Virtuálny Asistent
~280 kvalitných inzerátovJa spravím správu rezervácí
Rád Vám pomôžem so správou Vášho ubytovacieho zariadenia na rôznych rezervačných portáloch, ako napríklad Megaubytovanie, Booking, Airbnb, Tripadvisor, UbytovanieNaSlovensku a iných.
Zabezpečím celý komunikačný proces s hosťami (e-mail, telefón), odpoviem na ich požiadavky a otázky. Updatujem rezervačný kalendár, informácie, ceny, podmienky, fotografie. Rád Vám tiež pomôžem s registráciou do týchto portálov, či ďalšími Vašimi požiadavkami.
Stačí ma vopred kontaktovať s Vašou predstavou cez súkromnú správu. Na spolupráci sa určite dohodneme :)
Ja spravím správu rezervácí
Ja zabezpečim ubytovanie
Ja zabezpečím ubytovanie pre zamestnancov ktorí budú pracovať na Slovensku v Nemecku, v Rakúsku podľa želania firmy.
Ja zabezpečim ubytovanie
Virtuálna administratívna asistentka
Ak máte veľa povinností, nestíhate administratívu, správu sociálnych sietí, tak som tu pre Vás ja :-)
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Či už potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie alebo pripraviť podklady na stretnutie, všetko na čom sa dohodneme vybavím za Vás.
Čo za Vás vybavím :
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie,prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Pred zadaním objednávky ma prosím vopred kontaktujte správou s presnými požiadavkami.
Cena je 12€ za hodinu.
Virtuálna administratívna asistentka
Telesales / telefonovanie SK leady
Máte databázu / kontakty, ktoré chcete obvolať, ale nemáte na to človeka? Viem Vám s tým pomôcť :) Mám niekoľkoročné skúsenosti ako telefonický operátor, ale aj sales manažér.
Cena 10 eur je uvedená za hodinu.
Telesales / telefonovanie SK leady
Ponúkam služby virtuálnej asistentky
Ponúkam služby virtuálnej asistentky - aj v maďarskom jazyku
Hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku na skrátený úväzok? Ponúkam svoje služby s možnosťou komunikácie a prekladov v maďarskom jazyku.
Mám skúsenosti s administratívou, správou e-mailov, organizáciou stretnutí, prípravou dokumentov a ďalšími úlohami, ktoré vám pomôžu efektívne zvládať každodenné povinnosti. Okrem toho ponúkam aj kvalitné preklady medzi slovenským a maďarským jazykom.
Čo ponúkam:
Správa e-mailov a komunikácia v slovenskom aj maďarskom jazyku
Organizácia kalendára a plánovanie stretnutí
Tvorba a úprava dokumentov
Preklady zo slovenčiny do maďarčiny a naopak
Vybavovanie administratívnych úloh
Podpora pri iných kancelárskych činnostiach
Ak potrebujete spoľahlivú asistentku na skrátený úväzok, ktorá ovláda aj maďarčinu a poskytuje prekladateľské služby, neváhajte ma kontaktovať.
Teším sa na spoluprácu!
Ponúkam služby virtuálnej asistentky
Zákaznícka podpora na 40 hodín
Starostlivosť o vašich zákazníkov na profesionálnej úrovni!
Hľadáte niekoho, kto zabezpečí špičkovú zákaznícku podporu?
Ako virtuálna asistentka sa postarám o to, aby boli vaši klienti spokojní a mali pozitívne skúsenosti.
Moje služby zahŕňajú:
Prečo si vybrať mňa?
Profesionalita: Komunikácia na najvyššej úrovni.
Flexibilita: Pracujem v čase, keď to potrebujete.
Zameranie na výsledky: Zlepšenie spokojnosti a lojality klientov.
Vaši zákazníci si zaslúžia tú najlepšiu starostlivosť. Kontaktujte ma a spolu posilníme vašu značku!
Cena je za 40 hodín služieb zákaznickej podpory.
