Ja spravím budem vaša zákaznícka podpora v slovenskom, nemeckom, anglickom a francúzskom jazyku
Prehľad
Popis
Po vzájomnej dohode budem zákaznícka podpora (mail, chat, iné platformy) pre váš eshop. Keďže ovládam niekoľko jazykov, budete ako predajca schopný poskytnúť zákazníkovi komfort komunikácie v jazyku, aký je mu je najbližší, bez nutnosti zamestnania interného človeka/ľudí. Na komunikácie od zákazníkov reagujem najneskôr do 24h (štandardne však do 4h). Služba je vhodná aj pre poskytovateľov ubytovania na rôznych platformách (booking, airbnb, súkromné prenájmy atď.), kedy zabezpečím komunikáciu v rámci vašej ponuky a dopytu zo zahraničia. Všetko prebieha podľa dohody. Pre viac info ma neváhajte kontaktovať.
Inštrukcie
Po kontaktovaní sa dohodneme na objeme práce. Cena je stanovená na 10 mailových komunikácii/vlákien. Komunikácia môže zahŕňať aj viacero mailov, ktoré sú potrebné pre vyriešenie problému. Po prekročení je potrebné si zakúpiť - v prípade potreby - ďalší balíček - 10 komunikácii. Tým sa služba predlžuje.
O predajcovi
Pracujem ako projektová líderka a počas vykonávania svojej práce komunikujem s tímom a zákazníkmi v niekoľkých svetových jazykoch. Zároveň sa vo voľnom čase zaujímam o mnohé oblasti, či už technického alebo netechnického charakteru, čiže jednoducho sa zorientujem aj vo vašej oblasti podnikania. V začiatkoch mojej kariéry som pracovala na zákazníckom oddelení logistiky ako špecialista zákazníckej komunikácie v nemčine a angličtine. Francúzštine sa venujem popri svojich pracovných aktivitách.