Budem Vaša virtuálna asistentka
Prehľad
Popis
Dobrý deň
volám sa Petra a mám 15 ročné skúsenosti v administratíve na call centre a v eshope. Máme skúsenosti so zákazníckou komunikáciou, práca v CRM sýstémoch, SAP, outlook, LiveAgent, balíček MS Office a prácu s marketingovými nástrojmi, e-shopmi . Tiež mám skúsenosti s fakturovaním, dobropisovaním ale aj personalistikou.
Som časovo flexibilná, komunikatívna, rada a rýchlo sa učím novým veciam. Medzi moje silné stránky patrí že som zorganizovaná a pracovitá.
Inštrukcie
Ponúkam nasledujúce služby:
· bežné administratívne práce
· tvorba prezentácií
· tvorba tabuliek, organizovanie stretnutí, eventov, pracovných ciest,
· vytváranie podkladov
· písanie textov, úprava dokumentov
· e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi
· spravovanie sociálnych sietí (facebook, instagram) - tvorba príspevkov, odpovedanie zákazníkom
· pridávanie a tvorba textov na web
· fakturovanie, dobropisovanie
· personalistika (skúsenosti s vedením pohovorov , riešením podkladov, pracovných zmlúv)
V prípade, ak by ste chceli niečo iné, čo sa v mojej ponuke nenachádza, vieme sa flexibilne dohodnúť!
Cena je 10 eur za 1 hod.
Neváhajte ma kontaktovať a už teraz sa teším na vzájmnú spoluprácu :)
s pozdravom Bc. Petra Havranová
O predajcovi
Predajca nemá vyplnené informácie o sebe.