Nastavenie efektívnej stratégie pre PPC kampane a ich správa
Prehľad
Popis
Čo viem pre vás urobiť:
Aké druhy reklám viem pre vás nastaviť:
Google reklama vo vyhľadávaní
Obsahová reklama (bannery)
Youtube reklama
Shopping reklama
Facebooková reklama
Cena je za 1 hodinu práce
Inštrukcie
Veľmi v skratke: Začneme s úvodným callom, kde mi predstavíte vašu firmu, vaše ciele, smerovanie a aktuálnu situáciu. Následne si podľa dohody a podľa toho, čo budete požadovať pripravím audit vášho aktuálneho stavu a navrhnem zlepšenie a stratégiu. Na ďalšom stretnutí si prejdeme detailne stratégiu a doladíme detaily. Následne nasadíme kampane a budeme optimalizovať, vyhodnocovať a reportovať.
Viac info rada pošlem do správy.
Hodnotenia
O predajcovi
Ahojte! Volám sa Lucia a digitálnemu marketingu sa venujem už takmer 5 rokov. Mám skúsenosti z performance digitálnej agentúry Invelity, kde som pracovala ako PPC špecialistka a Account manažérka. Aktívne som sa podieľala na príprave stratégií, nasadení a vyhodnocovaní kampaní pre každého klienta so zameraním najmä na e-shopy. Pracovala som tiež ako Account manažérka v kreatívnej digitálnej agentúre Hype, kde som mala na starosti klientov ako OMV, 365.bank alebo Engie. S čím vám viem pomôcť: - Úvodné nastavenia reklamných účtov - Komplet set up analytiky (FB pixel, GA4, konverzie, ecommerce merania) pri e-shope ale aj B2B biznise - Stratégia nastavenia kampaní - Dodanie copy a grafických podkladov do kampaní - Nastavenie kampaní: Meta Ads | Google Ads | Linkedin Ads | Pinterest Ads - Optimalizácia kampaní - Reporting v rámci ktorého vždy navrhnem ďalšie kroky na zlepšenie a zazdieľam čo nové sa v digitálnom marketingu udialo. - Správa účtov na sociálnych sieťach Instagram a Facebook - Konzultácia k LinkedIn REFERENCIE: Klienti, s ktorými som spolupracovala/spolupracujem v rámci môjho pôsobenia v agentúrach alebo ako freelancer v oblasti PPC, sociálnych sietí či projektového manažmentu, zahŕňajú: OMV 365.bank Office Shoes Old Herold / Koniferum Travelistan Drevona Roche METAFORMI Akčné ženy SuperDRIVE Engie Premium poisťovna SKGA (Slovenská golfová asociácia) Boiron homeopatiká O.z. Cesta von ...a mnoho ďalších menších klientov. Ak vás to zaujalo, budem rada keď sa mi ozvete a spoločne sa na to pozrieme. Pekný deň! :)
Inzeráty od LuciaLup
Správa sociálnych sietí - Facebook + Instagram
Čo viem pre vás urobiť:
Správa sociálnych sietí - Facebook + Instagram
Google Analytics - nastavenie a implementácia + Google Analytics4
Sú dve možnosti implementácie Google Analytics (GA)na váš web - buď priamo kódom do stránky (vie pomôcť programátor) alebo cez tretiu stranu - Google Tag Manager, s čím by som vám vedela pomôcť ja.
Čo viem pre vás urobiť:
Google Analytics je analytický nástroj, ktorý vám umožní nielen sledovať návštevnosť vášho webu, ale aj izolovať a analyzovať rôzne konkrétne časti návštevnosti ako je napr. platená návštevnosť, alebo návštevnosť s konverziou.
Nastavenie Google Analyticsu je nevyhnutné pre efektívne fungovanie, optimalizovanie a vyhodnocovanie výsledkov vašich PPC kampaní. Google Analytics4 je nová verzia, ktorá bude platná od roku 2023 a jej nastavenie je odporúčane čo najskôr.
Google Analytics - nastavenie a implementácia + Google Analytics4
Nastavenie efektívnej stratégie pre Facebook a Instagram reklamy
Pomôžem vám s nastavením efektívnej stratégie pre vaše PPC kampane a pomôžem vám tak rozbehnúť váš online biznis.
Čo viem pre vás urobiť:
Cena je 30e/hodina práce.
Nastavenie efektívnej stratégie pre Facebook a Instagram reklamy
Facebook Pixel - vytvorenie a implementácia cez Google Tag Manager
Facebook pixel je kód, vďaka ktorému môžete sledovať správanie zákazníkov na vašom webe a efektívnejšie cieliť reklamu.
Čo viem pre vás urobiť:
V prípade záujmu nastavím aj publiká, či už remarketingové alebo lookalike.
Cena je za hodinu práce, prosím kontaktujte ma na vypracovanie cenovej ponuky na mieru
Facebook Pixel - vytvorenie a implementácia cez Google Tag Manager
Google Tag Manager - meranie konverzií alebo nasadenie kódov
Google Tag Manager (GTM) je systém vďaka ktorému vieme aj bez zásahov programátora spravovať meracie kódy na webových stránkach. Princíp je taký, že na web sa umiestni len kód GTM a následne prostredníctvom GTM sa potom na web vkladajú meracie kódy, prípadne aj konverzie v Google Ads alebo eventy vo Facebooku, či ciele v Analyticse.
Čo viem pre vás urobiť: