Virtuálny Asistent
~40 kvalitných inzerátovVirtuálna administratívna asistentka
Ak máte veľa povinností, nestíhate administratívu, správu sociálnych sietí, tak som tu pre Vás ja :-)
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Či už potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie alebo pripraviť podklady na stretnutie, všetko na čom sa dohodneme vybavím za Vás.
Čo za Vás vybavím :
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie,prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Pred zadaním objednávky ma prosím vopred kontaktujte správou s presnými požiadavkami.
Cena je 12€ za hodinu.
Virtuálna administratívna asistentka
Virtuálna asistentka
Budem vaša virtuálna asistentka.
Mám bohaté skúsenosti s prácou na e-shope. Písanie textov, grafika, naskladňovanie tovaru, fakturácia, zákaznický servis
Virtuálna asistentka
Spoľahlivá virtuálna asistentka
Máte rozbehnutý biznis a sú veci, ktoré neradi robíte, prípadne nemáte na ne čas, ale sú pre vaše fungovanie potrebné? DELEGUJTE ich! Ako vaša virtuálna asistentka budem vašou pravou rukou. Môžete na mňa delegovať všetko, čo vám zaberá čas a vy sa môžete naplno venovať rozvíjaniu vášho podnikania.
S čím vám pomôžem:
Cena je 12€ za hodinu.
Spoľahlivá virtuálna asistentka
koniec nespoľahlivým zamestnancom budem VAŠA VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Koniec trápeniu sa s ľuďmi, na ktorých sa nedá spoľahnúť! Ja budem vaša virtuálna asistentka!
Hľadáte spoľahlivú a zodpovednú podporu? S bohatými skúsenosťami v oblasti administratívy a organizácie práce som pripravená uľahčiť vám život.
Prečo si vybrať práve mňa?
S čím vám viem pomôcť?
Cena služby je 8 eur / hodina - čistý čas práce na vašom projekte.
koniec nespoľahlivým zamestnancom budem VAŠA VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Telesales / telefonovanie SK leady
Máte databázu / kontakty, ktoré chcete obvolať, ale nemáte na to človeka? Viem Vám s tým pomôcť :) Mám niekoľkoročné skúsenosti ako telefonický operátor, ale aj sales manažér.
Cena 10 eur je uvedená za hodinu.
Telesales / telefonovanie SK leady
Ja spravím administratívne úlohy a správu dokumentácie
Dobrý deň! Ponúkam pomoc s administratívnymi úlohami a správou dokumentácie pre malé firmy, freelancerov alebo jednotlivcov. Mám skúsenosti s organizáciou dokumentov, správou e-mailovej komunikácie a vytváraním základných reportov.
Ja spravím administratívne úlohy a správu dokumentácie
Virtuálna asistentka
Ak potrebujete spoľahlivú virtuálnu asistentku, ktorej budete môcť zveriť Vaše pracovné povinnosti, ste na správnom mieste. Som zodpovedná, potrpím si na detailoch a zverené úlohy urobím naozaj kvalitne a načas.
Ponúkam:
Virtuálna asistentka
Budem Vašou administratívnou virtuálnou asistentkou
Hľadáte efektívnu administratívnu podporu?
Premeňte administratívne starosti na minulosť s mojou službou virtuálnej asistentky!
Čo ponúkam?
Pre koho sú moje služby?
Pre tých, ktorí nechcú meniť svojho účtovníka/čku, ale potrebujú pomoc so spracovaním podkladov a inej administratívy.
Prečo si vybrať práve mňa?
Účtovníctvu sa venujem viac ako 7 rokov, som spoľahlivá a profesionálna. S mojimi službami získate viac času na to, čo je pre Vás skutočne dôležité.
Cena je 15€/hodina.
