Obchodné
~900 kvalitných inzerátovkoniec nespoľahlivým zamestnancom budem VAŠA VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Koniec trápeniu sa s ľuďmi, na ktorých sa nedá spoľahnúť! Ja budem vaša virtuálna asistentka!
Hľadáte spoľahlivú a zodpovednú podporu? S bohatými skúsenosťami v oblasti administratívy a organizácie práce som pripravená uľahčiť vám život.
Prečo si vybrať práve mňa?
S čím vám viem pomôcť?
Cena služby je 8 eur / hodina - čistý čas práce na vašom projekte.
koniec nespoľahlivým zamestnancom budem VAŠA VIRTUÁLNA ASISTENTKA
Administratívne práce
"Uľahčite si svoj pracovný deň – nechajte administratívu na mňa!"
Máte pocit, že trávite príliš veľa času administratívnymi úlohami a menej sa venujete tomu, čo je pre váš biznis dôležité? Som tu, aby som vám s tým pomohla!
Čo všetko pre vás môžem zabezpečiť?
✅ Spracovanie e-mailov
✅ Korešpondencia
✅ Spravovanie kalendára
✅ Vyhľadávanie informácií na webe
✅ Spravovanie sociálnych sietí
✅ Fakturácia
Vďaka mojej pomoci sa môžete plne venovať tomu, na čom skutočne záleží – rastu vášho biznisu. Zabezpečím pre vás efektivitu, poriadok a profesionálny prístup.
Kontaktujte ma ešte dnes a uľahčite si prácu!
Administratívne práce
Virtuálna administratívna asistentka
Ak máte veľa povinností, nestíhate administratívu, správu sociálnych sietí, tak som tu pre Vás ja :-)
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Či už potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie alebo pripraviť podklady na stretnutie, všetko na čom sa dohodneme vybavím za Vás.
Čo za Vás vybavím :
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie,prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Pred zadaním objednávky ma prosím vopred kontaktujte správou s presnými požiadavkami.
Cena je 12€ za hodinu.
Virtuálna administratívna asistentka
Telesales / telefonovanie SK leady
Máte databázu / kontakty, ktoré chcete obvolať, ale nemáte na to človeka? Viem Vám s tým pomôcť :) Mám niekoľkoročné skúsenosti ako telefonický operátor, ale aj sales manažér.
Cena 10 eur je uvedená za hodinu.
Telesales / telefonovanie SK leady
Daňové priznanie FO - typ A za 2023
Vypracujem daňové priznanie pre zamestnancov a dohodárov tak, aby ste platili čo najnižšie dane! Potrebné doklady mi zašlete online. Vypracované daňové priznanie spolu s informáciami kde daňové priznanie podpísať a odniesť Vám odošlem do 2 pracovných dní. Daňové priznanie samozrejme obrdržíte v elektronickej forme :)
Daňové priznanie FO - typ A za 2023
Ja spravím podnikateľský plán
Vypracujem podnikateľský plán šitý na mieru klientovi a konkrétnemu zámeru podnikania pri žiadosti o pôžičku z banky alebo o dotáciu z úradu práce. Cena je 6.66 eur za 1 stranu. Rozsah plánu pre Úrad práce je zvyčajne 12 strán. Plán vypracujem aj pre žiadateľa o platcu DPH.
Plán vypracujem aj v anglickom jazyku, keďže som lektorka anglického jazyka a mám certifikát CAE english Assesment Centre od IH Bratislava z roku 2020.
Ja spravím podnikateľský plán
Ja budem vašou virtuálnou asistentkou
Budem Vašou virtuálnou asistentkou. Mám skúsenosti v oblasti komunikácie s klientmi, CRM systémoch, plánovania rôznych eventov alebo aj napr. dovoleniek. Pracovala som v oblasti mobilných zariadení, techniky, hráčskych konzol, hračiek pre deti, televíznych držiakov a takisto kozmetiky. Okrem toho ovládam 4 jazyky, balíček MS Office a prácu s marketingovými nástrojmi, e-shopmi a takisto sociálnymi sieťami. Všetko ostatné sa dokážem rýchlo naučiť.