Zákaznícka podpora na 40 hodín
VIRTUÁLNA ASISTENTKA - MARKETING
Volám sa SIMONA a od teraz môžem byť aj tvoja virtuálna asistentka. Nemáš priestor na všetko? To je v poriadku! Začni sa venovať svojmu biznisu naplno a deleguj zvyšné úlohy na mňa. Špecializujem sa na oblasť marketingu v online prostredí, ako správe sociálnych sietí, písanie blogov, spravovanie webu vo WordPresse, grafické práce, newslettre a kampane. Deleguj úlohy tak, aby si sa mohol venovať dôležitejším veciam v práci alebo aj v osobnom živote. Som tu pre Teba, aby som Ti ušetrila čas aj peniaze.
S čím Ti dokážem pomôcť?
Moje skúsenosti sú v rámci slovenských firiem zamerané na fitness a interiérový dizajn ako aj beauty sektor. Rada sa venujem grafickým prácam a marktingu, a preto som rada keď môžem niekomu pomôcť s niečim, čo ma baví.
VIRTUÁLNA ASISTENTKA - MARKETING
Educational Consultancy for Language Schools seeking to recruit Liverpudlian and Cornish talent
A monthly service where I provide recruitment consultancy advice on negotiating the UK business environment for Slovak language schools. This service is specialised in recruiting teachers from the areas around Liverpool and Cornwall in particular. With 13 years experience in the Slovak market Sam Bennetts is a highly skilled expert at getting charming Cornishmen and roguish scousers into your school!
This consultancy can be taught online via Skype, Microsoft Teams, Google Meet or Zoom. It will involve extensive email cooperation over a period of time and involves much time being by spent advertising the positions.
Educational Consultancy for Language Schools seeking to recruit Liverpudlian and Cornish talent
Virtuálna asistentka
Virtuálna asistentka – pravá ruka podnikateľa, všetko vybavím za Vás (ukončené VŠ vzdelanie - Ekonomická fakulta! Cena je stanovená za mesiac .
Spôsob práce si dohodneme na základe Vašich potrieb a úloh, ktoré potrebujete delegovať Počas spolupráce je najdôležitejšie jasné zadanie úloh .
- spracovanie elektronickej pošty
- tvorba prezentácií , tabuliek
- prepisy textov v SJ aj AJ jazyku (ovládam strojopis)
- komunikácia so zákazníkmi v SJ aj v AJ
- preklady textu z AJ do SJ a naopak
- personálna agenda : zadanie inzerátu, preštudovanie životopisov, výber vhodných kandidátov
- online prieskum, monitoring konkurenčného prostredia
cena : 350 € / mesiac
Virtuálna asistentka
Virtuálna asistentka na 20 hodín
Virtuálna asistentka, ktorá má riešenie pre všetko
Ste preťažení administratívou a potrebujete pomoc, ktorá skutočne funguje? Ako virtuálna asistentka sa postaram o všetky úlohy, ktoré vám berú čas, aby ste sa mohli sústařdiť na rast vašej firmy.
Aké činnosti zvládam?
Administratívne spracovanie dokumentov a evidencií
Plánovanie stretnutí a organizáciu kalendára
Prípravu a správu reportov
Spracovanie e-mailov a komunikáciu so zákazníkmi
Moje prednosti:
Práca na diaľku: Moderné riešenia bez potreby fyzickej prítomnosti.
Spoľahlivosť: Môžete sa na mňa kedykoľvek spoľanúhnúť.
Individuálny prístup: Vaše potreby sú pre mňa prioritou.
Premeňte chaos na poriadok s mojou pomocou.
Cena je za 20 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Virtuálna asistentka na 20 hodín
Ja spravím virtuálnu asistenciu
Administratívna podpora:
Zákaznícky servis:
Správa projektov:
Plánovanie a organizácia podujatí:
Social media a marketing:
Osobná asistencia:
Ja spravím virtuálnu asistenciu
Zákaznícka podpora na 20 hodín
Starostlivosť o vašich zákazníkov na profesionálnej úrovni!
Hľadáte niekoho, kto zabezpečí špičkovú zákaznícku podporu?
Ako virtuálna asistentka sa postarám o to, aby boli vaši klienti spokojní a mali pozitívne skúsenosti.
Moje služby zahŕňajú:
Prečo si vybrať mňa?
Profesionalita: Komunikácia na najvyššej úrovni.
Flexibilita: Pracujem v čase, keď to potrebujete.
Zameranie na výsledky: Zlepšenie spokojnosti a lojality klientov.
