Externý marketingový pracovník/marketingový špecialista
Prehľad
Popis
Mnohé firmy už dnes majú vlastné marketingové oddelenie. Na to, aby ste mohli takúto firmu konkurenčne tromfnúť nemusíte vynakladať finančné prostriedky na vytváranie takéhoto oddelenia a platiť fixných zamestnancov.Tak ako si dnes firmy najímajú externých špecialistov z rôznych oblastí, napr. právnych služieb, grafických služieb, atď., tak nie je v dnešnej modernej dobe problém externe spolupracovať s marketérom.
Veľkou výhodou pri takejto spolupráci je to, že "kolega" z vonka sa na veci pozerá z nadhľadom, nie je ovplyvnení interným prostredím a kultúrou, bez obáv povie to, čo sa otvorene, kriticky inak nesmie povedať.
Cena je za hod. práce a odvíja sa od konkrétneho problému, situácie.
Inštrukcie
Odpoveď na otázku, čo firma potrebuje v rámci marketingu riešiť?- Tvorba marketingovej stratégie v rámci krátkodobého a dlhodobého plánovania spoločnosti
- Analyzovanie trhu a monitoring konkurencie
- Príprava marketingových kampaní, ich sledovanie a vyhodnocovanie
- Upevňovanie postavenia obchodnej značky na trhu
- Plánovanie , organizovanie a vyhodnocovanie ankiet - prieskum trhu
- Spoznanie zákazníka a chápanie jeho správania
- atď....
O predajcovi
Pamätám sa, ako by to bolo včera, keď sa ma po nástupe na strednú školu známy pýtali, čo to vlastne študujem? Na moju odpoveď, „pracovníka marketingu“, sa nechápavo pýtali, „čo to je“? Horšie bolo, že ani ja som nevedela, čo to je... Paradoxne, ďalšie moje kroky v štúdiu na vysokej škole smerovali tiež k marketingu. A takto sa marketing stával aj mojim koníčkom... A tak niet dňa, večera i nočného zaspávania bez stáleho prúdu kreatívnych myšlienok a nápadov :) V praxi sa marketingu venujem už niekoľko rokov. Ako podnikateľ, majiteľ marketingovej agentúry od roku 2013. Pomáham neziskovým organizáciám, začínajúcim podnikateľom, živnostníkom, malým i stredným firmám.
Inzeráty od JankaGubalova
Mystery shopper/utajený nákupca
Mnohokrát sa stáva, ako ukazujú skúsenosti, že sa nákup nezrealizuje a zákazník odchádza ku konkurencii. Zamestnanec má tak nemalý vplyv na tržby spoločnosti. Často rozhodujú detaily, nielen zásadné aspekty. Napríklad, či je prirodzene ústretový, prívetivý, usmieva sa, dostatočne sa venuje, vie reagovať na špecifické požiadavky, nehovoriac, či dokáže poradiť po odbornej stránke a do akej miery. Máte, či už ako majiteľ spoločnosti alebo zástupca vyššieho vedenia, vedomosť o tom, ako sa vaši zamestnanci skutočne správajú? A to, či sa jedná o fyzickú prevádzku/obchod, e-shop, či obchodné/predajné oddelenie firmy.
Vďaka tejto službe máte možnosť otestovať si svojich zamestnancov, zistiť, ako pristupujú k zákazníkom, ako sa správajú. Nadobudnúť tak cenné informácie, odhaliť nedostatky, urobiť tak nápravu, zlepšenia a stať sa tak lepším, ako konkurencia.
Mystery shopper/utajený nákupca
Marketingové poradenstvo – správny obsah web stránky
Aj sama prax hovorí: „Zákazníkovu pozornosť je nutné zaujať na prvý krát. Ak sa tak nestane, odchádza a druhý krát sa už nevráti.Druhá šanca neexistuje.“
Aké informácie má stránka obsahovať, aby zákazník na nej našiel všetko čo hľadá?
Ako zabezpečiť, aby sa zákazník vracal na web stánku?
Na čo si dať pozor pri tvorbe web stránky?
... atď ...
Služba zahŕňa komplexné spracovanie obsahu.
Príp. po dohode je možné urobiť kontrolu správnosti obsahu už existujúcej web stránky(samozrejme v inej cene).
Dohoda na cene možná. Závislá je od rozsahu, náročnosti spracovania.
Marketingové poradenstvo – správny obsah web stránky
Test výrobku/služby - marketingové poradenstvo
Poznať odpoveď na otázku - AKO ZÁKAZNÍK VNÍMA VÁŠ PRODUKT - je veľmi dôležité. Toto poznanie ušetrí firme, ako peniaze,tak aj čas.
Veľkou VÝHODOU je, že testovanie zahŕňa aj pohľad ZÁKAZNÍKA, aj MARKETÉRA. Tým získate kvalitné, profesionálne spracovanie s pridanou hodnotou.
Služba zahŕňa individuálne spracovanie podľa potreby.
Napríklad sa jedná o tieto druhy testovania:
- úžitkové vlastnosti,
- kvalita,
- porovnávanie s konkurenčným výrobkom, s konkurenčnou komunikačnou politikou,atď.
- meno – jednoduchá/dobrá vysloviteľnosť, dobré zapamätanie
- obal – čitateľnosť, manipulácia, atď.
- a ďalšie.
Cena za službu je od 30,00 €, je závislá je od druhu testovania, rozsahu, náročnosti. Pred objednaním služby je preto nutná individuálna dohoda (prostredníctvom správy).
Test výrobku/služby - marketingové poradenstvo
Marketingové poradenstvo - netradičná a efektívna reklama
V podstate sú dve možnosti:
1. opakovanie (tak ako to vidíme napr. v televízii, čo má na zákazníkov v mnohých prípadoch už skôr negatívny dopad, a samozrejme, nie každá firma si takéto opakovanie môže finančne dovoliť),
2. odlišnosť, netradičnosť (napr. v časopise viacero reklamných odkazov s krásnou modelkou alebo šťastne usmiatou rodinkou, miera zapamätania nebude asi veľmi vysoká)
Akú reklamu vymyslieť, aby bola pútavá, efektívna a strategická?
Táto služba pozostáva z komplexného spracovania, od analýzy a spoznania toho, čo má byť propagované (aby mohla byť komunikácia i správne zacielená), po samotný nápad.
Každé jedno takéto riešenie je šité na mieru každej jednej spoločnosti s ohľadom na to, aby bolo možné reklamu zrealizovať s minimálnymi finančnými prostriedkami.
Dohoda na cene možná. Závisí od rozsahu, náročnosti spracovania.
Marketingové poradenstvo - netradičná a efektívna reklama
Marketingové poradenstvo
Tak ako je tomu napr. i v ľudskom tele, kde jedno bez druhého nemôže správne a plynulo fungovať, či dokonca existovať. Predovšetkým z dlhodobého hľadiska.
Počas podnikania sa podnikatelia stretávajú s mnohými problémami a otázkami, ako:
- zvýšiť zisk,
- prilákať viac zákazníkov,
- s čím novým upútať zákazníkov,
- efektívne propagovať,
- sa "popasovať" s konkurenciou, byť lepší,
- ... a mnoho ďalších...
K riešeniu Vami uvedeného problému pristupujem vyslovene individuálne, kedy je výstupom stratégia šitá na mieru (v podobe prezentácie).