NFC NDEF záznamy na mieru
Prehľad
Popis
Vytvorím tag profil s NFC NDEF záznamami podľa vašich požiadaviek. Profil bude kompatibilný pre NFC tagy (NTAG, MiFare 1K). Medzi najčastejšie aplikácie môžeme zaradiť následovné, ktoré sa spustia okamžite po naskenovaní NFC tagu smartfónom:
Typ použitého tagu limituje počet bajtov, ktoré je možné zapísať.
Inštrukcie
NFC tagy nájdu využitie pre mnohé aplikácie. Od zobrazenia jedálnych lístkov, otváracích hodín reštarácii, po automatizované spúšťanie Google review pre získavanie hodnotení od zákazníkov.
Využitie NFC tagu pre potreby nastavenia WiFi siete je super, nakoľko môžete mať dostupnú zabezpečenú (šifrovanú) WiFi pre zákazníkov. Zákazník môže dostať tag vo forme podpinvníka, na ktorom bude vyobrazená ikona NFC pre skenovanie.
NFC tagy sú široko používané aj v automatizáciách a IoT Smart Home systémoch, kedy naskenovanie NFC tagu môže vykonať automatizovanú akciu, napríklad zhasnutie všetkých svetiel v domácnosti pred odchodom. Tag môže byť pri dverách, ale môžete ho mať aj v aute, ak by ste nato zabudli pri rannom odchode.
Konkrétne záznamy ako SMS správa, email, či Bitcoin platba musí byť schválená používateľom. Teda v prípade SMS sa predvyplní číslo, text ale odoslanei musí vykonať používateľ, rovnako tak aj u ostatných, realizuje ten posledný krok.
![phone](/_next/image?url=%2Fimages%2Fshears.png&w=256&q=75)
O predajcovi
Vítam Vás na mojom profile. Ponúkam služby z oblasti open-source hardvéru a IoT formou vlastných zariadení, firmvéru a softvéru. Ponúkam aj možnosťou programovania firmvéru priamo pre Vás namieru. Zameriavam sa najmä na mikrokontroléry ESP32, s ktorými dlhodobo pracujem, Arduino (AVR ATmega), ATtiny.
Inzeráty od Your-IoT
![Escape room - Hudobná hra](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/0qGSRlnPYEp7GeG14VgMqDWEpBM=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/fe/57/62fe571139cc8b1e1a77543c8c7400f375df3892.jpg)
Escape room - Hudobná hra
Hudobná hra vhodná pre Escape room. Princíp hry je v použití NFC karty, ktorú hráč priloží k NFC čítačke. To spustí jedno prehratie náhodnej zvukovej stopy, ktorá obsahuje rôzne hudobné nástroje. Opakované priloženie karty spustí danú stopu znovu. Hráč v nahrávke počuje kombináciu hudobných nástrojov.
Následne je cieľom hráča vhodne nastaviť sériu potenciometrov, ktoré sú rozdelené podľa nástrojov a umožnia nevybrať nástroj z danej kategórie, alebo vybrať jeden z troch.
Kategórie potenciometrov:
Po nastavení potenciometrov na správny výber hudobných nástrojov sa spustí nahrávka, ktorá hráčovi oznámi úspešnosť zvládnutia hry a môže ho aj inštruovať na ďalší postup.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
![Escape room - Hudobná hra](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/0qGSRlnPYEp7GeG14VgMqDWEpBM=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/fe/57/62fe571139cc8b1e1a77543c8c7400f375df3892.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
Escape room - Hudobná hra
![Naprogramujem Arduino ESP8266 ESP32](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/kqdez4vw3uoYSACb6CBittL9eF8=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/ac/68/eaac68e6c65ad25e4b04dcfd70c9748f24d9fd99.jpg)
Naprogramujem Arduino ESP8266 ESP32
Naprogramujem aplikáciu pre Arduino (AVR ATmega), ATtiny, ESP32, ESP8266 podľa zadania.
Programovú implementáciu viem vyhotoviť v Arduino Core paradigme, alebo C pre ESP-IDF framework v prípade ESP32 mikrokontroléru.
Mám skúsenosť s aplikáciami typu klient-server, pričom mikrokontróler môže fungovať ako klient alebo aj ako server. Realizoval som rôzne projekty na tejto architektúre (senzorové uzly, termostaty a iné). Iné protokoly ako UDP, MQTT(S).
Pre ESP32, ESP8266 možnosť používania ULP, OTA režimov. Pre ESP32 FreeRTOS implementácie s blokovacími mechanizmami taskov a inter-task komunikáciou napr. cez Queues. Skúsenosť s WiFi, Bluetooth Classic, BLE, Ethernet cez SPI a PHY Ethernet cez RMII rozhranie.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
![Naprogramujem Arduino ESP8266 ESP32](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/kqdez4vw3uoYSACb6CBittL9eF8=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/ac/68/eaac68e6c65ad25e4b04dcfd70c9748f24d9fd99.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
Naprogramujem Arduino ESP8266 ESP32
![Postman API testing / kolekcia](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/5DdeiQkjL4hUy_olSNsIL5jHFi4=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/4d/44/664d4453e0f3c384bdfd8d675870439812adeb3a.jpg)
Postman API testing / kolekcia
Vyskúšam API vášho webu skrz testovací nástroj Postman. Viem urobiť aj kolekciu s viacerými requestmi, metódami, ktoré budú mať prednastavené premenné, napr. host, token a pod., čím bude kolekcia plne prenositeľná aj v prípade migrácie na inú doménu.
