Profesionálna virtuálna asistentka pre maloobchod/ veľkoobchod
Prehľad
Popis
Stále sa cítite zahltení prácou, administratívou a inými úlohami? Nezostáva vám čas na rozvoj svojho podnikania, trávenie času s rodinou alebo starostlivosť o seba? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a nezávislú asistentku s bohatými skúsenosťami, pri zachovaní cenovej dostupnosti?
Rada by som vám predstavila svoje služby, ktoré dokážem prevziať a odľahčiť vás tak, aby ste sa mohli sústrediť na všetko ostatné, čo potrebujete.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
● administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy
● zákaznícka podpora
● platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
● objednávanie tovaru
● evidencia dochádzky zamestnancov
● vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
● úprava fotiek a textov produktov
● inzercia pracovných miest na portáloch
● správa sociálnych sietí
● grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Prečo si vybrať mňa?
● zodpovednosť a samostatnosť
● skúsenosť a prax v odbore
● flexibilita
● serióznosť
Inštrukcie
Cena je 12 €/hod za reálne vykonanú prácu
Pred objednaním ma prosím, najskôr kontaktujte.
V prípade, ak by ste potrebovali niečo, čo sa v mojej ponuke nenachádza, neváhajte mi napísať.
O predajcovi
Volám sa Eva Matušková a už niekoľko rokov pomáham podnikateľom a firmám zvládať ich každodenné úlohy efektívne a s ľahkosťou. Ako virtuálna asistentka a social media manager sa zameriavam na zlepšenie administratívnych a organizačných procesov, ale aj na budovanie vašej online prítomnosti. Spojením profesionálnych skúseností, kreativity a moderných technológií dokážem dosiahnuť výsledky, ktoré vám reálne pomôžu rásť. Som flexibilná, samostatná a časovo sa viem vždy prispôsobiť. K práci vždy pristupujem dôsledne, zodpovedne, kladiem dôraz na detail, dodržujem termíny. Som organizovaný a spoľahlivý človek, ktorý si zakladá na detailoch, efektivite a dôslednosti. Spolupráca so mnou vám umožní odľahčiť sa od rutinných úloh a sústrediť sa na to, čo je pre váš biznis najdôležitejšie. Ak sa cítite unavený, stále ste zaneprázdnený, nestíhate alebo potrebujete pomôcť s niektorými úlohami, neváhajte ma kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre mňa na prvom mieste. Teším sa na spoluprácu.
Inzeráty od eva.matuskova
Vaša univerzálna virtuálna asistentka
Máte veľa povinností ktoré Vás zaťažujú, na ktoré nemáte čas a energiu? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a samostatnú asistentku s praxou a za rozumnú cenu?
Ponúkam vám služby, ktoré viem vyriešiť za vás, aby ste sa mohli venovať nielen rozvoju svojho podnikania, ale aj sebe.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
- administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy, správa kalendára
- zákaznícka podpora - e-mailová/tel. komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
- objednávanie tovaru
- evidencia dochádzky zamestnancov
- vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
- pridávanie, aktualizácia produktov na web-stránky
- úprava fotiek a textov produktov
- inzercia pracovných miest na portáloch, zabezpečovanie nových zamestnancov/ brigádnikov
- správa sociálnych sietí a webov
- preklady z/ do CZ
- grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Cena je 12 €/hod za reálne vykonanú prácu
Vaša univerzálna virtuálna asistentka
Administratívna virtuálna asistentka pre eshopy
Ste neustále zaneprázdnený? Nemáte čas na rozvoj svojej firmy, čas na svoju rodinu, alebo čas na seba? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a samostatnú asistentku s bohatou praxou, pri zachovaní rozumnej ceny?
Ponúkam vám služby, ktoré viem vyriešiť za vás a odbremeniť vás. Tým vám umožním zamerať sa na všetko ostatné čo potrebujete.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
● administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy
● zákaznícka podpora
● platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
● objednávanie tovaru
● evidencia dochádzky zamestnancov
● vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
● pridávanie, aktualizácia produktov na web-stránky
● úprava fotiek a textov produktov
● inzercia pracovných miest na portáloch
● správa sociálnych sietí
● grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Cena je 12 €/hod za reálne vykonanú prácu
Prečo si vybrať mňa?
● zodpovednosť a samostatnosť
● skúsenosť a prax v odbore
● flexibilita
● serióznosť