Google Ads holisticky
Prehľad
Popis
1. Porozumieť klientovmu podnikaniu a určiť smer kampane
Ak je to potrebné, založiť Google Ads účet
Analýza podnikania, webstránky, dohodnúť sa na SMART cieľoch a definovať, v čom je vaša ponuka jedinečná na trhu
Previesť prieskum kľúčových slov
2. Založenie Google Ads kampaní
Určiť štruktúru Google Ads účtu, založiť kampane a reklamné skupiny
Optimalizovať nastavenia kampane
3. Dolaďovanie - za svoj rozpočet získajte čo najviac
Pridávať ďalšie kľúčové slová v jednotlivých reklamných skupinách, používať rôzne druhy zhody pri kľúčových slovách a pridávať negatívne kľúčové slová
Stanoviť začiatočné limity za klik, nastaviť rozšírenia kampane
4. Meranie a konštantné zlepšovanie efektivity
Nastaviť meranie konverzií, pripraviť report využívajúc dáta z Google Analytics a Google Ads
Inštrukcie
Ak máte záujem začať s Google Ads, pošlite mi, prosím, nasledovné:
- Tri firmy, ktoré vnímate ako Vašich najväčších konkurentov na Googli
- Päť top kategórií produktov/služieb, na ktoré by ste sa chceli zamerať
- Prístup do admin rozhrania Vášho webu
- Ak je to možné, prístup k vášmu:
My vám následne pošleme návrhy na vylepšenie webstránky a začneme s výskumom kľúčových slov pre jednotlivé kategórie.
*Cena nezahŕňa náklady na samotnú Google Ads kampaň - tie platíte priamo spoločnosti Google prostredníctvom vašej kreditnej karty
O predajcovi
Simona Rusnáková už viac ako 17 rokov pracuje ako SEO konzultantka pre 3R SEO & Marketing v Írsku, od roku 2013 postupne rozbieha SEO a web dizajn agentúru vo Zvolene. Väčšinu svojich skúseností so SEO optimalizáciou nazbierala v Dubline, kde pracovala s desiatkami írskych, ale aj slovenských webstránok z rôznych sektorov – od e-commerce, B2B až po neziskový sektor.