Budem Vašou administratívnou virtuálnou asistentkou
ŠPECIALIZOVANÁ VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Som špecializovaná virtuálna asistentka, ktorá vám zjednoduší život a zvýši vašu produktivitu. S vášňou pre interiérový dizajn a dekorovanie, efektívne zvládam pomoc s rôznymi administratívnymi, kreatívnymi alebo technickými úlohami.
-Správa vašich e-mailov
-Projektový management
-Príprava cenových ponúk
-Úprava dokumentov
-Zákaznícky servis
-Správa domácností
-Komplexné vyhľadávanie informácií
-Správa sociálnych sietí
-Vytváranie loga a grafika
Cena za 10 hodín služieb je 150 eur / 1 mesiac.
Ponúkam aj balíčky služieb virtuálnej asistentky na 20 alebo 40 hodín mesačne prípadne podľa dohody aj 80 hodín mesačne.
Moje zručnosti sú rozmanité a flexibilné, takže sa viem prispôsobiť vašim špeciálnym požiadavkám. Všetko závisí na našej vzájomnej dohode.
ŠPECIALIZOVANÁ VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Vytvorím vám formulár/dotazník
Potrebujete zozbierať určitý druh informácií alebo spätnú väzbu od svojich zákazníkov, obchodných partnerov alebo zamestnancov?
Vytvorím pre vás formulár, dotazník alebo iný dokument podľa vašich preferencií.
Služba zahŕňa:
Môžete si doobjednať:
Vytvorím vám formulár/dotazník
Virtuálna asistentka pre realitného makléra
Ponúkam služby pre realitných maklérov.
Doba dodania záleží od zadanej úlohy.
Cena 4€/ polhodina
Virtuálna asistentka pre realitného makléra
PROFI virtuálna asistentka
Virtuálna Asistentka na Mieru pre Váš Úspech!
Hľadáte spoľahlivého partnera, ktorý vám uľahčí život a zvýši efektivitu vášho podnikania? Ja som tu pre vás ako vaša osobná virtuálna asistentka, pripravená priniesť vám maximálnu profesionalitu a účinnosť.
Ponúkam nasledujúce služby:
Základná cena uvedená v inzeráte je za 1 hodinu práce. Na cene sa vieme presne dohodúť po konzultácií záleží od danej úlohy, komplexnosti, časovej náročnosti.
Teším sa na našu spoluprácu!
PROFI virtuálna asistentka
Virtuálna asistentka
Potrebujete viac času pre seba a Vaše prioritné úlohy? Som tu aby som Vám pomohla uľahčiť prácu a denodenné pracovné činnosti.
Ponúkam Vám služby virtuálnej asistetnky zameranej na oblasť administratívy a spravovanie sociálnych sietí.
Moje služby
Virtuálna asistentka
Ja budem Vašou Virtuálnou Asistentkou
Ste zamotaný v papieroch?
Nebojte sa, mám skvelý talent na rozuzľovanie administratívnych gordických uzlov!
Ponúkam online administratívne kúzla – od organizácie až po faktúry. Vaše starosti sú moje puzzle a ja som tu, aby som ich s láskou poskladala. Pustite ma do hry a dovoľte mi spraviť administratívu výnimočnou. Pýtate sa ako? Kontaktujte ma a začneme spolu tancovať medzi dokumentami!
Medzi moje hlavné služby patrí:
✔ Fakturácia.
✔ Vytváranie tabuliek v Exceli.
✔ Tvorba objednávok.
✔ Personalistika.
✔ Spravovanie sociálnych médií a marketing.
✔ Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
✔ Príprava zmlúv.
✔ Tvorba prezentácií.
✔ Nahadzovanie produktov do systému (alebo e-shopu).
✔ Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
✔ A mnoho ďalších podľa Vašich požiadaviek.
Rýchlosť vybavenia a doručenia Vášho dopytu závisí od náročnosti požiadaviek.
Cena je 9€ za hodinu práce. V prípade záujmu o dlhodobejšiu spoloprácu som otvorená návrhom. ☺️
Teším sa na spoluprácu s Vami.
