Nastavenie Google Ads kampane
Prehľad
Popis
Úvodné nastavenie Google Ads obsahuje:
- Nastavenie konverzií (v spolupráci s Vaším programátorom)
- Nastavenie cieľov v GA (ak nie sú)
- Nastavenie publík GA
- Prepojenie Ads a Analytics
- Analýza kľúčových slov
- Návrh štruktúry Ads účtu
- Výber vhodných kľúčových slov
- Vytvorenie rekl. kampane s príslušnými rekl. skup. (v prípade bannerovej či videokampane mi poskytnete grafické podklady v správnych rozmeroch - prípadne návrh a spolupráca s Vaším grafikom)
- Nastavenie príslušných rozšírení reklamy (tel.č., podstránky, popisov, štruktúrovaných úryvkov)
10. Vytvorenie max. 4 reklám pre každú reklamnú skupinu
11. Sledovanie a optimalizácia kampane po dobu 1 mesiaca.
12. Analýza webu a konkurencie pred nastavením a spustením reklám
13. Platí pre tieto typy reklám: Vyhľadávacia, Obrázková, Nákupy, Videoreklama (neplatí pre aplikácie)
Inštrukcie
Prístup do Adwords účtu
Prístup do Analytics účtu
Popis podnikania
Opis cieľov, ktoré by ste chceli dosiahnuť + detailný opis cieľovej skupiny (vek, pohlavie, záujmy)
Adresa vášho webu
O predajcovi
Ahojte, už niekoľko rokov pracujem v reklamnej agentúre na pozícii marketingový online špecialista či head of performance marketing, a som tiež lektorkou na Digitálnej marketingovej univerzite. Okrem toho som aj lektorkou na Digitálnej univerzite, kde po praktickej stránke pomáham podnikateľom rásť v ich biznise, či už formou reklamy na soc. sieťach, Google reklamy, pomáham im pri tvorbe obsahu - ako zaujať cieľové publikum so zreteľom na daný cieľ, a tiež im pomáham pri marketingových stratégiách. Som tiež certifikovaným Google partnerom, takže mám niekoľko certifikátov, ktorými viem preukázať moje vedomosti v oblasti Google reklamy - platí pre každý typ reklamy na Googli (patrí tam aj Youtube reklama). Venujem tomu množstvo voľného času, keďže je to moja vášeň. Okrem denných meetingov s klientmi, sa za dverami kancelárie venujem analýze konkurencií, webov, reklám či sociálnych sietí - najmä to, čo sa týka webu, do akej miery je ,,USER FRIENDLY", či nie je len pekný, ale aj funkčný, responzívny, a pod., takže viem poradiť, čo sa dá vyladiť. Okrem toho navrhujem aj stratégie pre dosiahnutie cieľov, napr. to, aké typy reklám či iných riešení vedia pomôcť cieľ dosiahnuť, vytváram aj SEO metapopisky pre weby, venujem sa aj copywrittingu, takže mi nerobí problém ani vytvoriť akékoľvek texty, či už budú zverejnené na weby napr. do podstrán, alebo to budú rôzne blogové články, texty pre sociálne siete, a pod. Najviac času ale venujem FB a Google reklame, Google Analyticsu, a práve oni sú moji najväčší kamaráti. Keďže nie som grafik ani programátor, a táto práca či reklamy úzko súvisia s týmito pozíciami, spolupracujem s nimi, najmä kvôli meraniu dát pre reklamy a pod. Viem teda, čo je FB pixel, Google Ads značka, a aj to, kde nájdem hlavičku webu v zdrojovom kóde. Mám 6 rokov skúseností v marketingu, z toho 5 rokov sa venujem najmä online reklame. To, čo robím, sa snažím robiť najlepšie, ako viem, a zodpovednosť či deadline je u mňa number 1. Som aj ukecaná, čo ale v tejto oblasti považujem skôr za výhodu. Je potrebné vedieť vysvetliť navrhované riešenia a správne odkomunikovať výsledky a dáta. Nič nerobím na základe subjektivity, ale moje rozhodnutia (najmä v reklame) vychádzajú vždy z objektívnych dát. Radšej sa tiež klientov pýtam, pýtam, a ešte raz pýtam, aby som tak získala veľmi ucelenú predstavu či už o cieľovej skupine, ktorú klient má, alebo o očakávaniach, ktoré klient má. Nie vždy navrhnem to, čo chce, ak to nepovažujem za vhodné riešenie, navrhujem to, čo pomáha dosahovať jeho ciele, predsa som v tom (asi? - aby som zas nikoho neurazila) viac doma. Následne tieto informácie viem využiť aj v reklame. :) Radšej teda vedieť, ako nevedieť, či? Predsa investujete peniaze, a ja ich chcem využiť čo najefektívnejšie. Často totiž mnohí skúšajú, skúšajú, nevedia, ako fungujú algoritmy a pod., a peniažky idú doslova do koša. Tomu sa snažím zabrániť. :) Buď si teda necháš poradiť, s čím si ma aj oslovil, alebo nie. Ak si teda myslíte, že som ja tá správna osoba, ktorá by vám vedela pomôcť, kľudne sa mi ozvite. :) Radi s vami odkonzultujem vaše predstavy. Upozornenie: v prípade reklám musíte mať grafika, programátora - ja som marketér. Viem zaslať pokyny, všetko s nimi odkomunikovať, vysvetliť, ale spraviť to musia oni. Ďakujem a teším sa na prípadnú spoluprácu. :)