Vaši zákazníci si zaslúžia tú najlepšiu starostlivosť. Kontaktujte ma a spolu posilníme vašu značku!
Cena je za 20 hodín služieb zákaznickej podpory.
Zákaznícka podpora na 20 hodín
Telefonická a emailová podpora
Budem komunikovať so zákazníkmi v mene Vás, alebo Vašej firmy, odpovedať im na otázky, zisťovať a podávať dodatočné informácie k produktom, či službám a starať sa tak o podporu Vašej firmy.
Cena je za dve hodiny práce denne / 20 pracovných dní.
Telefonická a emailová podpora
Všeobecná virtuálna asistentka
Budem Vaša osobná asistentka a prevezmem za Vás úlohy, ktoré Vás nebavia, alebo na ne nemáte čas, ale urobiť ich treba. Vybavím poštu, odpoviem na emaily, obtelefonujem klientov, vybavím reklamácie, napíšem článok na blog, alebo akýkoľvek text podľa zadania, vytvorím obrázok na sociálnu sieť, Postarám sa o Váš kalendár - zaznačím a včas pripomeniem všetky termíny… budem Vám k dispozícii 24/7, podľa Vašich potrieb.
Cena je za 1 mesiac spolupráce
Všeobecná virtuálna asistentka
Ja budem spravovať Váš osobný email
Ste podnikateľ a odpovedanie na každodenné e-maily Vám zaberá kopec času, ktorý by ste mohli venovať efektívnejším aktivitám pre Váš biznis?
Rada Vám s tým pomôžem a odbremením Vás od každodenného kontrolovania e-mailu.
Som zodpovedná, časovo flexibilná aj cez víkend, milá a gramatiku ovládam na výbornú.
Cena je 200 eur za jeden mesiac spravovania Vášho osobného emailu.
Ja budem spravovať Váš osobný email
Virtuálna asistentka na 10 hodín
Ste preťažení administratívou a potrebujete pomoc, ktorá skutočne funguje? Ako virtuálna asistentka sa postaram o všetky úlohy, ktoré vám berú čas, aby ste sa mohli sústařdiť na rast vašej firmy.
Aké činnosti zvládam?
Administratívne spracovanie dokumentov a evidencií
Plánovanie stretnutí a organizáciu kalendára
Prípravu a správu reportov
Spracovanie e-mailov a komunikáciu so zákazníkmi
Moje prednosti:
Práca na diaľku: Moderné riešenia bez potreby fyzickej prítomnosti.
Spoľahlivosť: Môžete sa na mňa kedykoľvek spoľanúhnúť.
Individuálny prístup: Vaše potreby sú pre mňa prioritou.
Premeňte chaos na poriadok s mojou pomocou.
Cena je za 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Virtuálna asistentka na 10 hodín
Nechajte administratívu na mňa a získajte viac času
Zával papierov a nekonečná e-mailová komunikácia vás oberajú o čas a energiu? Som tu, aby som to zmenila! Ako profesionálna virtuálna asistentka sa postaram o všetko, čo vás zaťažuje, a to rýchlo, precízne a spoľahlivo.
Moje služby zahřňajú:
Komplexné spracovanie administratívnych úložh
Organizáciu firemných dokumentov
Vedenie záznamov a evidencií
Plánovanie stretnutí a udalostí
Riešenie e-mailovej komunikácie
Prečo si vybrať mňa?
Efektivita: Rýchle riešenia na mieru vašim potrebám.
Flexibilná spolupráca: Kedykoľvek potrebujete pomoc, som pripravená.
Začnime spoluprácu, ktorá vám prinesie viac času na to, na čom skutočne záleží!
Cena je za 10 hodín práce.
Nechajte administratívu na mňa a získajte viac času
ŠPECIALIZOVANÁ VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Som špecializovaná virtuálna asistentka, ktorá vám zjednoduší život a zvýši vašu produktivitu. S vášňou pre interiérový dizajn a dekorovanie, efektívne zvládam pomoc s rôznymi administratívnymi, kreatívnymi alebo technickými úlohami.
-Správa vašich e-mailov
-Projektový management
-Príprava cenových ponúk
-Úprava dokumentov
-Zákaznícky servis
-Správa domácností
-Komplexné vyhľadávanie informácií
-Správa sociálnych sietí
-Vytváranie loga a grafika
Cena za 10 hodín služieb je 150 eur / 1 mesiac.
