SEO - Analýza spätných odkazov
Prehľad
Popis
Chcete zvýšiť návštevnosť svojho webu a spolu s tým aj svoje predaje? Najdôležitejšie je, aby vás vaši potenciálni zákazníci našli. No a najlepšie vás samozrejme nájdu na Google. Ak chcete dostať svoj web na čo najlepšie neplatené pozície na Google, budete musieť začať pracovať na SEO - Search Engine Optimization alebo tiež Optimalizácia pre vyhľadávače.
Analýza spätných odkazov je jeden z prvých krokov, ktoré môžete urobiť. Pozriem sa na to, aké spätné odkazy na vás smerujú z iných webstránok, či sú tieto odkazy kvalitné, prípadne či nemôžu vášmu webu škodiť. Takisto porovnám vaše spätné odkazy so spätnými odkazmi dvoch vašich konkurentov. V prípade potreby navrhnem možné riešenia a ďalšie kroky.
Inštrukcie
Od vás budem potrebovať iba adresu vášho webu, prípadne adresy webov dvoch vašich konkurentov. Všetko ostatné nechajte na mňa :).
Hodnotenia
O predajcovi
BOOKING PROJEKTOV NA ROK 2024 - UZAVRETÝ | MARKETING JE CESTA | ✅ Pomáham mikro a malým podnikateľom rozbehnúť ich biznis, dosiahnuť želané výsledky a posunúť ich na novú úroveň. | ⭐️ 104 pozitívnych recenzií | ⭐️ 100+ úspešných projektov | ⭐️ 13+ rokov skúseností | ⏩ Som perfekcionista s vášňou pre to, čo robím. S nadšením sa púšťam do každého nového projektu a aj napriek tomu, že sa digitálnemu marketingu venujem už viac ako 13 rokov, stále mi táto práca prináša radosť a naplnenie. To, na čom si naozaj zakladám, je zodpovednosť. Aby ste sa mohli na mňa vždy spoľahnúť, či už ide o dodržiavanie záväzkov a termínov, o kvalitu výstupov alebo o hľadanie toho najlepšieho riešenia pre Vás ako klienta. Mojim cieľom je ponúknuť Vám priateľskú, transparentnú a otvorenú spoluprácu. Na Vašej ceste vám viem urobiť osobného šoféra, ktorý Vás bezpečne dovezie od začiatku cesty až do jej cieľa, ale rovnako Vám viem dať do ruky mapu a odnavigovať Vás tak, aby ste veľkú časť cesty zvládli sami. Je to len na Vás a na tom, čo práve potrebujete. Ak hľadáte vysokokvalitné a komplexné služby v oblasti digitálneho marketingu, ste na správnej adrese. Dovoľte mi ukázať Vám, ako Vám môžem pomôcť pri rozvíjaní Vášho podnikania a dosahovaní Vašich cieľov. ⏪ | ☝ V PRÍPADE ZÁUJMU O KOMPLEXNÝ ONLINE MARKETING VÁM RADA PRIPRAVÍM INDIVIDUÁLNU CENOVÚ PONUKU ☝ |
Inzeráty od KKmarketing
Marketing pre nováčikov - Segmentačná stratégia & Branding & Marketingová stratégia
Rozhodli ste sa vydať na cestu podnikania a radi by ste ju odštartovali, no neviete ako na to?
Balík ASTEROID obsahuje základ pre Váš marketing:
Balík KOMÉTA obsahuje všetko, čo potrebujete:
Balík HVIEZDA je určený pre náročných a obsahuje:
*V inzeráte je uvedená cena za balík ASTEROID.
Marketing pre nováčikov - Segmentačná stratégia & Branding & Marketingová stratégia
Marketing pre začiatočníkov - Marketingový audit & Marketingová stratégia
Začali ste podnikať, avšak ani po určitom čase nedosahujete želané výsledky? Premýšľate, ako ďalej?
Balík ASTEROID obsahuje základ pre Váš marketing:
Balík KOMÉTA obsahuje všetko, čo potrebujete:
Balík HVIEZDA je určený pre náročných a obsahuje:
*V inzeráte je uvedená cena za balík ASTEROID.
Marketing pre začiatočníkov - Marketingový audit & Marketingová stratégia
SEO - Analýza kľúčových slov
Chcete zvýšiť návštevnosť svojho webu a spolu s tým aj svoje predaje? Najdôležitejšie je, aby vás vaši potenciálni zákazníci našli. No a najlepšie vás samozrejme nájdu na Google. Ak chcete dostať svoj web na čo najlepšie neplatené pozície na Google, budete musieť začať pracovať na SEO - Search Engine Optimization alebo tiež Optimalizácia pre vyhľadávače.
Analýza kľúčových slov je výborný prvý krok, ktorý môžete urobiť. Pozriem sa na to, aké vám relevantné kľúčové slová užívatelia vyhľadávajú na Google a v akom množstve.
SEO - Analýza kľúčových slov
Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je komplexný plán marketingových aktivít na určité obdobie, zvyčajne 6, 12 alebo 24 mesiacov. Jej súčasťou je zmapovanie cesty zákazníka, výber primárnych a sekundárnych komunikačných kanálov, výber vhodného marketingového modelu a detailný návrh každého kroku v rámci stratégie. Zadefinujeme si tiež marketingový rozpočet, časový harmonogram, ciele a metriky, na základe ktorých budeme vedieť vyhodnocovať efektivitu marketingovej stratégie v čase.
Marketingová stratégia
Tvorba webstránky
ZÍSKAJTE WEBSTRÁNKU, KTORÁ BUDE ZARÁBAŤ.
Tvorba webstránky
Segmentačná stratégia
Segmentačná stratégia je detailný rozbor cieľových skupín. Pre správny štart biznisových a marketingových aktivít potrebujeme vedieť, kto sú ľudia, ktorí by mohli mať o vašu službu či produkt záujem. Pozrieme sa na nich z hľadiska demografických a psychografických charakteristík, zistíme, ako sa správajú, aké sú ich potreby, ciele aj obavy a navrhneme riešenia, ktoré im môže vaša značka ponúknuť.
Ukážku, ako môže takáto segmentačná stratégia vyzerať, nájdete medzi ilustračnými obrázkami, rovnako ako aj niektoré z recenzií od mojich klientov.