Tímová supervízia - TOP Experience
Prehľad
Popis
Som veronika a už vyše 7 rokov pracujem ako manažérka HR v medzinárodnej spoločnosti v Brne. Rada by som svoje získané skúsenosti využila aj mimo firmu, kde pracujem a osamostatnila sa. Pravidelne organizujem vzdelávacie akcie pre zamestnancov, konferencie pre verejnosť ale aj valné hromady, rady, festivaly či iné akcie. Medzi svoje prednosti by som určite zaradila v prvom rade kreativitu a myslenie “out of box”. Som certifikovaná Supervízorka, ktorá si prešla niekoľkými ďalšími školeniami ako: umenie facilitovať, facilitátori budúcnosti, na pokraji vyhorenia - ako facilitovať úspešný tím..Vedľa svojho zamestnania v korporáte pracujem v neziskovej organizácií, preto veľmi dobre chápem, aké dôležité je správne financovanie a využitie rozpočtu. Vašu akciu zariadim nad očakávania Vás a Vašich klientov a zároveň viem sľúbiť, že na záver dňa ešte ušetrím aj peniaze.
V prípade otázok či záujem vedieť niečo viac o akciách, ktoré som zorganizovala, sa na mňa kedykoľvek obráťte.
Inštrukcie
- KOMPLET naplánujem a zrealizujem internú supervíziu pre Váš pracovný tím
- V prípade dlhodobej spolupráce si s Vami rada dohodnem zvýhodnenú cenu, kde toľko nebudeme musieť počítať :)
- Kontaktujte ma prosím - ideálne mi rovno popísať kto ste a o akú prácu sa bude jednať, kto je cieľová skupina, téma konferencie
- Dohodnutie stratégie, potrieb a očakávaní
- Vykonávanie služby - príprava a plánovanie udalosti
O predajcovi
Moje meno je Veronika a ako virtuálna asistentka pracujem už viac ako 5 rokov. Medzi moje najväčšie prednosti patrí písanie akýchkoľvek textov (od formálnych profesionálnych textov až po súkromné blogy či správu postov na sociálnych sieťach, vynikám aj v kreatívnom písaní či písaní publikácií). Napriek tomu, že je mojou vášňou hra so slovíčkami, vedľa toho som zdatná aj v grafickom dizajne a v oblasti ľudských zdrojov. Spolupracujem prevažne so zahraničnými klientmi, plynule hovorím v angličtine, preto medzi moje veľmi časté zakázky patrí napríklad tréning zamestnancov a správa pracovných pohovorov. Medzi moje najväčšie záľuby patrí cestovanie, trávenie času s rodinou a právo, ktoré som vyštudovala na Masarykovej univerzite v Brne. Asi najviac hrdá som na svojej zmysel pre detail, kreativitu a včasnosť, vedľa toho viem sľúbiť aj priateľský prístup a ochotu učiť sa :)
Inzeráty od Better.Call.Veronika
Pomôžem s výberkom
Hľadáte novú posilu do tímu? Vyriešim to za Vás! Ľudské zdroje a administratíva sú to, v čom vynikám. Už viac ako 7 rokov pracujem v kancelárií spoločnosti, kde som hlavnou personalistkou a preto mám bohaté skúsenosti. Nestrácajte svoj čas vytváraním inzerátu, selekciou životopisov a pohovormi a spoľahnite sa na to, že je o všetko postarané. Nielenže som veľmi profesionálna, medzi moje prednosti patrí kreativita, riešenie problémov, komunikatívnosť a hlavne, empatia. V rámci celého procesu budete informovaní o detailoch a tak nebudete ničím zaskočení. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte a rada predstavím metódy svojej práce.
Pomôžem s výberkom
Perfektný LinkedIn účet
Ako skúsená redaktorka dvoch neziskových organizácií a jedného korporátu som zodpovedná za správu soociálnych sietí už viac ako 7 rokov. Najviac ma baví tvorba unikátnych príspevkov s výborným výsledkom v počte interakcií, prispôsobenie a nastavenie LinkedIn účtu tak, aby klientov prezentoval s čo najväčším dosahom na profesionálnej úrovni. Skúsenosti mám aj s pravidelnými auditmi, ktoré považujem za veľkú časť úspechu. Rada vám predstavím vlastné metódy a verím, že spoločne zvýšime nielen návštevnosť, ale počet interakcií a celkové zviditeľnenie LinkedIn stránky.
Perfektný LinkedIn účet
Rozvoj podnikania - PROFI komplet servis
Máte skvelý nápad na podnikanie, ale chýba čas a kapacita na realizáciu? Som tu pre Vás!
Mám bohaté skúsenosti so zakladaním spoločností na SVK aj v ČR a k tomu dlhoročné skúsenosti s HR. Dlhé roky som pôsobila v neziskovke, kde som mala priestor naučiť sa niekoľko odborných pozícií za malé peniaze. Pri zakladaní businessu je dôležité dodržiavať rozpočet a stihnúť veľa vecí, ktoré budú vykazovať dobré výsledky.
Pomôžem Vám s názvom, doménou a mailom, sídlom a legálnymi záležitosťami súvisiacimi so zakladaním firmy (združenia). Postarám sa o vznik a správu sociálnych sietí, financovanie a budovanie komunity. A o všetko ostatné, čo bude potrebné.
Cena 500eur je za mesiac (60-70 hodín práce) a sú v nej zahrnuté poplatky pre Jaspravim. Pravidelné pracovný reporty sú samozrejmosťou.
Rozvoj podnikania - PROFI komplet servis
Školenia a semináre - TOP Experience
Som veronika a už vyše 7 rokov pracujem ako manažérka HR v medzinárodnej spoločnosti v Brne. Rada by som svoje získané skúsenosti využila aj mimo firmu, kde pracujem a osamostatnila sa. Pravidelne organizujem vzdelávacie akcie pre zamestnancov, konferencie pre verejnosť ale aj valné hromady, rady, festivaly či iné akcie. Medzi svoje prednosti by som určite zaradila v prvom rade kreativitu a myslenie “out of box”. Vedľa svojho zamestnania v korporáte pracujem v neziskovej organizácií, preto veľmi dobre chápem, aké dôležité je správne financovanie a využitie rozpočtu. Vašu akciu zariadim nad očakávania Vás a Vašich klientov a zároveň viem sľúbiť, že na záver dňa ešte ušetrím aj peniaze.
V prípade, že máte otázky či záujem vedieť niečo viac o akciách, ktoré som zorganizovala, neváhajte a kedykoľvek sa na mňa obráťte.
Školenia a semináre - TOP Experience
Napíšem profesionálne články - do 24 hodín
Ako redaktorka v 2 veľkých neziskových organizácií a jedného korporátu mám dlhoročné skúsenosti s písaním odborných textov a článkov. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte a garantujem dodanie unikátneho článku do 24 hodín (bez použitia AI nástrojov :)).
Napíšem profesionálne články - do 24 hodín
Príprava konferencie - TOP Experience
Som veronika a už vyše 7 rokov pracujem ako manažérka HR v medzinárodnej spoločnosti v Brne. Rada by som svoje získané skúsenosti využila aj mimo firmu, kde pracujem a osamostatnila sa. Pravidelne organizujem vzdelávacie akcie pre zamestnancov, konferencie pre verejnosť ale aj valné hromady, rady, festivaly či iné akcie. Medzi svoje prednosti by som určite zaradila v prvom rade kreativitu a myslenie “out of box”. Vedľa svojho zamestnania v korporáte pracujem v neziskovej organizácií, preto veľmi dobre chápem, aké dôležité je správne financovanie a využitie rozpočtu. Vašu akciu zariadim nad očakávania Vás a Vašich klientov a zároveň viem sľúbiť, že na záver dňa ešte ušetrím aj peniaze.
V prípade, že máte otázky či záujem vedieť niečo viac o akciách, ktoré som zorganizovala, neváhajte a kedykoľvek sa na mňa obráťte.