Marketingové poradenstvo – správny obsah web stránky
Prehľad
Popis
Krásny obal často krát nestačí. Dôležitejší je obsah.Aj sama prax hovorí: „Zákazníkovu pozornosť je nutné zaujať na prvý krát. Ak sa tak nestane, odchádza a druhý krát sa už nevráti.Druhá šanca neexistuje.“
Aké informácie má stránka obsahovať, aby zákazník na nej našiel všetko čo hľadá?
Ako zabezpečiť, aby sa zákazník vracal na web stánku?
Na čo si dať pozor pri tvorbe web stránky?
... atď ...
Služba zahŕňa komplexné spracovanie obsahu.
Príp. po dohode je možné urobiť kontrolu správnosti obsahu už existujúcej web stránky(samozrejme v inej cene).
Dohoda na cene možná. Závislá je od rozsahu, náročnosti spracovania.
Inštrukcie
Kľúčová je predstava zadávateľa. Tá sa usmerňuje, dopĺňa :)O predajcovi
Pamätám sa, ako by to bolo včera, keď sa ma po nástupe na strednú školu známy pýtali, čo to vlastne študujem? Na moju odpoveď, „pracovníka marketingu“, sa nechápavo pýtali, „čo to je“? Horšie bolo, že ani ja som nevedela, čo to je... Paradoxne, ďalšie moje kroky v štúdiu na vysokej škole smerovali tiež k marketingu. A takto sa marketing stával aj mojim koníčkom... A tak niet dňa, večera i nočného zaspávania bez stáleho prúdu kreatívnych myšlienok a nápadov :) V praxi sa marketingu venujem už niekoľko rokov. Ako podnikateľ, majiteľ marketingovej agentúry od roku 2013. Pomáham neziskovým organizáciám, začínajúcim podnikateľom, živnostníkom, malým i stredným firmám.
Inzeráty od JankaGubalova
Externý marketingový pracovník/marketingový špecialista
Tak ako si dnes firmy najímajú externých špecialistov z rôznych oblastí, napr. právnych služieb, grafických služieb, atď., tak nie je v dnešnej modernej dobe problém externe spolupracovať s marketérom.
Veľkou výhodou pri takejto spolupráci je to, že "kolega" z vonka sa na veci pozerá z nadhľadom, nie je ovplyvnení interným prostredím a kultúrou, bez obáv povie to, čo sa otvorene, kriticky inak nesmie povedať.
Cena je za hod. práce a odvíja sa od konkrétneho problému, situácie.
Externý marketingový pracovník/marketingový špecialista
Marketingové poradenstvo
Tak ako je tomu napr. i v ľudskom tele, kde jedno bez druhého nemôže správne a plynulo fungovať, či dokonca existovať. Predovšetkým z dlhodobého hľadiska.
Počas podnikania sa podnikatelia stretávajú s mnohými problémami a otázkami, ako:
- zvýšiť zisk,
- prilákať viac zákazníkov,
- s čím novým upútať zákazníkov,
- efektívne propagovať,
- sa "popasovať" s konkurenciou, byť lepší,
- ... a mnoho ďalších...
K riešeniu Vami uvedeného problému pristupujem vyslovene individuálne, kedy je výstupom stratégia šitá na mieru (v podobe prezentácie).
Marketingové poradenstvo
Marketingové poradenstvo - netradičná a efektívna reklama
V podstate sú dve možnosti:
1. opakovanie (tak ako to vidíme napr. v televízii, čo má na zákazníkov v mnohých prípadoch už skôr negatívny dopad, a samozrejme, nie každá firma si takéto opakovanie môže finančne dovoliť),
2. odlišnosť, netradičnosť (napr. v časopise viacero reklamných odkazov s krásnou modelkou alebo šťastne usmiatou rodinkou, miera zapamätania nebude asi veľmi vysoká)
Akú reklamu vymyslieť, aby bola pútavá, efektívna a strategická?
Táto služba pozostáva z komplexného spracovania, od analýzy a spoznania toho, čo má byť propagované (aby mohla byť komunikácia i správne zacielená), po samotný nápad.
Každé jedno takéto riešenie je šité na mieru každej jednej spoločnosti s ohľadom na to, aby bolo možné reklamu zrealizovať s minimálnymi finančnými prostriedkami.
Dohoda na cene možná. Závisí od rozsahu, náročnosti spracovania.
Marketingové poradenstvo - netradičná a efektívna reklama
Mystery shopper/utajený nákupca
Mnohokrát sa stáva, ako ukazujú skúsenosti, že sa nákup nezrealizuje a zákazník odchádza ku konkurencii. Zamestnanec má tak nemalý vplyv na tržby spoločnosti. Často rozhodujú detaily, nielen zásadné aspekty. Napríklad, či je prirodzene ústretový, prívetivý, usmieva sa, dostatočne sa venuje, vie reagovať na špecifické požiadavky, nehovoriac, či dokáže poradiť po odbornej stránke a do akej miery. Máte, či už ako majiteľ spoločnosti alebo zástupca vyššieho vedenia, vedomosť o tom, ako sa vaši zamestnanci skutočne správajú? A to, či sa jedná o fyzickú prevádzku/obchod, e-shop, či obchodné/predajné oddelenie firmy.
Vďaka tejto službe máte možnosť otestovať si svojich zamestnancov, zistiť, ako pristupujú k zákazníkom, ako sa správajú. Nadobudnúť tak cenné informácie, odhaliť nedostatky, urobiť tak nápravu, zlepšenia a stať sa tak lepším, ako konkurencia.