E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Prehľad
Popis
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre e-shop do 200 položiek v katalógu.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery), Google Nákupy
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.
Inštrukcie
Prístupy (ak je vytvorené) do:
• Google Ads XXX-XXX-XXXX
• Google Analytics
• Google Tag Manager
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Som PPC a DATA špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Google Ads je od základu nastavené tak, aby bolo optimalizované na hodnotu tržieb z objednávok, ktoré prišli práve cez platenú reklamu na Google.
Ja som prišiel na spôsob ako do Google Ads poslať namiesto tržieb, dynamickú hodnotu zisku z každej objednávky. Následne dokážem optimalizovať Google Ads kampane nie na maximalizovanie tržieb ale na maximalizovanie zisku.
Vrámci objednanej služby ponúkam implementáciu importu marže pre Google Ads tak, aby na ňu Google Ads dokázal optimalizovať:
Pre bližšie info pred objednaním služby ma, prosím, kontaktujte.
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Facebook Conversion API = CAPI
Facebook ponúka novú možnosť odosielanie informácií z webu do rozhrania správcu eventov na Facebooku = Facebook Conversion API (CAPI).
Toto nastavenie odosiela preukázateľne viac eventov z webu vďaka tomu, že ho rôzne blokátory nedokážu detekovať. V konečnom dôsledku majú kampane viac dát k samotnej optimalizácií a doručovaniu lepších výsledkov.
Cena zahrňuje:
Vhodné pre e-shop a weby.
Facebook Conversion API = CAPI
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Som online marketer, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov, web stránok a internetu už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Pomocou služby Google AdSense dokážete na Vašej webovej stránke zobrazovať reklamu užívateľom, pričom za každé kliknutie na reklamu na vašom webe získate províziu od Google.
Jedná sa o pasívnu formu príjmu zobrazovaním bannerov na vašej stránke.
Služba, ktorú si objednáte zahŕňa:
Výsledkom je plne optimalizovaný proces získavania provizí z klikov na Vašej stránke.
Google AdSense - reklama na Vašej stránke
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Google Shopping (Google Nákupy)
✅ Až 84 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením.
✅ Plaťte iba vtedy ak užívateľ klikne na váš produktu/inzerát.
✅ Najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Cieľom mojej snahy je pripraviť kampane a propagáciu na Google tak, aby ste na celej propagácií boli ziskový.
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
Google Data Studio Report
Grafy, tabuľky a funkcie tak aby ste mali jasný prehľad o úspešnosti vašej marketingovej snahy.
Dokážeme sledovať prekliky, zobrazenia, trvanie relácie, počet objednávoky, hodnotu objednávok, cenu za reklamu, cena jedného prekliku a mnoho ďalších metrík.
Cena je za prípravu a vyhotovenie 1 DataStudio report pre eshop: Náklady, počet objednávok, hodnota objednávok.
Reporty je možné upravovať na mieru.
Pozn.: Na zobrazovanie počtu a hodnoty objednávok je nutné mať nasadené meracie a konverzné kódy.