Ponúkam aj balíčky služieb virtuálnej asistentky na 20 alebo 40 hodín mesačne prípadne podľa dohody aj 80 hodín mesačne.
Moje zručnosti sú rozmanité a flexibilné, takže sa viem prispôsobiť vašim špeciálnym požiadavkám. Všetko závisí na našej vzájomnej dohode.
ŠPECIALIZOVANÁ VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Zverte úlohy a papiere odborníčke s jazykovou výbavou - 10 hodín
Som virtuálna asistentka s viac ako 10-ročnými skúsenosťami doma aj v zahraničí a ponúkam spoľahlivú a precíznu administratívnu podporu.
Čo pre vás môžem urobiť?
Prečo si vybrať mňa?
Cena 150€ je za 10 hodín práce.
Zverte úlohy a papiere odborníčke s jazykovou výbavou - 10 hodín
Služby virtuálnej asistentky pre administratívu
Hľadáte spoľahlivú a efektívnu virtuálnu asistentku na administratívu?
Som tu pre vás! Som virtuálna asistentka špecializujúca sa na administratívnu a marketingovú podporu, pripravená zjednodušiť vám prácu, aby ste sa mohli sústrediť rozvoj svojho biznisu. Mám zmysel pre detail, skvelé plánovacie schopnosti a dokážem rýchlo a efektívne plniť úlohy.
Aké služby ponúkam?
Cena je za 10 hodín práce (15 EUR / hodina).
Služby virtuálnej asistentky pre administratívu
Postarám sa o váš kalendár a pripomeniem Vám dôležité udalosti/stretnutia
Nemáte čas na plánovanie kalendára a často zabúdate na dôležité udalosti či stretnutia?
Ja Vám s tým rada pomôžem a pripomeniem Vám všetky dôležité udalosti čo Vás čakajú.
Cena zahŕňa:
Cena 150€ je za 1 mesiac.
Prečo práve ja:
Na každú spoluprácu sa veľmi teším!
Postarám sa o váš kalendár a pripomeniem Vám dôležité udalosti/stretnutia
VIRTUÁLNA ASISTENTKA LUCIA
Delegujte ADMINISTRATÍVNE ČINNOSTI a získajte viac času pre seba a svoju firmu. Budem Vašou pravou rukou vo Vašom podnikaní.
ZA 140€ ZA MESIAC vám pomôžem s čímkoľvek, čo vám berie čas.
Potrebujete upraviť excel?
Chcete prepísať nahrávky a upraviť články?
Pripravím za vás prezentáciu.
Potrebujete vybaviť telefonáty?
PREDPLATÍTE SI 10 HODÍN a delegujete akúkoľvek administratívu na mňa. :)
Potrebujete VIAC HODÍN? mám aj väčšie balíčky, ktoré sú pre vás výhodnejšie. Prípadne vyskladáme balík na mieru.
VIRTUÁLNA ASISTENTKA LUCIA
RIADENIE prevádzky škôlky, detských centier
Pomôžem Vám s manažovaním, organizovaním, plánovaním, vzdelávaním, komunikáciou, sociálnymi sieťami (IG) a administratívou vo Vašej Súkromnej MŠ, či detskom centre. Mám bohaté skúsenosti ako učiteľka a zástupkyňa SMŠ.
Pomôžem Vám rozbehnúť aj Vašu novú pobočku po personálnej ale aj profesionálnej stránke.
Cieľom je skĺbiť vysokú spokojnosť klientov (rodičov), detí ale zároveň aj zamestnancov, nakoľko ľudia robia firmu, a to platí aj v SMŠ, či detskom centre, jasliach alebo detskom kútiku. Takisto vystupovať ako zariadenie profesionálne, odborne a zároveň empaticky.
RIADENIE prevádzky škôlky, detských centier
Grafické práce na mieru - 10 hod
Hľadáte jedinečnú a profesionálnu grafickú tvorbu, ktorá zvýrazní vašu firmu a zaujme na prvý pohľad? Moja služba “Grafické Práce na Mieru” je presne to, čo potrebujete!
Moje Služby Zahŕňajú:
Zvýhodnená Cena: 13€/h – 10 hodín mojej práce.
