Moderný a pútavý životopis, ktorý vám zaručí prácu
Prehľad
Popis
Životopis je vaším prvým kontaktom so spoločnosťou, v ktorej chcete pracovať. Jeho úlohou je predstaviť vás, vaše vzdelanie, doterajšiu kariéru a skúsenosti. Vaše šance na nové miesto dokáže pozdvihnúť, ale aj potopiť.
Preto vám ponúkam moderný, profesionálny dizajnový životopis, vďaka ktorému budete v očiach budúceho zamestnávateľa za hviezdu. To všetko navyše za dostupné ceny. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte.
Inštrukcie
Budem od vás potrebovať všetky údaje, ktoré má životopis obsahovať, prípadne fotografiu).
O predajcovi
Už je to 20 rokov, čo sa venujem digitálnemu marketingu. Vytváram pre malé, veľké spoločnosti ale aj pre jednotlivcov úspešný grafický dizajn, kreatívnu reklamu, ktorá pomáha predávať. Ako marketingový špecialista vytváram grafické návrhy, kreatívne koncepty, reklamné kampane a web dizajn.
Inzeráty od ProTs
SEO optimalizácia webu
Máte svoju vlastnú webovú stránku, avšak jej návštevnosť z Google nie je taká vysoká, ako by ste si želali?
Ak by ste radi posunuli svoj web vo vyhľadávaní vyššie, dostali ho pred oči Vašich potenciálnych zákazníkov a zvýšili jeho organickú návštevnosť, ste na správnom mieste. Vďaka SEO som už úspešne zvýšil návštevnosť a konverzie na mnohých weboch.
Najviac si budeme rozumieť, ak máte eshop postavený na platforme shoptet alebo eshop-rychlo.
V prípade záujmu o moje SEO služby ma prosím kontaktujte a spoločne posunieme Váš web vyššie vo vyhľadávaní.
Oblasti:
✔️Technické SEO
✔️On-Page SEO
✔️Off-Page SEO (linkbuilding)
SEO optimalizácia webu
SEO audit webu
Bez prípravy nevyhráte žiaden súboj. Ak ste sa rozhodli pre SEO, najprv je potrebná analýza vášho webu. Tá odhalí chyby, ktoré je pred začatím SEO optimalizácie potrebné odstrániť. My túto analýzu urobíme a zároveň vytvoríme pre vás jednoduchý zoznam opatrení, aby ste súboj s Googlom a jeho algoritmami vyhrali.
Chyby z tohto zoznamu odstránime za vás, alebo sa ich môžete zbaviť aj sami, vyberiete si vy. Nepodceňujte audit, síce chyby ako nedostatok obsahu, zlá štruktúra, nevhodné kľúčové slová či nepriechodný zdrojový kód návštevník nevidí, no pozorné oko Googlu áno.