Ja budem Vašou Virtuálnou Asistentkou
TELEFONOVANIE
Potrebujete niekam zavolať? Chcete dohodnúť obchodné alebo iné stretnutie? Zistiť konkurenciu? Naplánovať niečo? ja to vybavím za vás.
TELEFONOVANIE
Ja zabezpečím ubytovanie pre zamestnancov AT DE
Zabezpečím ubytovanie pre zamestnancov v Rakúsku, v Nemecku. Cena je za jedno rezervované ubytovanie.
Ja zabezpečím ubytovanie pre zamestnancov AT DE
VIRTUÁLNA ASISTENKA s Certifikátom - ušetrím Vám čas, aj peniaze
Ste Podnikateľ/ Živnostník? Máte priveľa práce/úloh a potrebujete s ňou pomôcť? Obráťte sa na mňa. Pomôžem ušetriť Váš čas, peniaze a Vám zostane priestor na rozvoj svojho biznisu.
S čím Vám pomôžem:
Administratíva
- vytváranie a správa tabuliek
- prepis audio a video súborov
- budovanie databázy
- prieskum
- príprava školiacich materiálov
- vyhľadávanie informácií
Klientsky servis
-emailová a telefonická podpora
- úprava a korektúra emailov
Osobné služby
- spravovanie osobného kalendára
- plánovanie cesty a rezervácia ubytovania
- vymýšľanie darčekov
- organizácia teambuildingov, pracovných ciest, firemných eventov/posedení
Cena 120 eur je za 10 hodín služieb / 1 mesiac.
V ponuke sú aj iné hodinové balíčky Virtuálnej asistentky / 1 mesiac.
Okruh mojich zručností je široký. Všetko záleží na spoločnej dohode.
VIRTUÁLNA ASISTENKA s Certifikátom - ušetrím Vám čas, aj peniaze
Ponúkam služby osobnej virtuálnej asistentky
Moje služby zahŕňajú:
Organizácia a Správa Kalendára: Zabezpečím, aby ste mali prehľad o všetkých dôležitých termínoch a udalostiach.
Správa Emailov a Korešpondencie: Trieditoremaily, odpovedám na dôležité správy a zabezpečujem, aby ste mali vždy prehľad o komunikácii.
Plánovanie Schôdzok a Cestovných Aranžmánov: Zajímam o rezerváciu miest a organizujem vaše cestovné plány.
Spracovanie Dokumentov a Zápisníkov: Pomáham vám s prípravou dokumentov, prekladmi a vytváraním zápisníkov.
Nákupné Úlohy: Vykonávam online a offline nákupy podľa vašich pokynov.
Sociálne Média a Online Prítomnosť: Spravujem Vaše sociálne média a pomáham vytvárať a spravovať online obsah.
Cena je uvedená za hodinu práce.
Ponúkam služby osobnej virtuálnej asistentky
Ja spravím telefonickú, emailovú podporu
Rád Vám pomôžem so správou Vášho ubytovacieho zariadenia na rôznych rezervačných portáloch, ako napríklad Megaubytovanie, Booking, Airbnb, Tripadvisor, UbytovanieNaSlovensku a iných.
Zabezpečím celý komunikačný proces s hosťami (e-mail, telefón), odpoviem na ich požiadavky a otázky. Updatujem rezervačný kalendár, informácie, ceny, podmienky, fotografie. Rád Vám tiež pomôžem s registráciou do týchto portálov, či ďalšími Vašimi požiadavkami.
Stačí ma vopred kontaktovať s Vašou predstavou cez súkromnú správu. Na spolupráci sa určite dohodneme :)
Cena je za mesiac
Ja spravím telefonickú, emailovú podporu
Online prevádzkar pre Vašu reštauráciu
Ste vyťažený podnikateľ v gastronómii alebo hotelierstve? Potrebujete svoju “pravú ruku”?
Som tu pre Vás!
