Google Ads Performance Max - Maximálne výkonná kampaň
Prehľad
Popis
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Mám bohaté skúsenosti v oblasti tvorby PPC reklamy z domova ale aj zo zahraničia.
✅ Až 94 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením ale taktiež aj ako samostatná textová reklama vo vyhľadávaní, ako bannerová reklama v bannerovej sieti ale aj ako video reklama (buď dokážeme nahrať už pripravené video alebo sa video automaticky poskladá z nahraných obrázkov)
✅ Platíte iba za kliknuté inzeráty
✅ Aktuálne najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Kampaň orientovaná na maximálny výkon!
Inštrukcie
Prístup do Google Ads účtu (ak nemáte vytvorené, vytvoríme vrámci ceny za objednávku).
Prístup do Google Merchant Center (ak nemáte vytvorené, vytvoríme vrámci ceny za objednávku).
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Facebook Conversion API = CAPI
Facebook ponúka novú možnosť odosielanie informácií z webu do rozhrania správcu eventov na Facebooku = Facebook Conversion API (CAPI).
Toto nastavenie odosiela preukázateľne viac eventov z webu vďaka tomu, že ho rôzne blokátory nedokážu detekovať. V konečnom dôsledku majú kampane viac dát k samotnej optimalizácií a doručovaniu lepších výsledkov.
Cena zahrňuje:
Vhodné pre e-shop a weby.
Facebook Conversion API = CAPI
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Pomocou nástroja Google Tag Manager dokážem naváš web nasadiť meracie, konverzné a remarketingové kódy pre:
Nasadenie merania nasledovných konverzií na webe:
V prípade nutnosti viem upraviť ponuku na mieru.
Cena je za základné nastavenie meracích kódov pre:
V prípade viacerych kódov sa vieme dohodnúť na množstevnej zľave v podobe objednávky na mieru.
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Dňa 1. februára 2022 nadobudol účinnosť nový zákon č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, ktorý hovorí o tom, že každý web by mal mať nasadenú cookie lištu, ktorá si vypýta od návštevníka stránky súhlas pred tým ako sa spustia rôzne sledovacie a meracie kódy s cookies. Za porušenie nových pravidiel spracúvania cookies hrozí sankcia do 10 % z obratu.
Ja ponúkam nasadenie takejto Cookie lišty od firmy CookieBot, ktorej som certifikovaným partnerom.
Cena prenájmu cookie lišty je podľa platného cenníku: https://www.cookiebot.com/en/pricing/
Na všetky ceny z cenníku dokážem ponúknuť dodatočnú zľavu až 15 % / mesiac.
Cookie lištu dokážem nasadiť cez Google Tag Manager na klasický web alebo e-shop.
Pri objednaní dostanete správne nastavenú Cookie lištu, ktorá blokuje ukladanie cookies do prehliadača užívateľa a je v súlade s novým zákonom.
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Automatizácia Google Ads kampaní
Počas svojej kariéry som spravoval reklamné kampane na Google, Seznam ale aj na Facebooku.
V dnešnej dobe celú svoju pozornosť venujem Google Ads, kde sa vďaka môjmu zamestnávateľovi môžem vzdelávať a rapídne napredovať. K spravovaniu PPC kampaní mi v poslednej dobe prirástlo k srdcu automatizácia.
V Google Ads sa Vám pozriem na DSA kampane- automatické kampane, ktoré pri správnom nastavení vedia byť veľkým prínosom pre produkty ktoré predávate.
V prípade záujmu sa vieme dohodnúť na automatizácii cez externého dodávateľa PPC Bee, s ktorým mám taktiež bohaté skúsenosti.
Cena je za:
Prečo je cena taká nízka? Verím že efektívnou prácou sadá urobiť kvalitnýmarketing a teda nie je potreba platiť nad rámec.
Automatizácia Google Ads kampaní
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Google Shopping (Google Nákupy)
✅ Až 84 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením.
✅ Plaťte iba vtedy ak užívateľ klikne na váš produktu/inzerát.
✅ Najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Cieľom mojej snahy je pripraviť kampane a propagáciu na Google tak, aby ste na celej propagácií boli ziskový.
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
20% Zľava na Google Shopping = Zmena CSS
Ak využívate Google Shopping kampane, tak môžete ušetriť až 20 % vašich nákladov.
Akonáhle máme nastavené CSS od Google tak Google si z každej ceny za preklik berie províziu 20 % a do skutočnej aukcie posiela poníženú čiastku.
Príklad: Máme cenu za 1 preklik vo výške 1 € -> z toho si Google zoberie 0.20 € a do aukcie posiela iba 0.8 €.
Zmenou CSS docielite to, že týchto 20 % ostane a do aukcie vstupuje 100 % ceny za preklik → týmto docielite vyššie zobrazovanie v reklamách → vyšši počet klikov → vyšší počet objednávok.
Nový CSS poskytovateľ ponúka fixnú sadzbu za jeho služby (nie percentuálnu ako to má Google).
V praxi to funguje takto:
Pri správnej následnej optimalizácií je výsledok zvýšenie počtu objednávok a tržieb.