Facebook Pixel - nasadenie na web
Prehľad
Popis
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 5 rokov.
Mám skúsenosti ako z klasickej online propagácie tak aj s programovaním a nasadzovaním meracích a remarketingových kódov na weby.
Facebook Pixel je kus kódu na vašej stránke, ktorý aktívne meria návštevníkov vašej stránky a následne tieto dáta odosiela do Facebooku pre prípadný remarketing.
Služba, ktorú si objednáte zahŕňa:
Súčasťou ceny je aj podpora na prípadne poruchy, alebo nečakané situácie v horizonte 30 dní po dokončení objednávky.
Inštrukcie
Prístup do Business Managera (ak nemáte, tak vytvoríme vrámci ceny).
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 - nastavenie merania
Google Analytics 4 je nový analytický nástroj, ktorý by mal v horizonte 2 rokov nahradiť aktuálny nástroj Google Analytics Universal Analytics čo sa merania návštevnosti, nákupov a iných eventov webu týka.
Cena zahrňuje:
Výsledkom je správne nastavený účet pre Google Analytics 4, ktorý správne meria návštevnosť a nákupy/konverzné eventy webu.
Google Analytics 4 - nastavenie merania
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Som PPC a DATA špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Google Ads je od základu nastavené tak, aby bolo optimalizované na hodnotu tržieb z objednávok, ktoré prišli práve cez platenú reklamu na Google.
Ja som prišiel na spôsob ako do Google Ads poslať namiesto tržieb, dynamickú hodnotu zisku z každej objednávky. Následne dokážem optimalizovať Google Ads kampane nie na maximalizovanie tržieb ale na maximalizovanie zisku.
Vrámci objednanej služby ponúkam implementáciu importu marže pre Google Ads tak, aby na ňu Google Ads dokázal optimalizovať:
Pre bližšie info pred objednaním služby ma, prosím, kontaktujte.
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Pomocou nástroja Google Tag Manager dokážem naváš web nasadiť meracie, konverzné a remarketingové kódy pre:
Nasadenie merania nasledovných konverzií na webe:
V prípade nutnosti viem upraviť ponuku na mieru.
Cena je za základné nastavenie meracích kódov pre:
V prípade viacerych kódov sa vieme dohodnúť na množstevnej zľave v podobe objednávky na mieru.
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Google Ads Performance Max - Maximálne výkonná kampaň
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Mám bohaté skúsenosti v oblasti tvorby PPC reklamy z domova ale aj zo zahraničia.
✅ Až 94 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením ale taktiež aj ako samostatná textová reklama vo vyhľadávaní, ako bannerová reklama v bannerovej sieti ale aj ako video reklama (buď dokážeme nahrať už pripravené video alebo sa video automaticky poskladá z nahraných obrázkov)
✅ Platíte iba za kliknuté inzeráty
✅ Aktuálne najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Kampaň orientovaná na maximálny výkon!
Google Ads Performance Max - Maximálne výkonná kampaň
Cookie lišta pre web alebo e-shop
Dňa 1. februára 2022 nadobudol účinnosť nový zákon č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, ktorý hovorí o tom, že každý web by mal mať nasadenú cookie lištu, ktorá si vypýta od návštevníka stránky súhlas pred tým ako sa spustia rôzne sledovacie a meracie kódy s cookies. Za porušenie nových pravidiel spracúvania cookies hrozí sankcia do 10 % z obratu.
Ja ponúkam nasadenie takejto Cookie lišty od firmy CookieBot, ktorej som certifikovaným partnerom.
Cena prenájmu cookie lišty je podľa platného cenníku: https://www.cookiebot.com/en/pricing/
Na všetky ceny z cenníku dokážem ponúknuť dodatočnú zľavu až 15 % / mesiac.
Cookie lištu dokážem nasadiť cez Google Tag Manager na klasický web alebo e-shop.
Pri objednaní dostanete správne nastavenú Cookie lištu, ktorá blokuje ukladanie cookies do prehliadača užívateľa a je v súlade s novým zákonom.