• Zakúpením balíčku môžete mať viacero drobných prác vykonaných v rámci 10 hodín mojej práce. Môžete si vybrať z rôznych služieb v mojom zozname podľa svojich potrieb a predstáv.
• Využite môj vyhradený čas: po zakúpení mám pre vás vyhradený čas 10 hodín, aby som vám poskytla grafické práce na mieru. Dávam vám flexibilitu, aby ste si mohli vybrať, čo potrebujete. Po doručení služby vám pošlem aj časový rozpis, koľko dané služby trvali.
Poznámka: Ak všetkých 10 hodín nevyužijete, peniaze vám nebudú vrátené, pretože môj čas bol pre vás vyhradený.
Kontaktujte ma ešte dnes a nenechajte si ujsť túto jedinečnú príležitosť! Vaša vízia, moja kreativita.
Grafické práce na mieru - 10 hod
Kreatívna správa sociálnych sietí - FB a IG v jednom
Ste zahltený povinnosťami a neostáva Vám čas na správu Vašich sociálnych sietí?
Veľmi rada sa toho ujmem za Vás!
Mám niekoľkoročné skúsenosti so správou sociálnych sietí (FB, IG) pre klientov (fitness, výživové doplnky, móda, zdravotnícky materiál). Zameriavam sa na tvorbu kvalitného obsahu a grafiky pre sociálne siete. Pravidelné postovanie, pridávanie príbehov a poskytovanie kvalitného obsahu pre sledovateľov je tá najlepšia investícia ako si budovať pozitívne povedomie o svojej firme/značke.
Spokojnosť klienta je pre mňa na prvom mieste!
Čo dostanete za cenu 125 EUR/mesiac?
-odpovedanie na správy
-tvorba grafiky, príspevkov, príbehov a ich postovanie 2x týždenne
-copywriting, popis produktov
-individuálny prístup
Teším sa na našu spoluprácu!
Kreatívna správa sociálnych sietí - FB a IG v jednom
VIRTUÁLNA ASISTENKA s Certifikátom - ušetrím Vám čas, aj peniaze
Ste Podnikateľ/ Živnostník? Máte priveľa práce/úloh a potrebujete s ňou pomôcť? Obráťte sa na mňa. Pomôžem ušetriť Váš čas, peniaze a Vám zostane priestor na rozvoj svojho biznisu.
S čím Vám pomôžem:
Administratíva
- vytváranie a správa tabuliek
- prepis audio a video súborov
- budovanie databázy
- prieskum
- príprava školiacich materiálov
- vyhľadávanie informácií
Klientsky servis
-emailová a telefonická podpora
- úprava a korektúra emailov
Osobné služby
- spravovanie osobného kalendára
- plánovanie cesty a rezervácia ubytovania
- vymýšľanie darčekov
- organizácia teambuildingov, pracovných ciest, firemných eventov/posedení
Cena 120 eur je za 10 hodín služieb / 1 mesiac.
V ponuke sú aj iné hodinové balíčky Virtuálnej asistentky / 1 mesiac.
Okruh mojich zručností je široký. Všetko záleží na spoločnej dohode.
VIRTUÁLNA ASISTENKA s Certifikátom - ušetrím Vám čas, aj peniaze
E-maily ste robili dnes naposledy
Máte plnú schránku e-mailov a neviete, kde začať? Potrebujete, aby niekto efektívne a profesionálne spravoval vašu komunikáciu? Som tu pre vás!
Čo pre vás zabezpečím:
Triedenie a organizácia: Každý e-mail bude na správnom mieste, váš inbox bude vždy prehľadný.
Odpovedanie na správy: Rýchle a profesionálne odpovede vašim klientom a partnerom.
Prioritizácia: Dôležité správy budú vyriešené ako prvé.
Archivácia: Všetky dôležité e-maily budú uložené a pripravené na použitie.
Prečo si vybrať mňa?
Spoľahlivosť a diskrétnosť: Vaše dáta sú u mňa v bezpečí.
Precíznosť: Každý e-mail je spracovaný profesionálne.
Získajte viac času na to, čo je dôležité, a nechajte správu e-mailov na mňa.
