Obchodné
~900 kvalitných inzerátovMzdové účtovníctvo
Spracujem mzdy pre Vašich zamestnancov. Cena je uvedená za jedného zamestnanca.
Mzdové účtovníctvo
Virtuálna administratívna asistentka
Ak máte veľa povinností, nestíhate administratívu, správu sociálnych sietí, tak som tu pre Vás ja :-)
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Či už potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie alebo pripraviť podklady na stretnutie, všetko na čom sa dohodneme vybavím za Vás.
Čo za Vás vybavím :
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie,prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Pred zadaním objednávky ma prosím vopred kontaktujte správou s presnými požiadavkami.
Cena je 12€ za hodinu.
Virtuálna administratívna asistentka
Štatistické spracovanie dát
Najskôr mi však prosím napíšte správu, aby sme sa na všetkom dohodli k Vašej spokojnosti a až následne vytvárajte objednávku.:-)
Štatistické spracovanie dát
Príručka HACCP - Sprievodca prevádzkovou hygienou
Potrebujete vytvoriť HACCP plán a neviete si rady?
Tak tu ste správne, jednoduchý a zrozumiteľný sprievodca prevádzkovou hygienou a HACCP Vám pomôže pochopiť pojmy a naviesť Vás ako správne vytvoriť HACCP a udržiavať prevádzkovú hygienu na jednotku :)
Príručka HACCP obsahuje 17 strán s užitočnými informáciami a je vo formáte PDF.
Príručka HACCP - Sprievodca prevádzkovou hygienou
Virtuálna asistentka - administratíva
Máte veľa povinností a nemáte čas na administratívu, správu sociálnych sietí či zabezpečenie iných každodenných činností? Vybavím to za Vás!
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Nezáleží na tom, či potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie, pripraviť podklady na stretnutie - na čom sa dohodneme, vybavím za Vás.
Viem pre Vás vybaviť:
· Zabezpečenie bežnej administratívy
· Zabezpečenie písomnej korešpondencie
· E-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
· Zabezpečenie hotelov, leteniek a iných rezervácií
· Písanie,prepis a úprava textov
· Organizácia podujatí a eventov
· Internetový prieskum
· Správa sociálnych sietí
· Tvorba tabuliek, prezentácií, reportov a štatistík
· Vyhľadávanie a sumarizácia požadovaných informácií
· Komunikácia s dodávateľmi
Cena je 7€/hodina.
Virtuálna asistentka - administratíva
Optimalizácia pre Booking viac rezervácií vyššie príjmy
Máte apartmán na Booking.com, ale rezervácie nejdú podľa očakávaní? Alebo len začínate a neviete, ako správne nastaviť svoj profil?
Pomôžem vám spravovať váš apartmán profesionálne a efektívne!
Čo vám ponúkam:
✅ Prvé nastavenie profilu na Booking.com – vytvorenie atraktívneho profilu, nastavenie cien, politiky rezervácií a pridanie kvalitných popisov a fotografií.
✅ Optimalizácia existujúceho profilu – analýza, úprava cien a parametrov na zvýšenie obsadenosti a ziskov.
✅ Celoročná správa apartmánu – pravidelné aktualizácie cien podľa sezóny, správa kalendára, nastavenia dostupnosti a ďalšia administrácia.
Prečo spolupracovať so mnou?
Mám skúsenosti v oblasti krátkodobého prenájmu.
Pomôžem vám vyťažiť maximum z vášho apartmánu.
Šetrím vám čas, energiu a zvyšujem vaše zisky.
Optimalizácia pre Booking viac rezervácií vyššie príjmy
Účtovné a daňové poradenstvo
Potrebujete poradiť vo vedení účtovníctva alebo chcete optimalizovať Vaše dane?
Napíšte mi. Pracujem v oblasti účtovníctva a daní už 20 rokov. Pravidelne absolvujem školenia a mám prístup k odborným informáciách.
Stačí mi napísať, v ktorej oblasti máte problém (účtovníctvo, dane):
Cena je 30€/hodinu, pričom sa berie počet hodín potrebných na získanie relevantných informácií na poskytnutie daňového a účtovného poradenstva.
Účtovné a daňové poradenstvo
ZMENA DPH Aktualizujem a prepíšem Vaše ponuky cenníky jedálne lístky a pod
???? Zmena DPH? Nechajte to na nás! ????
???? Čas sa kráti – aktualizujte svoje jedálne lístky a cenníky ešte dnes!
???? S čím vám pomôžeme?
Aktualizácia položiek v ERP a POS systémoch
Prepis jedálnych lístkov / prípadné grafické úpravy
Úprava cien v cenníkoch
Grafický návrh a tlač
ZMENA DPH Aktualizujem a prepíšem Vaše ponuky cenníky jedálne lístky a pod
Vaša značka si zaslúži byť hviezdou sociálnych sietí
Predstavujem vám profesionálnu službu tvorby obsahu na sociálne siete, ktorá vám pomôže dosiahnuť viditeľné výsledky. Prevezmem správu vašich sociálnych sietí a zabezpečím, že váš obsah bude profesionálny, pútavý, kreatívny. Služba zahŕňa:
1.Tvorbu 12 príspevkov mesačne-Každý príspevok je prispôsobený vašej značke. Pripravím originálne kreatívne texty, ktoré oslovia, a vizuálne atraktívne grafiky, ktoré budú reprezentovať štýl vašej značky.
2.Plánovanie mesačného obsahu-Vytvorím detailný obsahový kalendár, ktorý vám poskytne kompletný prehľad o každom kroku a presnom načasovaní publikácií.
3.Reportovanie výsledkov-Na konci každého mesiaca získate prehľadnú a podrobnú správu o výkonnosti vašich príspevkov.
Cena za tento kompletný balík je len 150 EUR za mesiac. S nami získate nielen profesionálny obsah.
Kontaktujte nás ešte dnes
Vaša značka si zaslúži byť hviezdou sociálnych sietí
Analýzu videa s rozdelením činností pre následnú optimalizáciu
Spravím kompletnú analýzu videa s rozdelením činností na VA, NVA, ENVA aj s vyhodnotením.
Cena je 13€/hodina
Dĺžka dodania = dĺžka videa x 2.5
Analýzu videa s rozdelením činností pre následnú optimalizáciu
Vedenie účtovníctva
Dane, účtovníctvo, mzdy. Sme tu pre Vás v rámci celej SR.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť ponúka možnosť využitia služieb vedenia účtovníctva, ekonomického a daňového poradenstva a auditu.
Pre koho sú primárne naše služby určené:
1. Malý a začínajúci podnikatelia/ živnostníci, ktorý chcú svoje náklady vynakladať efektívne no zároveň potrebujú spoľahlivý tím ktorý pre nich zabezpečí kompletnú agendu okolo daní, miezd, účtovníctva či ich financovania
2. Stredné a väčšie organizácie, idúce cestou digitálnych trendov, ktoré hľadajú partnera pre zmodernizovanie riadenia firmy a sprehľadnenia jej ekonomiky.
3. Strojné, stavebné, automotive firmy a ich dodávatelia, Eshopy Využitím automatizácie spracovávame položky hromadne. Preto nacenenie nezávisí od ich počtu čo prináša klientovi výraznú úsporu.
Vedenie účtovníctva
Administratíve ste sa dnes venovali naposledy
Hľadáte spoľahlivú podporu pre svoje podnikanie? Ako virtuálna asistentka vám pomôžem ušetriť čas a zvládnuť administratívu s ľahkosťou.
Mám viac ako 15 rokov skúseností, vďaka čomu viem riešiť každodenné úlohy efektívne a profesionálne.
Ponúkam:
Prečo si vybrať mňa?
✔️ Flexibilita a individuálny prístup
✔️ Spoľahlivosť a diskrétnosť
✔️ Profesionalita a kvalitná práca
Služby prispôsobím vašim potrebám, aby ste získali viac času na svoje priority. Ak hľadáte niekoho, kto zvýši efektivitu vašej firmy, kontaktujte ma.
Cena zahŕňa 10 hodín služieb virtuálnej asistentky.
Administratíve ste sa dnes venovali naposledy
Notion Freelancer Planner
Táto šablóna Notion je ideálna pre predajcov, ktorí chcú ponúknuť pracovníkom na voľnej nohe kompletný pracovný priestor na správu klientov, sledovanie projektov, zaznamenávanie hodín a spracovanie faktúr. Je to výkonný nástroj typu „všetko v jednom“ navrhnutý na zefektívnenie každodenného pracovného toku nezávislých profesionálov.
Sledovanie času a fakturácia: Vstavaný časový denník a sledovanie relácií umožňujú pracovníkom na voľnej nohe monitorovať fakturovateľné hodiny a viesť presné záznamy pre fakturáciu.
Správa faktúr: Jednoduchá správa faktúr a platieb na jednom mieste, ktorá pomáha pracovníkom na voľnej nohe udržať si prehľad vo financiách a zabrániť oneskoreným platbám.
Kalendár na plánovanie: Integrovaný kalendár umožňuje jednoducho sledovať termíny a nadchádzajúce úlohy, vďaka čomu majú používatelia prehľad o svojom pláne.
Notion Freelancer Planner
Online edukácia - základy kryptomien
Ponúkam online rozhovor, kde oboznámim záujemcu so svetom kryptomien spolu s praktickými ukážkami:
- rozdiel medzi kryptomenami a tradičnými fiat menami
- výber kryptomenovej peňaženky (softvérové, hardvérové)
- burzy a platformy na nákup kryptomien
- rozdiel medzi CEX a DEX burzami
- vytvorenie peňaženky
- nákup a odoslanie kryptomeny na burzu
- prezentácia blockchainového prieskumníka (block explorer)
- ako obchodovať MEME coiny
- čo je NFT (nezameniteľné tokeny) a ich aplikácie.
- live otvorená diskusia
- riešenie individuálnych otázok
Cena 20€/hod.
Online edukácia - základy kryptomien
Overím finančnú situáciu spoločnosti
V prípade, že rozbiehate spoluprácu s novou firmou, o ktorej toho veľa neviete, asi najviac vás bude zaujímať, či táto firma nie je vo finančných ťažkostiach, ale aj to, kto za touto firmou „stojí“. Primárne je potrebné sa pozrieť na rôzne zoznamy dlžníkov a ak v nich firma figuruje, môže sa stať, že po dodaní tovaru alebo služby nezaplatí ani vám. Zbystriť pozornosť je samozrejme potrebné pri rôznych exekúciách, dražbách, konkurze či reštrukturalizácii.
Overím Vám akúkoľvek slovenskú spoločnosť.
Overím finančnú situáciu spoločnosti
Virtuálna asistentka s 15-ročnou praxou v marketingu a e-commerce
Profesionálna virtuálna asistentka, ktorá premení vaše nápady na realitu! Postarám sa o marketing, správu webu, e-shopov, tvorbu textov a grafiky – všetko šité na mieru vašim potrebám. Získate spoľahlivú podporu, ktorá šetrí čas, zvyšuje efektivitu a prináša výsledky. Stačí zadať svoje požiadavky, o zvyšok sa postarám ja. Zverte svoje projekty do rúk odborníka a užívajte si pocit, že je všetko pod kontrolou! Cena za službu - 15Eur na hodinu.
Virtuálna asistentka s 15-ročnou praxou v marketingu a e-commerce
Konzultácia k materskej a rodičovskej alebo k nemocenskej
Získajte odborné poradenstvo k materskej, rodičovskej dovolenke alebo nemocenskej dávke.
Ste tehotná? Plánujete zákrok? Plánujete dieťa? Idete na otcovskú (materskú) po Vašej partnerke?
Zvažujete aké sú Vaše práva a povinnosti ohľadom materskej alebo rodičovskej dovolenky?Chcete sa dozvedieť ako efektívne žiadať o nemocenskú?
ponúkame Vám:
Konzultácia k materskej a rodičovskej alebo k nemocenskej
Účtovná a personálna a mzdová konzultácia
Ponúkame účtovnú, personálnu alebo mzdovú konzultáciu (prípadne kombinácia) - 2 otázky.
ponúkame:
Naváhajte sa na nás obrátiť
Účtovná a personálna a mzdová konzultácia
Spracovanie miezd a personalistika- garant s VŠ vzdelaním v odbore ľudské zdroje
Spracovanie miezd s garanciou kvality od odborníka na ľudské zdroje.
Hľadáte spoľahlivé a profesionálne spracovanie miezd. Ponúkame:
1.) kvalifikovaný odborník - s naším garantom s VŠ vzdelaním v odbore ľudské zdroje a personálny manažment máte istotu, že Vaše mzdy a personálna agenda sú spracované správne
2.) precízne a spoľahlivé spracovanie - spracovanie podľa platnej legislatívy
3.) odborné poradenstvo - naše znalosti v oblasti ľudských zdrojov nám umožňujú poskytovať Vám rady a podporu vo všetkých aspektoch správy benefitov a mzdových otázok
4.) flexibilita - každá firma má svoje špecifiká. Prispôsobíme sa Vašim potrebám
5.) úspora času a starostí
6.) transparentnosť ceny - cena je nemenná, t.j vo výške 10/eur zamestnanec
7.) zastupovanie pri kontrolách
8.) vlastný mzdový program
9.) mesačné zasielanie výkazov na ZP, SP a prehľad na FS
Obráťte sa na nás v prípade otázok
Spracovanie miezd a personalistika- garant s VŠ vzdelaním v odbore ľudské zdroje
Daňové priznanie k DPH - do 50 položiek - Cena bez prekvapení
Zjednodušte si podnikanie s naším profesionálnym spracovaním účtovníctva.
Hľadáte spoľahlivého partnera na správu účtovníctva za skvelých 60 eur mesačne bez skrytých poplatkov a háčikov.
Prečo si vybrať nás?:
1.) transparentnosť - naša cena je konečná. Žiadne prekvapenia a dodatočné náklayd
2.) vlastný účtovný program
3.) odborný tím 4 účtovníkov
4.) úspora času a energie - nechajte účtovníctvo na nás a sústreďte sa na to, čo je naozaj dôležité - rozvoj vášho podnikania
5.) prispôsobené služby - každý klient je pre nás jedinečný. Prispôsobíme naše služby vašim špecifickým potrebám.
6.) podanie DPH - elektronicky podáme Vaše DPH, KV, SV - vy dostanete potvrdenie a všetky vyplnené tlačivá v správe.
Vaša spokojnosť je našou prioritou
Daňové priznanie k DPH - do 50 položiek - Cena bez prekvapení
Spracovanie účtovníctva poskytovateľom ubytovania na booking a airbnb
Snívate o úspešnom podnikaní v oblasti ubytovania cez AIRBNB a BOOKING ale účtovníctvo Vás zaťažuje? Nechajte to na odborníkov.
Prečo to nechajte na nás?
1.) majte prehľad - o nákladoch a príjmoch
2.) úspora času - venujte sa svojim hosťom a vylepšovaniu služieb a my sa postaráme o Vaše účtovníctvo. Ušetrený čas investujte do rastu a rozvoja
3.) odborné poradenstvo - poskytneme Vám cenné rady k optimalizácií nákladov
4.) bezstarostnosť - s nami sa nemusíte obávať žiadnych administratívnych ťažkostí
5.) transparentnosť - cenu ktorú si dohodneme je platná
Urobte prvý krok k bezstarostnej budúcnosti už teraz
Spracovanie účtovníctva poskytovateľom ubytovania na booking a airbnb
Registrácia firmy na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau
Poskytujem profesionálnu službu registrácie vašej firmy na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau. Postarám sa o kompletný proces registrácie, aby ste sa mohli sústrediť na svoje podnikanie bez zbytočných starostí.
Moja služba zahŕňa:
Cena: 50 € za registráciu jednej firmy.
Prečo si vybrať práve mňa?
Mám viac ako 5 rokov skúseností s administratívou spojenou so systémom SOKA Gerüstbau. Počas tohto obdobia som úspešne pomohla mnohým firmám s registráciou a ďalšími administratívnymi úkonmi. Moja práca je rýchla, spoľahlivá a profesionálna. Ak hľadáte niekoho, kto vám uľahčí tento proces, som tu pre vás!
Registrácia firmy na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau
Hlásenie zamestnancov na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau v Nemecku
Poskytujem spracovanie hlásení zamestnancov na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau.
Moja služba zahŕňa:
Cena: 13,5 € za zamestnanca .
Prečo si vybrať práve mňa?
Mám viac ako 5 rokov skúseností s administratívou spojenou s dovolenk. fondom SOKA Gerüstbau. Počas tohto obdobia som pomohla mnohým zamestnávateľom so spracovaním hlásení, čím som im ušetrila čas aj starosti. Moja práca je vždy profesionálna a zameraná na detaily. Ak hľadáte niekoho, na koho sa môžete spoľahnúť, som tu pre vás!
Hlásenie zamestnancov na dovolenkový fond SOKA Gerüstbau v Nemecku
Virtuálna asistentka s nemčinou – profesionálna komunikácia s úradmi v Nemecku
Hľadáte spoľahlivú a skúsenú virtuálnu asistentku s plynulou nemčinou? Ponúkam profesionálne služby v oblasti komunikácie s úradmi v Nemecku. Mám viac ako 5 rokov skúseností a momentálne spolupracujem s 5 firmami, kde úspešne využívam svoje znalosti a schopnosti.
Čo ponúkam:
Prečo si vybrať práve mňa?
Cena je 15 eur/hodina.
Virtuálna asistentka s nemčinou – profesionálna komunikácia s úradmi v Nemecku
Rozšírenie činnosti v Rakúsku - Registrácia v Dienstleisterregister
Ste firma, ktorá už pôsobí v Rakúsku, a plánujete rozšíriť svoju činnosť o nové služby alebo oblasti? Pomôžem Vám s registráciou v rakúskom Dienstleisterregister, čo je nevyhnutný krok pre legálne rozšírenie podnikania na rakúskom trhu.
Čo zahŕňa moja služba?
Pre koho je táto služba určená?
Prečo si vybrať práve mňa?
Rozšírenie činnosti v Rakúsku - Registrácia v Dienstleisterregister
Registrácia firmy na colný úrad - Rýchlo a Spoľahlivo
Potrebujete zaregistrovať svoju firmu na colnom úrade? Ponúkam profesionálnu a spoľahlivú pomoc s touto administratívnou záležitosťou.
Moje služby zahŕňajú:
Prečo si vybrať práve mňa?
Registrácia firmy na colný úrad - Rýchlo a Spoľahlivo
Hlásenie zamestnancov na colný úrad - Rýchlo a Spoľahlivo
Potrebujete nahlásiť svojich zamestnancov na colný úrad? Ponúkam profesionálnu a spoľahlivú pomoc s touto administratívnou záležitosťou.
Moje služby zahŕňajú:
Prečo si vybrať práve mňa?
Cena za 1 hlásenie je 5,20 eura.
Hlásenie zamestnancov na colný úrad - Rýchlo a Spoľahlivo
Telefonovanie
Ponúkam profesionálne telefonické obvolávanie kontaktov**
Potrebujete osloviť svojich zákazníkov, partnerov alebo potenciálnych klientov? Ponúkam službu telefonického obvolávania kontaktov, vďaka ktorej ušetríte čas a zabezpečíte efektívnu komunikáciu so svojím cieľovým publikom.
**Ponúkam:**
- Profesionálny prístup a slušné vystupovanie
- Individuálny prístup ku každej kampani
- Podrobné reportovanie výsledkov hovorov
Kontaktujte ma pre viac informácií alebo dohodnutie spolupráce!
Cena 10€ je za 1h práce.
Telefonovanie
Interné smernice
Interné smernice predstavujú sústavu pravidiel, ktoré sú dôležitou súčasťou riadenia a fungovania každého podniku. Ich účelom je predovšetkým stanoviť jednotné pravidlá pre určité jedinečné postupy a činnosti vo firme.
Druhy interných smerníc:
Interné smernice
Daňové priznanie typ A
Vypracujem daňové priznanie typu A pre zamestnancov, dohodárov (študentov). Potrebné dokumenty mi zašlete online. Vypracované daňové priznanie vám zašlem na mail v pdf verzii, pripravené na podpísanie a odovzdanie daňovému úradu.
Daňové priznanie typ A
Ja vypracujem precíznu SWOT analýzu
SWOT analýza definuje silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby. Avšak nielen to, na základe SWOT analýzy viete určiť Vašu pozíciu na trhu a podľa toho určiť stratégiu na nasledujúce obdobie.
Výhodou externej analýzy je nezaujatosť a objektívne posúdenie možností.
Viem Vám na základe dotazníka/testu vypracovať aj SWOT osobnosti.
Ja vypracujem precíznu SWOT analýzu
som virtuálna asistentka v maďarskom aj anglickom jazyku
Zakúpením služby odo mňa dostanete: 1.Administratívnu podporu - • Správa e-mailov • Plánovanie a správa kalendára .•Tvorba a úprava dokumentov, tabuliek a prezentácií.•tvorba a odosielanie faktúr alebo objednávok. 2. Osobnú asistenciu - •Pripomienky na dôležité dátumy • Rezervácie • Plánovanie dovoleniek • Nákupy online 3. Profesionálnu podporu - • Pomoc s marketingom •Náborová podpora 4.Technickú podporu -•Nastavenie a správa aplikácií. 5.Jazykovú podporu - • Preklady textov do maďarského a anglického jazyka.•editácia textov.• Grafický dizajn.6.Pomoc s AI a automatizáciou - •Generovanie nápadov a návrhov pomocou AI.• Integrácia a správa virtuálnych nástrojov na zvýšenie efektivity.7. Flexibilitu - •Prispôsobenie sa individuálnym potrebám a štýlu komunikácie klienta.•Možnosť komunikácie rôznymi kanálmi •Dostupnosť v reálnom čase a podľa vopred dohodnutého harmonogramu.8.Podporu v oblasti well-being • Organizácia zdravého životného štýlu •Plánovanie relaxu. cena 9 Eur za 1 hodinu
som virtuálna asistentka v maďarskom aj anglickom jazyku
Virtuálna asistentka
Budem vaša virtuálna asistentka.
Mám bohaté skúsenosti s prácou na e-shope. Písanie textov, grafika, naskladňovanie tovaru, fakturácia, zákaznický servis
Virtuálna asistentka
Služby virtuálnej asistentky
Virtuálna asistentka je ako tvoj osobný asistent, lenže pracuje na diaľku, často z pohodlia domova. Môže ti pomôcť s mnohými úlohami, ktoré súvisia s tvojim podnikaním, a to bez toho, aby si musel/a niekoho zamestnávať na plný úväzok.
Sociálne média:
Administratívne práce:
Tvorba grafiky:
Služby virtuálnej asistentky
Virtuálna asistentka aj v anglickom jazyku
Vypracujem pre Vás akúkoľvek dokumentáciu súvisiacu so zmenami v spoločnosti s ručením obmedzeným (ako napr. zmena konateľa, zvýšenie/zníženie základného imania, prevod obchodného podielu čo už na spoločníka alebo tretiu osobu a pod.). Zabezpečím aj vykonanie príslušných zmien v obchodnom registri.
Rovnako pre Vás ako virtuálna asistentka zabezpečím akékoľvek administratívne úkony:
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailovú a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie, prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Teším sa na spoluprácu.
Virtuálna asistentka aj v anglickom jazyku
Hoďte administratívu na mňa som profi asistentka pre interiérových dizajnérov
Máte pocit, že Váš talent a kreativita sa strácajú pod kopou administratívy, e-mailov, telefonátov a faktúr? Chcete sa viac sústrediť na návrhy, projekty a rast svojho podnikania, ale namiesto toho riešite administratívne povinnosti?
Rada Vám s tým pomôžem!
Pracujem ako virtuálna asistentka a odbremením Vás od každodenných rutinných úloh, aby ste mali viac času na tvorbu a rozvoj svojho biznisu.
Zvládnem všetko od správy e-mailov, písania predajných textov, cez vybavovanie telefonátov, fakturáciu až po tvorbu moodboardov – nech sa môžete venovať tomu, čo je pre Vás skutočne dôležité.
Ponúkam flexibilné krátkodobé aj dlhodobé spolupráce podľa Vašich potrieb.
Cena 10€ je stanovená za 1 hodinu práce.
Hoďte administratívu na mňa som profi asistentka pre interiérových dizajnérov
Hoďte administratívu na mňa profi asistentka pre architektov
Máte pocit, že Váš talent a kreativita sa strácajú pod kopou administratívy, e-mailov, telefonátov a faktúr? Chcete sa viac sústrediť na návrhy, projekty a rast svojho podnikania, ale namiesto toho riešite administratívne povinnosti?
Rada Vám s tým pomôžem!
Pracujem ako virtuálna asistentka a odbremením Vás od každodenných rutinných úloh, aby ste mali viac času na tvorbu a rozvoj svojho biznisu.
Zvládnem všetko od správy e-mailov, písania predajných textov, cez vybavovanie telefonátov, fakturáciu až po tvorbu moodboardov – nech sa môžete venovať tomu, čo je pre Vás skutočne dôležité.
Ponúkam flexibilné krátkodobé aj dlhodobé spolupráce podľa Vašich potrieb.
Cena 10€ je stanovená za 1 hodinu práce.
Hoďte administratívu na mňa profi asistentka pre architektov
Váš virtuálny asistent
Dobrý deň,
chcem Vám týmto ponúknuť moje služby. Vyhľadám, prevediem, vytvorím, obvolám. Ak s niečím nestíhate, pomôžem Vám.
Cena 12€/hod, hodín si zakúpte koľko budete ctiť.
Pokiaľ nebudete spokojní, nemusíte platiť, avšak pre Vašu spokojnosť urobím maximum!
Ďakujem a teším sa!
Váš virtuálny asistent
Účtovné a daňové poradenstvo
Potrebujete poradiť vo vedení účtovníctva alebo chcete optimalizovať Vaše dane?
Napíšte mi. Pracujem v oblasti účtovníctva a daní už 20 rokov. Pravidelne absolvujem školenia a mám prístup k odborným informáciách.
Stačí mi napísať, v ktorej oblasti máte problém (účtovníctvo, dane):
Cena je 25€/hodinu, pričom sa berie počet hodín potrebných na získanie relevantných informácií na poskytnutie daňového a účtovného poradenstva.
Účtovné a daňové poradenstvo
previerka GDPR pri predaji eshopu
Spripomienkujem Vám GDPR dokumentáciu, ak uvažujete nad predajom alebo kúpou eshopu. Nesprávne spracovanie dát, zle nastavené súhlasy alebo nedostatočná, alebo vôbec žiadna GDPR dokumentácia môže v praxi znamenať, že kupujúci vyhodnotí zber dát v eshope ako nie legálny, čo zohľadní pri ponuke ceny za eshop, v krajnom prípade môže o eshop stratiť záujem.