Cenu práce je 6e / hodinu alebo dohodou :)
Ja budem vašou virtuálnou asistentkou
Štatistické spracovanie dát
Najskôr mi však prosím napíšte správu, aby sme sa na všetkom dohodli k Vašej spokojnosti a až následne vytvárajte objednávku.:-)
Štatistické spracovanie dát
som virtuálna asistentka v maďarskom aj anglickom jazyku
Zakúpením služby odo mňa dostanete: 1.Administratívnu podporu - • Správa e-mailov • Plánovanie a správa kalendára .•Tvorba a úprava dokumentov, tabuliek a prezentácií.•tvorba a odosielanie faktúr alebo objednávok. 2. Osobnú asistenciu - •Pripomienky na dôležité dátumy • Rezervácie • Plánovanie dovoleniek • Nákupy online 3. Profesionálnu podporu - • Pomoc s marketingom •Náborová podpora 4.Technickú podporu -•Nastavenie a správa aplikácií. 5.Jazykovú podporu - • Preklady textov do maďarského a anglického jazyka.•editácia textov.• Grafický dizajn.6.Pomoc s AI a automatizáciou - •Generovanie nápadov a návrhov pomocou AI.• Integrácia a správa virtuálnych nástrojov na zvýšenie efektivity.7. Flexibilitu - •Prispôsobenie sa individuálnym potrebám a štýlu komunikácie klienta.•Možnosť komunikácie rôznymi kanálmi •Dostupnosť v reálnom čase a podľa vopred dohodnutého harmonogramu.8.Podporu v oblasti well-being • Organizácia zdravého životného štýlu •Plánovanie relaxu. cena 9 Eur za 1 hodinu
som virtuálna asistentka v maďarskom aj anglickom jazyku
Ja spravím podvojné účtovníctvo pre platcov DPH s online prístupom
O mne:
Volám sa Peter Mitošinka a som skúsený účtovník s vášnivým záujmom o moderné technológie. Pomáham malým a stredným podnikateľom zvládať účtovníctvo efektívne a bez stresu. Verím v osobný prístup a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi.
Moje služby zahŕňajú (maximálne 50 dokladov v cene paušálu):
Kompletné vedenie podvojného účtovníctva pre platcov DPH
Daňová agenda
Ja spravím podvojné účtovníctvo pre platcov DPH s online prístupom
Virtuálna asistentka
Budem vaša virtuálna asistentka.
Mám bohaté skúsenosti s prácou na e-shope. Písanie textov, grafika, naskladňovanie tovaru, fakturácia, zákaznický servis
Virtuálna asistentka
Služby virtuálnej asistentky
Virtuálna asistentka je ako tvoj osobný asistent, lenže pracuje na diaľku, často z pohodlia domova. Môže ti pomôcť s mnohými úlohami, ktoré súvisia s tvojim podnikaním, a to bez toho, aby si musel/a niekoho zamestnávať na plný úväzok.
Sociálne média:
Administratívne práce:
Tvorba grafiky:
Služby virtuálnej asistentky
Virtuálna asistentka
Vypracujem pre Vás akúkoľvek dokumentáciu súvisiacu so zmenami v spoločnosti s ručením obmedzeným (ako napr. zmena konateľa, zvýšenie/zníženie základného imania, prevod obchodného podielu čo už na spoločníka alebo tretiu osobu a pod.). Zabezpečím aj vykonanie príslušných zmien v obchodnom registri.
Rovnako pre Vás ako virtuálna asistentka zabezpečím akékoľvek administratívne úkony:
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailovú a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie, prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Teším sa na spoluprácu.
Virtuálna asistentka
Hoďte administratívu na mňa som profi asistentka pre interiérových dizajnérov
Máte pocit, že Váš talent a kreativita sa strácajú pod kopou administratívy, e-mailov, telefonátov a faktúr? Chcete sa viac sústrediť na návrhy, projekty a rast svojho podnikania, ale namiesto toho riešite administratívne povinnosti?
Rada Vám s tým pomôžem!
Pracujem ako virtuálna asistentka a odbremením Vás od každodenných rutinných úloh, aby ste mali viac času na tvorbu a rozvoj svojho biznisu.
Zvládnem všetko od správy e-mailov, písania predajných textov, cez vybavovanie telefonátov, fakturáciu až po tvorbu moodboardov – nech sa môžete venovať tomu, čo je pre Vás skutočne dôležité.
Ponúkam flexibilné krátkodobé aj dlhodobé spolupráce podľa Vašich potrieb.
Cena 10€ je stanovená za 1 hodinu práce.
Hoďte administratívu na mňa som profi asistentka pre interiérových dizajnérov
Hoďte administratívu na mňa profi asistentka pre architektov
Máte pocit, že Váš talent a kreativita sa strácajú pod kopou administratívy, e-mailov, telefonátov a faktúr? Chcete sa viac sústrediť na návrhy, projekty a rast svojho podnikania, ale namiesto toho riešite administratívne povinnosti?