Cena je za 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
E-maily ste robili dnes naposledy
Osobná virtuálna asistentka
Hľadáte niekoho, kto vám uľahčí podnikateľský život a pomôže zvládnuť každodenné povinnosti? Ako vaša osobná virtuálna asistentka som tu, aby som vám pomohla šetriť čas, znížiť stres a zlepšiť produktivitu.
S čím vám viem pomôcť?
Správa e-mailov a kalendára – váš deň bude dokonale zorganizovaný.
Administratíva – príprava dokumentov, tabuliek a reportov.
Marketingová podpora – správa sociálnych sietí, tvorba obsahu a grafík.
Vyhľadávanie informácií – šetrím váš čas tam, kde ho najviac potrebujete.
Podpora projektov – pomôžem vám nastaviť a udržať poriadok.
Prečo si vybrať mňa?
✅ Spoľahlivosť a precíznosť.
✅ Flexibilita – prispôsobím sa vašim potrebám.
✅ Diskrétnosť – vaše dáta sú u mňa v bezpečí.
Napíšte mi a spolu vytvoríme tím, ktorý vášmu podnikaniu prinesie pokoj, poriadok a rast. Teším sa na spoluprácu!
Cena je za 10 hodín práce virtuálnej asistentky.
Osobná virtuálna asistentka
Profesionálna virtuálna asistentka
Hľadáte niekoho, kto vám pomôže ušetriť čas a zvýšiť efektivitu? Som profesionálna virtuálna asistentka a som tu pre vás!
Ponúkam vám svoje skúsenosti a odborné znalosti, aby som vám pomohla zvládnuť vaše každodenné úlohy. Nechajte ma prevziať vaše povinnosti, aby ste sa mohli plne sústrediť na to, čo je pre vás naozaj dôležité.
Čo vám ponúkam?
Správa e-mailov a kalendára: Postarám sa o vaše emaily, triedenie správ a odpovede, aby ste nezmeškali žiadnu dôležitú komunikáciu.
Administratívna podpora: Pripravím vám dokumenty, tabuľky, prezentácie, alebo správy na profesionálnej úrovni. Pomôžem s fakturáciou, správou údajov a ďalšími administratívnymi úlohami, ktoré vám zaberajú drahocenný čas.
Zákaznícka podpora
Správa sociálnych sietí
Organizácia a plánovanie
Profesionálna virtuálna asistentka
Ja spravím adminstratívu
Máte pocit, že vás administratívne úlohy zahlcujú? Nechajte to na mňa a získajte čas na to, čo je pre vás naozaj dôležité. Ako profesionálna virtuálna asistentka vám ponúkam komplexné administratívne služby, ktoré uľahčia váš podnikateľský život.
Čo pre vás môžem urobiť?
Správa e-mailov: Triedenie, odpovedanie, archivácia – váš inbox bude vždy pod kontrolou.
Plánovanie a organizácia: Správa kalendára, plánovanie stretnutí a termínov.
Tvorba dokumentov: Profesionálna príprava tabuliek, reportov, prezentácií či faktúr.
Vyhľadávanie informácií: Efektívne získavanie potrebných dát.
Podpora projektov: Pomoc pri plánovaní a organizácii projektov.
Zverte svoje administratívne povinnosti mne a zažite, aké je to mať spoľahlivú podporu.
Cena je za 10 hodín práce virtuálnej asistentky.
Ja spravím adminstratívu
ASISTENTKA pre REALITNÉ KANCELÁRIE A REALITNÝCH MAKLÉROV
Hľadáte odbornú virtuálnu asistentku? Táto ponuka je vhodná pre REALITNÉ KANCELÁRIE a realitných MAKLÉROV. V tejto oblasti som pôsobila viac ako 5 rokov.
Služba zahŕňa 15h práce:
Prečo si vybrať mňa?
Pozri aj moje ďalšie inzeráty. K základnej službe si viete doobjednať aj doplnkové odporúčané služby. Som platcom DPH.
ASISTENTKA pre REALITNÉ KANCELÁRIE A REALITNÝCH MAKLÉROV
Virtuálna asistentka
Cena je uvedená za mesačnú spoluprácu.
Virtuálna asistentka
PRESMERUJ TELEFONÁTY KU NÁM
Sedím za telefónom od 8:30 do 12:00 a od 13:00 do 16:30
Zdvihnem Vaše hovory a podľa Vášho zaškolenia poviem čo potrebujete.
