (Vás)
- emailovú adresu, na ktorú chcete účet vytvoriť
- definíciu zákazníka
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Google Ads & Google Tag Manager
Počet konverzii a ich hodnota patria medzi kľúčové metriky pri vyhodnocovanímarketingových kampaní v Google Ads.
Ja Vám nastavím pomocou Google Tag Manager dané meranie tak aby v Google Adsste správne videli:
- Počet objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
- Hodnotu objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
Po nastavení daných metrík dokážeme určiť správnu výšku nákladov vzhľadom nanávratnosť investícií tak, aby ste presne videli, ktorá kampaň je efektívna aktorá naopak nemá žiadny efekt.
Google Ads & Google Tag Manager
Google Analytics 4 - nastavenie merania
Google Analytics 4 je nový analytický nástroj, ktorý by mal v horizonte 2 rokov nahradiť aktuálny nástroj Google Analytics Universal Analytics čo sa merania návštevnosti, nákupov a iných eventov webu týka.
Cena zahrňuje:
Výsledkom je správne nastavený účet pre Google Analytics 4, ktorý správne meria návštevnosť a nákupy/konverzné eventy webu.
Google Analytics 4 - nastavenie merania
Facebook Conversion API = CAPI
Facebook ponúka novú možnosť odosielanie informácií z webu do rozhrania správcu eventov na Facebooku = Facebook Conversion API (CAPI).
Toto nastavenie odosiela preukázateľne viac eventov z webu vďaka tomu, že ho rôzne blokátory nedokážu detekovať. V konečnom dôsledku majú kampane viac dát k samotnej optimalizácií a doručovaniu lepších výsledkov.
Cena zahrňuje:
Vhodné pre e-shop a weby.
Facebook Conversion API = CAPI
E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre e-shop do 200 položiek v katalógu.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery), Google Nákupy
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.
E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Webstránka - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre webovú stránku.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery)
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných segmentov publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.
Webstránka - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help