Mám skúsenosť s implementáciou podobných metód pre rôzne IoT služby ako Thingsboard, ThingSpeak, AWS IoT Core a iné, aj custom aplikácie založené na PHP.
Testovanie API môže prebiehať formou manuálneho testovania na základe dodaného dokumentu typu QA, na ktorý vypracujem report z testovania.
Prostredníctvom Postmanu je možné merať aj čas vykonania requestu, či iné. Okrem Postmanu môžem testovať webaplikáciu aj fyzicky skrz počítač s nahrávaním testovania skrz OBS, či skrz smartfón, možno testovať aj responzivitu. Záleží na dohode.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
![Postman API testing / kolekcia](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/5DdeiQkjL4hUy_olSNsIL5jHFi4=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/4d/44/664d4453e0f3c384bdfd8d675870439812adeb3a.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
Postman API testing / kolekcia
![Escape room - Číslicová hra](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/-ow1CVqb-qrdLspRaDiahXsLkys=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/e8/22/56e8229e382ec184dd587c0c6f00c61f52ac334d.jpg)
Escape room - Číslicová hra
Číslicová hra vhodná pre Escape room. Cieľom hráča je uhádnuť 4-číselnú kombináciu v rozsahu 0000 až 9999, pričom tá nemá opakujúce sa čísla. Z toho dôvodu existuje celkom 5040 možných kombinácii správneho číselného reťazca.
Prevázkovateľ hry číslo nastavuje do Arduina cez sériovú linku. Číslo je následne uložené do EEPROM pamäte Arduina a automaticky sa používa pri prevádzke. Rovnako tak môže prevádzkovateľ nastaviť, či tu existuje aj počet pokusov. Ak je počet pokusov prekročený, hra sa zastaví a zablokuje používateľský vstup. Buzzer bude oznamovať koniec hry. Rovnako tak je možné zapnúť aj nápovedu hráčovi, ktorá mu oznámi, či trafil číslo, alebo aj pozíciu, alebo netrafil číslo.
Hráč nastavuje číselnú kombináciu skrz 5 tlačidiel a vidí aktuálne nastavené hodnoty hľadaného čísla na displeji, pričom každé z 4 tlačidiel inkrementuje číslo na danej pozícii 0 až 9 a piate tlačidlo slúži ako enter pre potvrdenie vstupu.
Možno použiť jedno GPIO na výstup.
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
![Escape room - Číslicová hra](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/-ow1CVqb-qrdLspRaDiahXsLkys=/300x300/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/e8/22/56e8229e382ec184dd587c0c6f00c61f52ac334d.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
Escape room - Číslicová hra
![Watmonitor - PHP aplikácia hladinomera](https://i1.ytimg.com/vi/Fy5IAj-ygrk/hqdefault.jpg)
Watmonitor - PHP aplikácia hladinomera
Ponúkam kópiu mnou navrhnutej webaplikácie Watmonitor - hladinomer pre záznam a vizualizáciu hladiny vody. Rozhranie umožňuje prijímať dáta od senzorového uzla (podpora open-source platforiem Arduino, ESP32, ESP8266), možno použiť aj industriálne riešenia. Senzor musí posielať rozdielovú, alebo celkovú výšku hladiny vody. Primárne navrhnuté pre vizualizáciu výšky hladiny vody v studni, nádrži. Možno použiť aj na monitorovanie hladín riek, či výšku sypkých materiálov.
Webové rozhranie je univerzálne a umožňuje vizualizuje dáta v hlavnom prehľade v reálnom čase, kde používateľ vidí poslednú známu výšku hladiny, objem vody v studni.
Rozhranie vizualizuje aj maximálne, minimálne hodnoty hladiny vody za časové obdobia 24 hodín, 7 dní a 30 dní skrz Gauge grafy. ApexCharts vizualizujú kompletnú históriu hladiny vody až rok spätne s možnosťou exportovania grafu, alebo jeho výseku vo formáte .csv, .svg. pre ďalšiu analýzu, vizualizáciu (MATLAB, Excel, Word).
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)
![Watmonitor - PHP aplikácia hladinomera](https://i1.ytimg.com/vi/Fy5IAj-ygrk/hqdefault.jpg)
![profile icon profile icon](https://djwqlebebajeq.cloudfront.net/3c-Ppz8BWNNuS8lEhEWtM0KGupI=/30x30/filters:format(webp):no_upscale():quality(90)/d5/6e/94d56e24f056116142d5aee914f9b9fa3ebccf13.jpg)