Cena je za mesiac, od prvého do konca mesiaca, jedná sa o pracovné dni.
PRESMERUJ TELEFONÁTY KU NÁM
Virtuálna pomoc s administratívou – šetrite čas
Hľadáte niekoho, kto vám pomôže zorganizovať každodenné úlohy a udrží všetko pod kontrolou? Som tu pre vás!
Moje administratívne služby zahŕňajú:
Správa e-mailov: Triedenie, odpovedanie, archivácia.
Plánovanie a organizácia: Správa kalendára, plánovanie stretnutí a termínov.
Tvorba a úprava dokumentov: Profesionálne spracovanie tabuliek, reportov, prezentácií.
Vyhľadávanie informácií: Rýchle a efektívne získavanie potrebných dát.
Prečo si vybrať mňa?
Spoľahlivosť: Včasné a profesionálne spracovanie úloh.
Efektivita: Ušetrím vám čas na kľúčové aktivity.
Flexibilita: Prispôsobím sa vašim požiadavkám.
Cena je za 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Virtuálna pomoc s administratívou – šetrite čas
Zefektívnim váš pracovný deň
Som virtuálna asistentka so skúsenosťami v administratíve, pripravená vám pomôcť!
Ponúkam odbornú podporu pri správe e-mailov, plánovaní stretnutí, tvorbe dokumentov, hľadaní informácií a organizácii úloh. Mám skvelé organizačné schopnosti a detailnú pozornosť, čo zaručuje, že všetko bude v poriadku.
Moja flexibilita a proaktívny prístup znamenajú, že sa dokážem prispôsobiť vašim potrebám a štýlu práce. Kontaktujte ma a spoločne urobíme váš pracovný deň efektívnejším a menej stresujúcim.
Cena je za 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Zefektívnim váš pracovný deň
Nechajte administratívu na vašu virtuálnu asistentku
Nemáte čas na nekonečné papierovačky či obvolávanie klientov? Potrebujete, aby za vás niekto vybavil bežné veci spojené s podnikaním?
Ponúkam vám pomoc s administratívnymi činnosťami spojenými s podnikaním, ktoré vám zaberajú čas a nemáto priestor na to, čo je dôležité.
V oblasti administratívy mám bohaté skúsenosti, som komunikatívna, pracujem organizovane a efektívne.
S čím vám pomôžem?
Prečo práve ja?
Som spoľahlivá, zodpovedná, dochvíľna a nebudem spokojná, kým nenájdem to správne riešenie pre vás.
Cena je za 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Nechajte administratívu na vašu virtuálnu asistentku
Ja spravím prevádzkový poriadok
Ja spravím prevádzkový poriadok
Ja spravím administratívu pre firmy
Hľadáte odbornú virtuálnu asistentku? Táto ponuka je vhodná pre živnostníkov a obchodné spoločnosti.
Služba zahŕňa - 10h práce:
Ja spravím administratívu pre firmy
TOP Digitálny marketingový audit
Poskytujem komplexný audit Vašej digitálnej marketingovej stratégie a navrhnem zmeny a odporúčania na celkové zlepšenie výkonu. Kompletnú správu sociálnych sietí a audity vykonávam takmer denne a preto verím, že som schopná pomôcť aj Vám s rýchlejším dosiahnutím výsledkov :)
V rámci auditu sa pozrieme na príspevky sociálnej siete, grafické materiály a úpsešnosť jednotlivých príspevkov. Na základe zisteného pre Vás pripravím tabuľku s doporučeniami vylepšenia Vašich príspevkov. Cena 70eur je cena stanovená za audit jednej sociálnej siete (napríklad FB audit).
TOP Digitálny marketingový audit
Interaktívna správa vášho kalendára
Nemáte čas strácať čas? Ja vám ho zorganizujem tak, aby vám už nič podstatné neuniklo.
Nechajte správu kalendára na mne a už sa nebudete musieť obávať, že zabudnete na meeting, odovzdanie dôležitých podkladov alebo školské vystúpenie.
Vo vašom kalendári vytvorím systém, aby bolo okamžite viditeľné, čo a kedy vás čaká, nastavíme si farebnú typológiu podľa druhu aktivity, ktorú je potrebné urobiť.
Vybrať si môžete:
Môžete si doobjednať: