Preložím texty z/ do češtiny
Prehľad
Popis
Hľadáte niekoho spoľahlivého na preklad textov?
Ponúkam Vám kvalitné preklady zo slovenského jazyka do českého a naopak. Opravím prípadné gramatické chyby a urobím aj štylistickú úpravu.
Cena je 3 € /A4.
Doba dodania záleží od počtu strán.
Pred objednaním ma prosím, najskôr KONTAKTUJTE.
Inštrukcie
O predajcovi
Volám sa Eva a pracujem ako virtuálna asistentka. Momentálne už 7 rokov pracujem ako obchodná asistentka, kde robím bežné administratívne práce, uhrádzam faktúry, objednávam tovar, spravujem e-shop, pripravujem podklady pre účtovníctvo, evidujem dochádzku zamestnancov a mnoho ďalšieho. Som flexibilná, samostatná a časovo sa viem vždy prispôsobiť. K práci vždy pristupujem dôsledne, zodpovedne, kladiem dôraz na detail, dodržujem termíny. Komunikácia s ľuďmi mi nerobí problém. Mám dobré organizačné schopnosti a príjemné vystupovanie. Ak sa cítite unavený, stále ste zaneprázdnený, nestíhate alebo potrebujete pomôcť s niektorými úlohami, neváhajte ma kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre mňa na prvom mieste. Teším sa na spoluprácu.
Inzeráty od eva.matuskova
Profesionálna virtuálna asistentka pre maloobchod/ veľkoobchod
Stále sa cítite zahltení prácou, administratívou a inými úlohami? Nezostáva vám čas na rozvoj svojho podnikania, trávenie času s rodinou alebo starostlivosť o seba? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a nezávislú asistentku s bohatými skúsenosťami, pri zachovaní cenovej dostupnosti?
Rada by som vám predstavila svoje služby, ktoré dokážem prevziať a odľahčiť vás tak, aby ste sa mohli sústrediť na všetko ostatné, čo potrebujete.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
● administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy
● zákaznícka podpora
● platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
● objednávanie tovaru
● evidencia dochádzky zamestnancov
● vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
● úprava fotiek a textov produktov
● inzercia pracovných miest na portáloch
● správa sociálnych sietí
● grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Prečo si vybrať mňa?
● zodpovednosť a samostatnosť
● skúsenosť a prax v odbore
● flexibilita
● serióznosť
Profesionálna virtuálna asistentka pre maloobchod/ veľkoobchod
Administratívna virtuálna asistentka pre eshopy
Ste neustále zaneprázdnený? Nemáte čas na rozvoj svojej firmy, čas na svoju rodinu, alebo čas na seba? Hľadáte profesionálnu, spoľahlivú a samostatnú asistentku s bohatou praxou, pri zachovaní rozumnej ceny?
Ponúkam vám služby, ktoré viem vyriešiť za vás a odbremeniť vás. Tým vám umožním zamerať sa na všetko ostatné čo potrebujete.
Činnosti, s ktorými Vám viem pomôcť:
● administratíva - práca s dokumentami, tvorba faktúr, prepisy textov a korektúry, hľadanie informácií, budovanie databázy
● zákaznícka podpora
● platba faktúr, kontrola pohľadávok, urgencia
● objednávanie tovaru
● evidencia dochádzky zamestnancov
● vyhľadávanie a kontaktovanie nových dodávateľov
● pridávanie, aktualizácia produktov na web-stránky
● úprava fotiek a textov produktov
● inzercia pracovných miest na portáloch
● správa sociálnych sietí
● grafika (vizitky, pozvánky, kalendáre…)
Cena je 12 €/hod za reálne vykonanú prácu
Prečo si vybrať mňa?
● zodpovednosť a samostatnosť
● skúsenosť a prax v odbore
● flexibilita
● serióznosť