Inzeráty od lucinda223
Marketingové poradenstvo/konzultácie
Potrebujete poradiť ohľadne Vášho biznisu? Chcete vedieť, ako spustiť reklamu na Googli, Facebooku či Instagrame? Alebo reklamu spustenú už máte, ale potrebujete ju vylepšiť? Ponúkam konzultácie a poradenstvo. Vy kladiete otázky, ja odpovedám. Ak potrebujete zlepšiť výkonnosť reklamy, alebo Vám niečo nefunguje, v tom všetkom som ako ryba vo vode. Denne sa tomu venujem, mám množstvo klientov, keďže pracujem v reklamnej agentúre, a mám už 6 rokov skúseností. Viem poradiť aj zvoliť vhodnú stratégiu, viem pomôcť vyhodnotiť, či sú zvolené kampane správne a na vhodných kanáloch. Možno zistíme, že FB-k či INSTA-gram pre Vás nie sú cesta, ale naopak Google reklama áno. Viem poradiť, ako zanalyzovať konkurenciu, trh, Váš web a pod. Cena 35 eur je za hodinu. Vieme sa dohodnúť na 1 konzultácii týždenne, na dobu neurčitú, podľa potrieb. Cez týždeň som k dispozícii po 17:00 h, cez víkendy výnimočne. Výsledná cena závisí od počtu hodín. Čo sa týka technických vecí, musíte mať webadmina.
Marketingové poradenstvo/konzultácie
Firemný profil na Googli a registrácia Vašej firmy
Chcete, aby bola Vaša firma videná aj napravo, vo vyhľadávaní? Zaregistrujem Vás, a po pravej strane, keď Vás budú zákazníci vyhľadávať, nájdu informácie o Vašej firme, otváracie hodiny, prípadné recenzie, služby, pár fotiek Vašich produktov či služby, google mapu, aby Vás rýchlo našli a dostali sa k Vám. Aj Google Váš web vďaka tomuto bude hodnotiť lepšie. Váš web bude vnímať ako kvalitnejší, lepší.
Firemný profil na Googli a registrácia Vašej firmy
Google nákupy - tvorba kampane
Vytvorím Vám G. účet, nastavím G. Merchant Center po zaslaní Vášho produktového feedu podľa požadovaných parametrov a kritérií, a nastavím Vám G. nákupnú kampaň.
✔️ Platíte vtedy, keď človek klikne na reklamu
✔️ Zákazník pri vyhľadávaní na Googli uvidí produkt, ktorý vyhľadáva, v obrázkovej podobe, uvidí cenu, popis a dostupnosť. Na základe toho sa rozhodne, či klikne alebo nie. Reklama sa zobrazuje ľuďom, ktorí nemuseli byť na Vašom webe, ale Google vie vyhodnotiť, že dané produkty už v poslednej dobe vyhľadávali, boli na konkurenčných weboch, a tie produkty si už prezerali.
Kde sa reklama zobrazí?
- tematicky príbuzenské weby na Googli + na Googli po pravej strane + Google nákupy, Gmail, Youtube.
Čo bude výsledkom mojej práce?
- nastavenie G. účtu, G. Merchant Center, G. nákupnej kampane a jej štruktúry (nie je zahrnutá optimalizácia)
Potrebujete mať programátora.
Google nákupy - tvorba kampane
Vytvorenie Facebook a Instagram profilu
-vytvorenie facebook a instagram účtu
-firemný alebo súkromný s prepojením fb/ig
-doplnenie všetkých údajov
-v prípade e-shopu: nahratie produktového feedu (ktorý mi poskytne Váš programátor v požadovanom formáte), tvorba obchodu na FB/INSTA (pre označovanie produktov), vytvorenie katalógu
-tvorba FB eventov (v spolupráci s Vaším programátorom)
-overenie domény (v spolupráci s Vaším programátorom)
-pridanie fotiek pre naplnenie obsahu stránok (také, ktoré mi poskytnete, prípadne ktoré vytvorí Váš grafik v spolupráci s návrhom riešení, ako by mali vyzerať) s copywrittingom
Založenie FB/IG bussiness s prepojením, založenie Facebook bussiness manager, pridanie rolí
Vytvorenie Facebook a Instagram profilu
Audit existujúcich kampaní a webu
Kontrola nastavení celého účtu (FB, Google) - konverzie, publiká, reklamy, kľúčové slová, hierarchia účtu, Google Merchant (v prípade e-shopov), FB pixel, Google Ads značka, FB eventy a mnoho iného
Návrhy na vylepšenie pre už existujúce kampane - čo zapracovať (FB, Google)
Analýza webu a webu konkurencie (návrhy na zlepšenie - má to veľký vplyv pre reklamy)
Na rovinu poviem, čo je zlé a ako to vylepšiť - návrhy odporúčaní