Rada Vám s tým pomôžem!
Pracujem ako virtuálna asistentka a odbremením Vás od každodenných rutinných úloh, aby ste mali viac času na tvorbu a rozvoj svojho biznisu.
Zvládnem všetko od správy e-mailov, písania predajných textov, cez vybavovanie telefonátov, fakturáciu až po tvorbu moodboardov – nech sa môžete venovať tomu, čo je pre Vás skutočne dôležité.
Ponúkam flexibilné krátkodobé aj dlhodobé spolupráce podľa Vašich potrieb.
Cena 10€ je stanovená za 1 hodinu práce.
Hoďte administratívu na mňa profi asistentka pre architektov
Váš virtuálny asistent
Dobrý deň,
chcem Vám týmto ponúknuť moje služby. Vyhľadám, prevediem, vytvorím, obvolám. Ak s niečím nestíhate, pomôžem Vám.
Cena 12€/hod, hodín si zakúpte koľko budete ctiť.
Pokiaľ nebudete spokojní, nemusíte platiť, avšak pre Vašu spokojnosť urobím maximum!
Ďakujem a teším sa!
Váš virtuálny asistent
Účtovné a daňové poradenstvo
Potrebujete poradiť vo vedení účtovníctva alebo chcete optimalizovať Vaše dane?
Napíšte mi. Pracujem v oblasti účtovníctva a daní už 20 rokov. Pravidelne absolvujem školenia a mám prístup k odborným informáciách.
Stačí mi napísať, v ktorej oblasti máte problém (účtovníctvo, dane):
Cena je 25€/hodinu, pričom sa berie počet hodín potrebných na získanie relevantných informácií na poskytnutie daňového a účtovného poradenstva.
Účtovné a daňové poradenstvo
previerka GDPR pri predaji eshopu
Spripomienkujem Vám GDPR dokumentáciu, ak uvažujete nad predajom alebo kúpou eshopu. Nesprávne spracovanie dát, zle nastavené súhlasy alebo nedostatočná, alebo vôbec žiadna GDPR dokumentácia môže v praxi znamenať, že kupujúci vyhodnotí zber dát v eshope ako nie legálny, čo zohľadní pri ponuke ceny za eshop, v krajnom prípade môže o eshop stratiť záujem.
previerka GDPR pri predaji eshopu
Asistentka na drobné administratívne práce
Potrebuješ pomôcť s drobnou administratívnou prácou na ktorú ty nemáš čas? Ja ti s tým pomôžem. Budem odpisovať na e-maily alebo posielať e-maily, prepisovať či upravovať texty, vytvárať prezentácie, či zapisovať údaje,..
Asistentka na drobné administratívne práce
kamerový systém a GDPR
Máte v predajni kamerový systém? Zabezpečte jeho plnú zhodu s GDPR.
kamerový systém a GDPR
Virtuálna asistentka
Máte veľa povinností a nemáte priestor na nekončiacuadministratívu, správu sociálnych sietí či zabezpečenie iných každodennýchčinností? Už sa viac netrápte, vybavím to za Vás!
Ponúkam Vám ako virtuálna asistentka služby v oblasti administratívy.
Nezáleží na tom, či potrebujete vybaviť objednávky, rezervácie, pripraviť podklady na stretnutie - na čom sa dohodneme, vybavím za Vás.
Viem pre Vás vybaviť:
Internetový prieskum
Virtuálna asistentka
Pomoc pri reštarte a revitalizácii stagnujúceho biznisu
Má váš biznis potenciál, ale neviete ho využiť naplno? Poskytujem konzultácie zamerané na reálne kroky, ako identifikovať slabé miesta, optimalizovať účtovníctvo, nastaviť efektívne procesy a oživiť rast. Moje rady sú založené na rokoch praxe a skúsenostiach v rôznych odvetviach.
Cena je za 60 minútovú konzultáciu.
Pomoc pri reštarte a revitalizácii stagnujúceho biznisu
Konzultácia - Reálne rady pre začínajúcich podnikateľov
Ak sa chcete vyhnúť chybám a začať správnym smerom, ponúkam konzultácie založené na praktických skúsenostiach. Prevediem vás krokmi od prvotnej myšlienky cez reálny proces založenia firmy a nastavovania účtovníctva až po konkrétne kroky, ako budovať biznis efektívne a udržateľne.
Cena je za 60 minútovú konzultáciu.
Konzultácia - Reálne rady pre začínajúcich podnikateľov
Spracovanie mzdy pre zamestnancov
Spracujem mzdy pre zamestnancov, dohodárov, konateľov, pravidelný aj nepravidelný pracovný čas. Cena je uvedená za 1 mesiac a 1 osobu. Zahŕňa:
- výpočet mzdy, dane a príslušných odvodov,
- príprava výplatnej pásky,
- rekapitulácia miezd pre potreby účtovníctva,
- prevodné príkazy na úhradu miezd, odvodov a dane,
- mesačné výkazy do sociálnej a zdravotných poisťovní, prehľad pre daňový úrad.
Pri dlhodobej spolupráci vystavím potvrdenie o príjme, spracujem ročné zúčtovanie dane, prihlásim/odhlásim nového/odchádzajúceho zamestnanca do poisťovní
Spracovanie mzdy pre zamestnancov
konzultujem GDPR
Konzultačné služby poskytujem najmä prevádzkovateľom webov, eshopov, penziónom, prevádzkam SZČO, malým a stredným podnikom.Okrem implementácie GDPR poskytujem aj konzultačné služby v prípadoch administratívnych konaní pred ÚOOÚ.Spracúvaním údajov v súlade s Nariadením GDPR posilníte dôveru Vašich zákazníkov predídete zbytočnými komplikáciám a pokutám zo strany dozorného orgánu, minimalizujete právne riziká a zvyšujete hodnotu Vášho brandu.
konzultujem GDPR
poučenia/pokyny pre zamestnancov podľa čl 32 Nariadenia GDPR
Spracujem poučenia pre zamestnancov, prostredníctvom ktorých si splníte ako interné povinnosti prevádzkovateľa podľa čl. 32 Nariadenia GDPR. Podľa čl. 32 Nariadenia prevádzkovateľ a sprostredkovateľ podniknú kroky na zabezpečenie toho, aby každá fyzická osoba konajúca na základe poverenia prevádzkovateľa alebo sprostredkovateľa, ktorá má prístup k osobným údajom, spracúvala tieto údaje len na základe pokynov prevádzkovateľa s výnimkou prípadov, keď sa to od nej vyžaduje podľa práva Únie alebo práva členského štátu.
poučenia/pokyny pre zamestnancov podľa čl 32 Nariadenia GDPR
postup pri vybavovaní žiadosti dotknutej osoby - GDPR
Potrebujete pomoc pri vybavení žiadosti dotknutej osoby? Ak prevádzkovateľ osobných údajov (podnik alebo organizácia) dostane žiadosť od dotknutej osoby, mal by postupovať v súlade s požiadavkami GDPR.
Prevádzkovateľ musí reagovať na žiadosť dotknutej osoby v zákonnej lehote, overiť identitu žiadateľa, poskytnúť požadované informácie a údaje, zabezpečiť transparentnosť a dodržiavanie práv dotknutej osoby v súlade s GDPR.
GDPR stanovuje, že prevádzkovateľ musí reagovať na žiadosť dotknutej osoby najneskôr do 1 mesiaca od jej prijatia, pokiaľ na neskoršie vybavenie neexistujú objektívne dôvody o ktorých musí vopred spotrebiteľa informovať.
Poskytujem konzultácie na čo všetko myslieť pri vybavení žiadosti dotknutej osoby.
postup pri vybavovaní žiadosti dotknutej osoby - GDPR
kontrola GDPR/ VOP
Pripomienkujem GDPR/VOP na vašom webe /eshope podľa aktuálnych procesov a platnej legislatívy.
Nariadenie GDPR vyžaduje, aby prevádzkovatelia jasne informovali spotrebiteľov o tom, ako a na aký účel sa ich osobné údaje zbierajú a spracúvajú. Spotrebiteľ ako dotknutá osoba má právo vedieť, čo sa s osobnými údajmi deje, a má právo rozhodovať o tom, ako budú údaje používané (napríklad prostredníctvom súhlasu k marketingu). Pripravím vám prehľadný zoznam, aké procesy potrebujete na webe upraviť, aby ste boli OK s platnými právnymi predpismi.
(Napr. novým zákonom o ochrane spotrebiteľa je upravené informovanie o spracúvaní recenzií; keď spotrebiteľ zanechá recenziu o produkte alebo službe, prevádzkovateľ musí informovať nie len o spôsobe akým recenzie zbiera alebo zverejňuje, ale keďže v recenzii môžu byť obsiahnuté osobné údaje - meno, priezvisko, alebo iné identifikovateľné informácie, tieto údaje musia byť zároveň spracúvané v súlade s princípmi GDPR.)
kontrola GDPR/ VOP
Jednoduché účtovníctvo živnostník SZČO daňové priznania
Cena 30 eur sa vzťahuje na mesačný paušál do 50 zápisov
Spracovanie účtovných dokladov zápisom do: Peňažného denníka - zápis účtovných prípadov. Pokladničnej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Bankovej knihy - zápis príjmov a výdavkov. Knihy záväzkov a pohľadávok - zoznam faktúr, saldo konto uhradených a neuhradených faktúr. Knihy HIM,DHIM- evidencia majetku, odpisové karty. Knihy DPH – evidencia DPH, elektronická komunikácia s Finančnou správou: vyhotovenie a odoslanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu k DPH. Spracovanie ročnej účtovnej závierky - vypracovanie ročných výkazov: výkaz o príjmoch a výdavkoch, výkaz o majetku a záväzkoch, inventarizácia podľa zákona o účtovníctve. Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb.
Jednoduché účtovníctvo živnostník SZČO daňové priznania
Doučovanie angličtiny
Dobrý deň,
moje meno je Zdenka. Doučujem angličtinu deti, študentov, dospelých aj dôchodcov už viac ako 10 rokov. Deti a študenti, ktorým sa venujem dosahujú výborné výsledky v škole a niektorí sa úspešne účastníka olympiád a iných súťaži v Anglickom jazyku.
Mám vysokoškolské vzdelanie. Nejaký čas som žila v UK, kde som si spravila Cambridge certifikáty z anglického jazyka.
Či ste úplný začiatočník, mierne pokročilý v angličtine, ste vítaní.
Jedna vyučovania hodina-50 minút.
Cena-15 eur
Krásny deň prajem.
Doučovanie angličtiny
Daňové priznanie FO
Vyplnenie daňových priznaní FO typu A aj B
Cena je základná , konečná sa bude odvíjať od náročnosti a počtu dokladov po dohode
Daňové priznanie FO
GDPR dokumentácia
Zhodnotím Vaše existujúce procesy vo firme a zabezpečím, aby boli v súlade s platnou GDPR legislatívou. Keďže každé podnikanie je jedinečné, šablónové dokumenty a predlohy zväčša nereflektujú spracovateľské operácie prevádzkovateľa. Dokumentáciu prispôsobím práve Vašim potrebám. Komplexné zhodnotenie toho, ako Vaša firma spracúva osobné údaje a čo je potrebné vylepšiť. Spracúvaním údajov v súlade s Nariadením GDPR podčiarknete nielen svoju profesionalitu, ale posilníte aj dôveru Vašich zákazníkov, zároveň predídete zbytočnými rizikám a pokutám zo strany dozorného orgánu a minimalizujete právne riziká.
Cena zahŕňa záznam spracovateľa o spracovateľských činnostiach a oznamovaciu povinnosť prevádzkovateľa voči dotknutým osobám tzv. privacy policy (v cene nie sú zahrnuté spracovateľské zmluvy ani pokyny spracovateľa oprávneným osobám, testy proporcionality, pripomienkovanie existujúcich dokumentov, iné…).
GDPR dokumentácia
Vypracujem príručku HACCP pre Vašu prevádzku
Ahojte volám sa Juraj a v oblasti potravinárstva, kvality a hygieny potravín sa profesionálne pohybujem viac ako 5 rokov. Pri svojej práci som zodpovedný a dôkladný. Mám schopnosť analyzovať riziká spojené s potravinami a navrhnúť primerané kontrolné opatrenia na minimalizáciu týchto rizík. Ponúkam vypracovanie dokumentácie, týkajúcej sa správnej výrobnej praxe a HACCP, správnej hygienickej praxe, vrátane sanitačných plánov a príslušnej evidencie, prevádzkových režimov, tvorbu školiacich materiálov pre Vašich zamestnancov o osobnej a prevádzkovej hygiene, prípadne podľa dohody aj o iných témach z oblasti potravinárstva a sanitácie. Ponúkam aj konzultácie týkajúce sa potravinovej legislatívy, označovania potravín a schvaľovania/registrácie potravinárskych prevádzok.V čom som iný oproti ostatným? U mňa dostanete dokumentáciu ušitú presne na Vašu prevádzku, žiadne náhodné texty stiahnuté z internetu, z ktorých nebudete mat úžitok. Ďakujem za Váš čas a teším sa na budúcu spoluprácu
Vypracujem príručku HACCP pre Vašu prevádzku
Vypracujem hygienicko sanitačný režim pre Vašu prevádzku
Ahojte volám sa Juraj a v oblasti potravinárstva, kvality a hygieny potravín sa profesionálne pohybujem viac ako 5 rokov. Pri svojej práci som zodpovedný a dôkladný. Mám schopnosť analyzovať riziká spojené s potravinami a navrhnúť primerané kontrolné opatrenia na minimalizáciu týchto rizík. Ponúkam vypracovanie dokumentácie, týkajúcej sa správnej výrobnej praxe a HACCP, správnej hygienickej praxe, vrátane sanitačných plánov a príslušnej evidencie, prevádzkových režimov, tvorbu školiacich materiálov pre Vašich zamestnancov o osobnej a prevádzkovej hygiene, prípadne podľa dohody aj o iných témach z oblasti potravinárstva a sanitácie. Ponúkam aj konzultácie týkajúce sa potravinovej legislatívy, označovania potravín a schvaľovania/registrácie potravinárskych prevádzok. V čom som iný oproti ostatným? U mňa dostanete dokumentáciu ušitú presne na Vašu prevádzku, žiadne náhodné texty stiahnuté z internetu, z ktorých nebudete mat úzitok. Ďakujem za Váš čas a teším sa na budúcu spoluprácu
Vypracujem hygienicko sanitačný režim pre Vašu prevádzku
Virtuálna asistentka
Ponúkam Vám široké spektrum služieb, ktoré Vám ušetrí čas a zefektívni Vaše podnikanie:
- zabezpečenie bežnej administratívy
- zabezpečenie písomnej korešpondencie
- e-mailová a telefonická komunikácia v mene Vašej spoločnosti
- písanie,prepis a úprava textov
- jazyková a štylistická korektúra
- sumarizácia požadovaných informácií
-správa sociálnych sietí
-grafické práce
- vyhľadávanie a komunikácia s dodávateľmi
Virtuálna asistentka
privacy policy
Pripravím/upravím privacy policy podľa čl. 12 -14 Nariadenia GDPR (informačná povinnosť), ktorú je prevádzkovateľ povinný poskytnúť dotknutej osobe (zákazníkovi) pred začatím spracúvania jej osobných údajov.
Článok 13 Nariadenia vymenúva všetky informácie, ktoré „prevádzkovateľ poskytne pri získavaní osobných údajov dotknutej osobe“, napr. totožnosť a kontaktné údaje prevádzkovateľa, v príslušných prípadoch zástupcu prevádzkovateľa; kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby; účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania. atď.
privacy policy
Spracovanie mzdy za 1 osobu vrátane prihlásenia a odhlásenia človeka
Máte účtovníka, ktorý mzdy nespracováva ale vy chcete začať zamestnávať? Alebo so spracovaním miezd u súčastného účtovníka nie ste spokojný? Alebo ste živnostník, ktorý chce zamestnávať? Pomôžem Vám s tým. 7 ročná prax so spracovaním miezd. Účtovníčka dostane všetky podklady, ktoré potrebuje k ich zaúčtovaniu. Mzdy spracované v programe Olymp od spoločnosti KROS.
Dodanie záleží od náročnosti spracovania miezd a zadania zamestnancov do systému.
V cene:
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov/dohodárov v cene
- Podávanie výkazov na potrebné inštitúcie
Možnosť zabezpečenia aj Podvojného účtovníctva a daňového priznania pre FO a živnostníka.
Spracovanie mzdy za 1 osobu vrátane prihlásenia a odhlásenia človeka
Daňové priznanie FO - typ A za 2024
Vypracujem daňové priznanie pre zamestnancov a dohodárov tak, aby ste platili čo najnižšie dane! Potrebné doklady mi zašlete online. Vypracované daňové priznanie spolu s informáciami kde daňové priznanie podpísať a odniesť Vám odošlem do 2 pracovných dní. Daňové priznanie samozrejme obrdržíte v elektronickej forme :)
Ak máte záujem o papierovú verziu zašlem poštou po zaškrtnutí objednávky + 20€
Daňové priznanie FO - typ A za 2024
Všeobecné obchodné podmienky
Vytvorím Vám všeobecné obchodné podmienky pre Váš eshop.
Všeobecné obchodné podmienky
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Vypracujem Vám reklamačný poriadok pre Váš eshop.