Aby Vaše Google Ads triafali presne - audit účtu
Prehľad
Popis
Objednajte si profesionálny audit PPC kampaní vo vašom Google Ads účte.
Detailne analyzujem všetky kľúčové aspekty vašich kampaní – od výberu kľúčových slov a štruktúry reklám až po nastavenie rozpočtov a cieľového publika.
Identifikujem slabé miesta, nevyužité príležitosti a odporučím konkrétne kroky na zlepšenie výkonnosti vašich kampaní.
Cieľom je zabezpečiť, aby každé euro investované do Google Ads prinieslo maximálnu hodnotu.
Získajte späť kontrolu nad vašimi reklamnými kampaňami a dosahujte lepšie výsledky už dnes!
Inštrukcie
Pre audit PPC kampaní v Google Ads budem potrebovať prístup do vášho účtu.
1. Pošlite mi prosím vaše Google Ads ID – nájdete ho vpravo hore pri vašom e-maile a bude vo formáte XXX-XXX-XXXX.
2. Následne vás pridám do svojho účtu, pričom vám príde e-mail s potvrdením. Po jeho schválení môžem začať pracovať.
Pred objednaním mi prosím poskytnite:
Dôležité ciele, ktoré chcete prostredníctvom Google Ads dosiahnuť.
Opis vášho typického zákazníka.
To mi pomôže lepšie pochopiť vaše potreby a zamerať audit na kľúčové aspekty vašich kampaní.
O predajcovi
Pomáham eshopom a stránkam zarobiť viac pomocou Google Ads. Výroba eshopov a webov na mieru.
Inzeráty od matoa
Aby Vaše Google Ads triafali presne - nové kampane
Začínate s Google Ads alebo potrebujete efektívne nastaviť svoj reklamný účet?
Ponúkam komplexné nastavenie Google Ads kampaní, ktoré zahŕňa:
Vďaka profesionálnemu nastaveniu budete mať kampaň pripravenú na zvyšovanie výkonnosti a dosahovanie lepších výsledkov. Nechajte si poradiť od odborníka a investujte rozumne do svojho biznisu.
Aby Vaše Google Ads triafali presne - nové kampane
Uverejním PR článok na blogu
Uverejním PR článok na stránke fotokrúžku so spätným odkazom na Vašu stránku na 1 rok.
Článok zostáva na stálo, dĺžku odkazu možno dokúpiť.
Uverejním PR článok na blogu
Zaregistrujem vašu firmu na Google mape
Donedávna platilo, že ak nie ste na internete, tak ani neexistujete.
Dnes toto isté platí aj na Google mapu.
Zaregistrujem Vašu firmu do Google mapy.
Zákazníci ku vám ľahko nájdu cestu a pri vyhľadávaní na mape im budete stále na očiach.
To môže priniesť zákazníkov v budúcnosti.
Zaregistrujem vašu firmu na Google mape
Spokojní, vracajúci sa zákazníci eshopu
Analýza je vypracovaná podľa metodiky založenej na prácach Jakoba Nielsena a ďalších odborníkov.
Odhalí nedostatky stránok, ktoré znepríjemňujú návštevníkom ich prehliadanie. Súčasne navrhuje riešenie týchto problémov. Ich realizácia zvýši celkovú efektivitu webu, pretože použiteľnosť výrazne ovplyvňuje konverzný pomer.
S dobre použiteľným webom získate:
Menej chýb, teda aj menej nespokojných návštevníkov
Vyššiu opakovanú návštevnosť - návštevníkovi sa web ľahko používa, preto sa rád vráti znova
Zvýšenie dôveryhodnosť a lepší "imidž" firmy - dobre použiteľná stránka buduje dôveru medzi vami a zákazníkov, čím posilní aj vaša značka
Vyšší počet objednávok - Ak zákazník nemá prekážky v nákupnom procese, je vyššia pravdepodobnosť, že nákup dokončí
Výsledkom je analýza v PDF s konkrétnymi odporúčaniami na vylepšenie, ktoré môžete okamžite aplikovať. Výsledky sa dostavia takmer okamžite!
Spokojní, vracajúci sa zákazníci eshopu
Viac objednávok pri rovnakej návštevnosti - analýza použiteľnosti
Platíte si reklamu, ale výsledky nie sú, také ako ste si predstavovali?
Prídu na web ľudia a aj rýchlo odídu?
Neviete prečo?
Príčin môže byť mnoho. Od nedôveryhodného webu, cez nevhodné ceny, pomalý web, až po nepoužiteľný web.
A s týmto vám viem pomôcť.
Vo vašom eshope zhodnotím:
- Úvodnú stránku
- URL adresy
- Odkazy na stránke
- Hlavičku webu
- Formuláre
- Čitateľnosť textov
- Navigáciu
- Vyhľadávanie
- Chybovú stránku
- Kontaktné údaje
- Rýchlosť webu
Všetky tieto body vplývajú na zákazníka v rôznych krokoch jeho nákupného cyklu. Bola by škoda si ho odohnať, ak viete zistiť, ktoré časti stránky sú problematické a chyby odstrániť.
Výsledkom môjho skúmania je analýza v PDF s konkrétnymi odporúčaniami na vylepšenie, ktoré môžete s webdizajnérom okamžite aplikovať. Výsledky sa dostavia takmer okamžite!
Viac objednávok pri rovnakej návštevnosti - analýza použiteľnosti
Budem váš zákazník, ktorý nevie nakúpiť
Ako majiteľ eshopu sa na svojom eshope orientujete veľmi dobre.
To môže byť spôsobené tým, že ste na svoj eshop zvyknutý.
Zákazník má možno z eshopu úplne iný pocit.
Pozrite si v Google analytics miery okamžitých odchodov stránok a možno zistíte, že väčšina ľudí rovno z eshopu odíte.
Pozrite si nákupný lievik a zistíte, že možno väčšina zákazníkov odíde hneď v prvom kroku či druhom kroku.
Mám vyše 5 ročné skúsenosti s tvorbou a optimalizáciou eshopov.
Na váš eshop sa pozriem pohľadom zákazníka a napíšem zoznam vecí prekážajúcich pri nákupe a odporúčania, ako ich odstrániť.
Na stránku nastavím nástroj na sledovanie správania užívateľov, aby sme si moje odporúčania vedeli overiť na zákade reálnych dát.
Odovzdanie odporúčaní viem spraviť do dvoch dní od objednávky. Vyhodnotiť správanie ľudí na webe viem až po získaní dostatočného množstva dát. To záleží od denného počtu návštev na webe. Preto som k tomu vytvoril doplnkovú službu na objednanie.