VA so skúsenosťami z prevádzkovania vlastnej reštaurácie s pohostinstvom a organizácie rôznych podujatí.
Ponúkam špecializované virtuálne služby pre gastronomické podniky, ktoré Vám umožnia sústrediť sa na to, čo robíte najlepšie – vytvárať úžasné jedlá a zážitky pre vašich zákazníkov.
Služby, ktoré Vám ponúkam:
Prečo ma zvoliť?
Cena je 15€ za hodinu spolupráce
Online prevádzkar pre Vašu reštauráciu
Interaktívna správa vášho kalendára
Nemáte čas strácať čas? Ja vám ho zorganizujem tak, aby vám už nič podstatné neuniklo.
Nechajte správu kalendára na mne a už sa nebudete musieť obávať, že zabudnete na meeting, odovzdanie dôležitých podkladov alebo školské vystúpenie.
Vo vašom kalendári vytvorím systém, aby bolo okamžite viditeľné, čo a kedy vás čaká, nastavíme si farebnú typológiu podľa druhu aktivity, ktorú je potrebné urobiť.
Vybrať si môžete:
Môžete si doobjednať:
Interaktívna správa vášho kalendára
Zodpovedná správa vašej emailovej schránky
Strácate sa v tom množstve emailov, ktoré každý deň pristanú vo vašej e-mailovej schránke? Unikla vám už niekedy, vďaka tomuto stavu, dôležitá informácia?
V takom prípade som tu pre vás.
Zverte svoju schránku do mojich rúk a už vám nič neunikne. Pretriedim vašu poštu, na základe vašich inštrukcií určím, čo je dôležité, a ktoré informácie potrebujete. Vytvorím vám prehľadné štítky, zoskupím emaily podľa kategórií a pripomeniem vám dôležité stretnutia alebo informácie.
Vybrať si môžete:
Môžete si doobjednať:
Zodpovedná správa vašej emailovej schránky
Virtuálna asistentka
Nie je hanbou priznať si, že potrebujete pomoc. Nie je hanbou odbremeniť sa od monotónnych, nudných činností a získať tak čas, ktorý môžete venovať sebe alebo rastu svojho podnikania.
Budem vaša virtuálna asistentka a preberiem na seba vaše bremeno.
Príklady služieb, s ktorými vám môžem pomôcť:
... a mnoho ďalšieho. Napíšte mi, s čím potrebujete pomôcť a rada sa vaším požiadavkám prispôsobím.
Virtuálna asistentka
TELEFONOVANIE
Potrebujete niekam zavolať? Chcete dohodnúť obchodné alebo iné stretnutie? Zistiť konkurenciu? Naplánovať niečo? ja to vybavím za vás.
TELEFONOVANIE
Administratívne práce v slovenskom a anglickom jazyku
Ušetrím Vám čas - ponúkam pomoc s bežnými administratívnymi prácami:
Uvedená suma je za 1 hodinu práce. Budem rada, ak ma kontaktujete ešte pred samotnou objednávkou, aby sme si ujasnili našu spoluprácu.
Rada vytvorím aj ponuku na mieru podľa Vašich aktuálnych potrieb (aj na dlhodobú spoluprácu).
Administratívne práce v slovenskom a anglickom jazyku
Ja budem vašou virtuálnou asistentkou
Budem Vašou virtuálnou asistentkou. Mám skúsenosti v oblasti komunikácie s klientmi, CRM systémoch, plánovania rôznych eventov alebo aj napr. dovoleniek. Pracovala som v oblasti mobilných zariadení, techniky, hráčskych konzol, hračiek pre deti, televíznych držiakov a takisto kozmetiky. Okrem toho ovládam 4 jazyky, balíček MS Office a prácu s marketingovými nástrojmi, e-shopmi a takisto sociálnymi sieťami. Všetko ostatné sa dokážem rýchlo naučiť.
Cenu práce je 6e / hodinu alebo dohodou :)