20% Zľava na Google Shopping = Zmena CSS
Prehľad
Popis
Ak využívate Google Shopping kampane, tak môžete ušetriť až 20 % vašich nákladov.
Akonáhle máme nastavené CSS od Google tak Google si z každej ceny za preklik berie províziu 20 % a do skutočnej aukcie posiela poníženú čiastku.
Príklad: Máme cenu za 1 preklik vo výške 1 € -> z toho si Google zoberie 0.20 € a do aukcie posiela iba 0.8 €.
Zmenou CSS docielite to, že týchto 20 % ostane a do aukcie vstupuje 100 % ceny za preklik → týmto docielite vyššie zobrazovanie v reklamách → vyšši počet klikov → vyšší počet objednávok.
Nový CSS poskytovateľ ponúka fixnú sadzbu za jeho služby (nie percentuálnu ako to má Google).
V praxi to funguje takto:
Pri správnej následnej optimalizácií je výsledok zvýšenie počtu objednávok a tržieb.
Inštrukcie
V účte Merchant Center kliknite na ikonu kľúča Ikona ponuky nástrojov a nastavení [ozubené koliesko] a v ponuke Nastavenia vyberte Prístup k účtu.
Hodnotenia
O predajcovi
Každý e-shop alebo webová stránka je unikátny/-na v mnohých smeroch teda prosím, ešte pred tým ako objednáte u mňa službu, napíšte mi správu tak, aby sme vedeli vybrať tú správnu službu pre váš web. Pracujem v oblasti digitálneho marketingu už dlhú dobu. Špecializujem sa hlavne na PPC (platená reklama), SEO (organické vyhľadávanie) a taktiež marketingovej business analýze. Snažím sa držať krok s novými technológiami a okamžite ich aplikovať do praxe za účelom získania lepších výsledkov a získania výhody voči konkurencii na trhu. Počas mojej dlhoročnej praxe som pracoval na rôznych projektoch v SR a ČR, ktorým som pomohol sa stať veľkými hráčmi vo svojich odvetviach. Snažím sa, aby práca, ktorú odvediem bola po mne viditeľná a aby bolo všetko dotiahnuté do konca, tak ako má. Taktiež presadzujem transparentnosť a zodpovednosť ale naopak dokážem udržať aj tie najprísnejšie firemné a klientske tajomstvá.
Inzeráty od MichalTycoon
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Analytics 4 teraz vyžaduje, aby sme správne nastavili odosielanie súhlasu - Nastavenie Google Consent Mode.
Čo to znamená?
Jednoducho povedané, ak používate Google Analytics na sledovanie návštevnosti, objednávok a tržieb na vašej stránke, teraz musíme tiež posielať informácie o tom, či používatelia súhlasia s týmto sledovaním.
Pozor: Ak informácie o súhlase posielať nebudete, nemusí vám správne fungovať meranie do GA4 prípadne Google Ads.
Pre koho je to dôležité?
Táto povinnosť sa týka pre všetkých, ktorý majú v GA4 toto upozornenie: “Koncoví používatelia v Európskom hospodárskom priestore (EHP) musia poskytnúť súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov s Googlom na reklamné účely. Keď údaje nie sú označené ako odsúhlasené, môže to mať vplyv na meranie a prispôsobenie reklám.”
Ako to môžeme urobiť?
Zmenu môžeme vykonať jednoduchou úpravou meracieho kódu pre Google Analytics 4.
Viac info: [GA4] Verify and update consent settings in Google Analytics - Analytics Help
Nastavenie Súhlasu - Google Analytics 4
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
Som PPC špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 5 rokov.
Čerpal som skúsenosti s rôznych in-house e-shopoch a taktiež aj z agentúrneho prostredia, čo mi ponúklo nazbierať vzácne skúsenosti v oblasti reklamy na internete.
Google Shopping (Google Nákupy)
✅ Až 84 % návštev z platenej reklamy prichádza na Váš web cez tento typ kampane.
✅ Zobrazujte vo vyhľadávaniach Google vaše produkty s obrázkom, cenou a hodnotením.
✅ Plaťte iba vtedy ak užívateľ klikne na váš produktu/inzerát.
✅ Najvýkonnejší typ kampane na Google Ads.
Služba, ktorú si objednáte zahrňuje:
Cieľom mojej snahy je pripraviť kampane a propagáciu na Google tak, aby ste na celej propagácií boli ziskový.
Google Shopping - Google Nákupy Založenie + Správa 30 dní
Google Ads & Google Tag Manager
Počet konverzii a ich hodnota patria medzi kľúčové metriky pri vyhodnocovanímarketingových kampaní v Google Ads.
Ja Vám nastavím pomocou Google Tag Manager dané meranie tak aby v Google Adsste správne videli:
- Počet objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
- Hodnotu objednávok získaných vďaka jednotlivým kampaniam
Po nastavení daných metrík dokážeme určiť správnu výšku nákladov vzhľadom nanávratnosť investícií tak, aby ste presne videli, ktorá kampaň je efektívna aktorá naopak nemá žiadny efekt.
Google Ads & Google Tag Manager
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Pomocou nástroja Google Tag Manager dokážem naváš web nasadiť meracie, konverzné a remarketingové kódy pre:
Nasadenie merania nasledovných konverzií na webe:
V prípade nutnosti viem upraviť ponuku na mieru.
Cena je za základné nastavenie meracích kódov pre:
V prípade viacerych kódov sa vieme dohodnúť na množstevnej zľave v podobe objednávky na mieru.
Google Tag Manager - Nasadenie kódov
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
Som PPC a DATA špecialista, ktorý sa pohybuje vo svete e-shopov a ecommerce už viac než 6 rokov.
Google Ads je od základu nastavené tak, aby bolo optimalizované na hodnotu tržieb z objednávok, ktoré prišli práve cez platenú reklamu na Google.
Ja som prišiel na spôsob ako do Google Ads poslať namiesto tržieb, dynamickú hodnotu zisku z každej objednávky. Následne dokážem optimalizovať Google Ads kampane nie na maximalizovanie tržieb ale na maximalizovanie zisku.
Vrámci objednanej služby ponúkam implementáciu importu marže pre Google Ads tak, aby na ňu Google Ads dokázal optimalizovať:
Pre bližšie info pred objednaním služby ma, prosím, kontaktujte.
Google Ads - Optimalizácia na základe marže = zisku
E shop - Google Ads Založenie + nasadenie kódov + Správa 30 dní
Kompletné nastavenie služby Google Ads pre e-shop do 200 položiek v katalógu.
Čo obsahuje objednávka:
• Vytvorenie Google Ads účtu
• Vytvorenie Google Analytics účtu
• Prepojenie Google Ads a Google Analytics
• Nasadenie meracích kódov
• Vytvorenie inzerátov v rámci vyhľadávacej siete, obsahovej siete (bannery), Google Nákupy
• Správne zacielenie na žiadané publikum pomocou kľúčových slov a nadefinovaných publík
Jedná sa o komplet nastavenie účtu Google Ads pre správne zobrazovanie reklamy na relevantné kľúčové dotazy.
Po doručení objednávky nastáva perióda 30 dní kedy sa účtu aktívne venujem a optimalizujem ho tak, aby investícia vložená do reklamy bola návratná.
Výsledkom je dokonale nastavený Google Ads úćet, ktorý využíva všetky formy propagácie a zároveň správne meria návratnosť investície.