Preložím texty z/ do češtiny
Prehľad
Popis
Hľadáte niekoho spoľahlivého na preklad textov?
Ponúkam Vám kvalitné preklady zo slovenského jazyka do českého a naopak. Opravím prípadné gramatické chyby a urobím aj štylistickú úpravu.
Cena je 3 € /A4.
Doba dodania záleží od počtu strán.
Pred objednaním ma prosím, najskôr KONTAKTUJTE.
Inštrukcie
O predajcovi
Volám sa Eva Matušková a už niekoľko rokov pomáham podnikateľom a firmám zvládať ich každodenné úlohy efektívne a s ľahkosťou. Ako virtuálna asistentka a social media manager sa zameriavam na zlepšenie administratívnych a organizačných procesov, ale aj na budovanie vašej online prítomnosti. Spojením profesionálnych skúseností, kreativity a moderných technológií dokážem dosiahnuť výsledky, ktoré vám reálne pomôžu rásť. Som flexibilná, samostatná a časovo sa viem vždy prispôsobiť. K práci vždy pristupujem dôsledne, zodpovedne, kladiem dôraz na detail, dodržujem termíny. Som organizovaný a spoľahlivý človek, ktorý si zakladá na detailoch, efektivite a dôslednosti. Spolupráca so mnou vám umožní odľahčiť sa od rutinných úloh a sústrediť sa na to, čo je pre váš biznis najdôležitejšie. Ak sa cítite unavený, stále ste zaneprázdnený, nestíhate alebo potrebujete pomôcť s niektorými úlohami, neváhajte ma kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre mňa na prvom mieste. Teším sa na spoluprácu.
Inzeráty od eva.matuskova
Profesionálna virtuálna asistentka pre maloobchod/ veľkoobchod
Stále sa cítite zahltení prácou, administratívou a inými úlohami? Nezostáva vám čas na rozvoj svojho podnikania, trávenie času s rodinou alebo starostlivosť o seba? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a nezávislú asistentku s bohatými skúsenosťami, pri zachovaní cenovej dostupnosti?
Rada by som vám predstavila svoje služby, ktoré dokážem prevziať a odľahčiť vás tak, aby ste sa mohli sústrediť na všetko ostatné, čo potrebujete.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
● administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy
● zákaznícka podpora
● platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
● objednávanie tovaru
● evidencia dochádzky zamestnancov
● vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
● úprava fotiek a textov produktov
● inzercia pracovných miest na portáloch
● správa sociálnych sietí
● grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Prečo si vybrať mňa?
● zodpovednosť a samostatnosť
● skúsenosť a prax v odbore
● flexibilita
● serióznosť
Profesionálna virtuálna asistentka pre maloobchod/ veľkoobchod
Vaša univerzálna virtuálna asistentka
Máte veľa povinností ktoré Vás zaťažujú, na ktoré nemáte čas a energiu? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a samostatnú asistentku s praxou a za rozumnú cenu?
Ponúkam vám služby, ktoré viem vyriešiť za vás, aby ste sa mohli venovať nielen rozvoju svojho podnikania, ale aj sebe.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
- administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy, správa kalendára
- zákaznícka podpora - e-mailová/tel. komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
- objednávanie tovaru
- evidencia dochádzky zamestnancov
- vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
- pridávanie, aktualizácia produktov na web-stránky
- úprava fotiek a textov produktov
- inzercia pracovných miest na portáloch, zabezpečovanie nových zamestnancov/ brigádnikov
- správa sociálnych sietí a webov
- preklady z/ do CZ
- grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Cena je 12 €/hod za reálne vykonanú prácu