Aby Vaše Google Ads triafali presne - nové kampane
Prehľad
Popis
Začínate s Google Ads alebo potrebujete efektívne nastaviť svoj reklamný účet?
Ponúkam komplexné nastavenie Google Ads kampaní, ktoré zahŕňa:
Vďaka profesionálnemu nastaveniu budete mať kampaň pripravenú na zvyšovanie výkonnosti a dosahovanie lepších výsledkov. Nechajte si poradiť od odborníka a investujte rozumne do svojho biznisu.
Inštrukcie
Pre nastavenie PPC kampaní v Google Ads budem potrebovať prístup do vášho účtu.
- Pošlite mi prosím vaše Google Ads ID – nájdete ho vpravo hore pri vašom e-maile a bude vo formáte XXX-XXX-XXXX.
- Následne vás pridám do svojho účtu, pričom vám príde e-mail s potvrdením. Po jeho schválení môžem začať pracovať.
Pred objednaním mi prosím poskytnite:
To mi pomôže lepšie pochopiť vaše potreby a zamerať sa na kľúčové aspekty vašich kampaní.
O predajcovi
Pomáham eshopom a stránkam zarobiť viac pomocou Google Ads. Výroba eshopov a webov na mieru.
Inzeráty od matoa
Uverejním PR článok na blogu
Uverejním PR článok na stránke fotokrúžku so spätným odkazom na Vašu stránku na 1 rok.
Článok zostáva na stálo, dĺžku odkazu možno dokúpiť.
Uverejním PR článok na blogu
Zníženie ozveny v zasadačkách a kanceláriách - akustické panely
Hľadáte riešenie na zlepšenie akustiky vo vašich priestoroch?
Máte problémy so zrozumiteľnosťou pri stretnutiach v zasadačke, príliš hlučný openspace, alebo rušné call centrum?
Ozvena vo vstupných halách a konferenčných miestnostiach môže negatívne ovplyvniť pracovné prostredie a produktivitu.
Riešením je optimalizácia akustiky. Dizajnové panely, vhodné na steny, stropy či ako deliace prvky, výrazne zlepšia kvalitu zvuku a komfort. Môžu byť aj posuvné či zavesené paravány alebo akustické stropy.
Navrhnem pre vás riešenie na mieru na základe technických podkladov, ktoré vám umožní vybrať vhodné panely u predajcov alebo si ich nechať vyrobiť na mieru.
Zlepšite svoje priestory profesionálnou akustikou a zvýšte komfort a efektivitu práce.
Zníženie ozveny v zasadačkách a kanceláriách - akustické panely
Aby Vaše Google Ads triafali presne - audit účtu
Objednajte si profesionálny audit PPC kampaní vo vašom Google Ads účte.
Detailne analyzujem všetky kľúčové aspekty vašich kampaní – od výberu kľúčových slov a štruktúry reklám až po nastavenie rozpočtov a cieľového publika.
Identifikujem slabé miesta, nevyužité príležitosti a odporučím konkrétne kroky na zlepšenie výkonnosti vašich kampaní.
Cieľom je zabezpečiť, aby každé euro investované do Google Ads prinieslo maximálnu hodnotu.
Získajte späť kontrolu nad vašimi reklamnými kampaňami a dosahujte lepšie výsledky už dnes!
Aby Vaše Google Ads triafali presne - audit účtu
Zaregistrujem vašu firmu na Google mape
Donedávna platilo, že ak nie ste na internete, tak ani neexistujete.
Dnes toto isté platí aj na Google mapu.
Zaregistrujem Vašu firmu do Google mapy.
Zákazníci ku vám ľahko nájdu cestu a pri vyhľadávaní na mape im budete stále na očiach.
To môže priniesť zákazníkov v budúcnosti.
Zaregistrujem vašu firmu na Google mape
Viac objednávok pri rovnakej návštevnosti - analýza použiteľnosti
Platíte si reklamu, ale výsledky nie sú, také ako ste si predstavovali?
Prídu na web ľudia a aj rýchlo odídu?
Neviete prečo?
Príčin môže byť mnoho. Od nedôveryhodného webu, cez nevhodné ceny, pomalý web, až po nepoužiteľný web.
A s týmto vám viem pomôcť.
Vo vašom eshope zhodnotím:
- Úvodnú stránku
- URL adresy
- Odkazy na stránke
- Hlavičku webu
- Formuláre
- Čitateľnosť textov
- Navigáciu
- Vyhľadávanie
- Chybovú stránku
- Kontaktné údaje
- Rýchlosť webu
Všetky tieto body vplývajú na zákazníka v rôznych krokoch jeho nákupného cyklu. Bola by škoda si ho odohnať, ak viete zistiť, ktoré časti stránky sú problematické a chyby odstrániť.
Výsledkom môjho skúmania je analýza v PDF s konkrétnymi odporúčaniami na vylepšenie, ktoré môžete s webdizajnérom okamžite aplikovať. Výsledky sa dostavia takmer okamžite!
Viac objednávok pri rovnakej návštevnosti - analýza použiteľnosti
Spokojní, vracajúci sa zákazníci eshopu
Analýza je vypracovaná podľa metodiky založenej na prácach Jakoba Nielsena a ďalších odborníkov.
Odhalí nedostatky stránok, ktoré znepríjemňujú návštevníkom ich prehliadanie. Súčasne navrhuje riešenie týchto problémov. Ich realizácia zvýši celkovú efektivitu webu, pretože použiteľnosť výrazne ovplyvňuje konverzný pomer.
S dobre použiteľným webom získate:
Menej chýb, teda aj menej nespokojných návštevníkov
Vyššiu opakovanú návštevnosť - návštevníkovi sa web ľahko používa, preto sa rád vráti znova
Zvýšenie dôveryhodnosť a lepší "imidž" firmy - dobre použiteľná stránka buduje dôveru medzi vami a zákazníkov, čím posilní aj vaša značka
Vyšší počet objednávok - Ak zákazník nemá prekážky v nákupnom procese, je vyššia pravdepodobnosť, že nákup dokončí
Výsledkom je analýza v PDF s konkrétnymi odporúčaniami na vylepšenie, ktoré môžete okamžite aplikovať. Výsledky sa dostavia takmer okamžite!